تکمیل ظرفیت کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی

تکمیل ظرفیت کاردانی علمی کاربردی مکانیک






تکمیل ظرفیت کاردانی علمی کاربردی مکانیک

مکانیک از رشته هایی است که داوطلبان زیادی تمایل به شرکت و تحصیل در آن دارند. این رشته از رشته های پرطرفدار گروه ریاضی است که هر ساله مورد انتخاب تعداد زیادی داوطلب قرار می گیرد.

با توجه به درخواست دانشگاه علمی کاربردی جهت افزایش تعداد دانشجویان در رشته های مختلف از جمله مکانیک، مرحله تکمیل ظرفیت در مقطع کاردانی این دانشگاه انجام شد.

در مقاله تکمیل ظرفیت کاردانی علمی کاربردی مکانیک ، شما را با جزئیات بیشتری از این موضوع آشنا خواهیم کرد ، همراه ما باشید.

شرایط شرکت در تکمیل ظرفیت کاردانی علمی کاربردی مکانیک

تمامی داوطلبان حتی آن دسته از داوطلبانی که در آزمون سراسری و آزاد شرکت نمی کنند مجاز به ثبت نام و شرکت در تکمیل ظرفیت کاردانی علمی کاربردی مکانیک هستند. داوطلبانی که قصد شرکت در این مرحله را دارند باید از شرایطی که در ادامه مشاهده می کنید برخوردار باشند.

  • تمامی متقاضیان کاردانی رشته مکانیک می بایست حداکثر تا اخر 97/06/31 مدرک دیپلم نظام جدید ( فنی و حرفه ای، کاردانش و نظری) و یا دیپلم نظام قدیم آموزش متوسطه را اخذ کنند.
  • هر داوطلب تنها می تواند یک کد رشته محل را انتخاب کند.
  • به یاد داشته باشید که تنها یک بار فرصت ویرایش و درجه اطلاعات را دارید و از آنجایی که پذیرش این مرحله با درنظر داشتن سوابق تحصیلی داوطلب است باید در صحت دقت و توجه وارد شود.

نحوه انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کاردانی علمی کاربردی مکانیک

همان طور که گفته شد هر داوطلب تنها مجاز به انتخاب رشته یک رشته محل از یک گروه آزمایشی است و بدیهی است که در صورت ثبت نام داوطلب در دو کد رشته و یا دو مرکز یکی از مؤسسات از لیست انتخاب های داوطلب حذف می شود.

برای انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کاردانی علمی کاربردی مکانیک وارد لینک جست و جوی سازمان سنجش در تب جامع علمی کاربردی شوید تا مراکزی که در این مرحله شرکت کرده اند را ببینید و برای ثبت نام به صورت حضوری به مرکز مراجعه کنید.

زمان تکمیل ظرفیت کاردانی علمی کاربردی مکانیک

داوطلبان با مراجعه به واحدهای آموزشی در تاریخ 97/07/30 الی 95/08/15 اقدام به ثبت نام رشته مورد نظر می کنند، برای اطلاع از مدارکی که در ثبت نام تکمیل ظرفیت کاردانی علمی کاربردی نیاز خواهیدداشت به ادامه ی مقاله توجه کنید.

مدارک لام برای ثبت نام تکمیل ظرفیت کاردانی علمی کاربردی مکانیک

  • شش قطعه عکس تمام رخ 4*3( تهیه شده در سال جاری)
  • کپی شناسنامه و اصل آن
  • کپی مدارک، کارت ملی و اصل آن
  • اصل دیپلم کامل متوسطه و یا گواهی آن برای داوطلبان نظام قدیم آموزش متوسطه و امضای رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه تحصیل، همراه با کپی
  • اصل مدرک دیپلم نظام جدید آموزش متوسطه و یا گواهی پایان سه ساله نظام جدید و امضای رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه تحصیل همراه با کپی
  • اصل فرم تأییدیه معدل
  • گواهی اشتغال به کار ( پذیرفته شدگان شاغل)
  • مدرک مربوط به نظام وظیفه داوطلبان مرد

پیشنهاد می کنیم بعد از مطالعه تکمیل ظرفیت کاردانی علمی کاربردی مکانیک مقاله انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کلردانی علمی کاربردی را مطالعه کنید.

اگر سؤالی در زمینه تکمیل ظرفیت کاردانی علمی کاربردی مکانیک دارید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *