آیدانیتو > تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی غیرانتفاعی
آزمون کاردانی به کارشناسی

تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی غیرانتفاعی





تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی غیرانتفاعی

موسسه آموزش عالی غیرانتفاعی به عنوان دانشگاهی مطرح، فعالیت و پیشرفت خود را از سال 1364 آغاز کرده و تاکنون موفقیت های بسیاری در این زمینه کسب کرده است. این نوع از دانشگاه، از جمله زیر مجموعه های دانشگاه سراسری محسوب شده که خواهان بسیاری در میان داوطلبان دارد.

در مورد طرح تکمیل ظرفیت این دانشگاه باید بگوییم که سایت سازمان سنجش، مهرماه را برای تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی غیرانتفاعی در نظر گرفته است و پس از انتشار دفترچه می توانید در این طرح شرکت نمایید. لازم به ذکر است که بحث تکمیل ظرفیت دانشگاه غیر انتفاعی برای مقاطع مختلف از جمله دوره کاردانی به کارشناسی قابل اجرا بوده و افراد بر حسب شرایط خود می توانند در آن شرکت داشته باشند. در این مقاله، بحث تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی غیر انتفاعی را مطرح می کنیم. پس ما را همراهی کنید تا اطلاعات کافی را در زمینه تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی غیر انتفاعی کسب نمایید.

زمان تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی غیرانتفاعی

حتماً در جریان هستید که هم زمان با انتخاب رشته کنکور سراسری، انتخاب رشته دانشگاه غیرانتفاعی نیز انجام می شود. در نهایت، نتیجه نهایی این انتخاب رشته تا شهریور ماه به اطلاع کلیه داوطلبان شرکت کننده خواهد رسید. اما در نهایت در شماری از رشته های دانشگاهی موسسات غیر انتفاعی، شاهد خالی بودن تعدادی از صندلی ها، هستیم که مسلماً باید راه حلی از جانب مسئولین دانشگاه برای آن در نظر گرفته شود. در این زمان دانشگاه با معرفی رشته های نیازمند پذیرش بیشتر دانشجو، سعی در رفع این مشکل را دارند.

در مورد زمان تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی دانشگاه غیر انتفاعی باید گفت که در اولین روزهای آبان ماه 97 باید منتظر انتشار دفترچه تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی دانشگاه غیر انتفاعی بود.

نحوه ثبت نام تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی غیرانتفاعی

قابل توجه شما دوستان که ثبت نام تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی غیرانتفاعی اینترنتی نبوده و روش دیگری دارد. بدین صورت که ثبت نام تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی غیر انتفاعی به شکل حضوری و با مراجعه به دانشگاه مورد نظر انجام می شود. به عبارت دیگر، شما دوستان پس از انتخاب رشته مورد نظر خود و جستجوی دانشگاه های غیر انتفاعی پذیرنده در زمان تعیین شده توسط سایت سازمان سنجش، به صورت حضوری به مرکز آموزشی مورد نظر مراجعه کرده و در تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی غیرانتفاعی ثبت نام خود را انجام می دهید. لازم به ذکر است که زمان ثبت نام تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی غیرانتفاعی محدود بوده و داوطلبین باید در اسرع وقت نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

شرایط ثبت نام تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی تکمیل ظرفیت غیرانتفاعی

در مورد شرایط ثبت نام تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی غیرانتفاعی باید خاطرنشان کنیم که داشتن مدارک فوق دیپلم یا کاردانی از ملزومات شرکت در این طرح بوده، که باید همواره مورد توجه قرار گیرد. علاوه بر این، نباید هیچ مانعی از جهت قوانین جمهوری اسلامی ایران برای ادامه تحصیل در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی برای هر کدام از داوطلبان وجود داشته باشد.

مدارک ثبت نام تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی غیر انتفاعی

تمامی داوطلبان جهت ثبت نام حضوری در تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی غیرانتفاعی باید مدارکی همچون عکس پرسنلی، شناسنامه، گواهی نامه دیپلم، کارت ملی و مدرک نظام وظیفه را همراه خود داشته باشند.

در این مقاله به بررسی نکات مرتبط با تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی غیرانتفاعی پرداخته ایم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر، سری هم به مقاله ………. بزنید.

اگر سوالی در زمینه تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی غیرانتفاعی دارید، با مشاوران متخصص تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید. 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *