آیدانیتو > تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی
تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی

تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی

تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی

دوره کارشناسی ناپیوسته علمی کاربردی بالاترین مقطع دانشگاه علمی کاربردی است که پذیرش در این مرحله بر اساس سوابق تحصیلی است و پذیرفته شدگان مهرماه می توانند در تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی شرکت کنند.

تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی فرصت مجددی را در اختیار داوطلبین مراکز علمی کاربردی قرار می دهد. البته از آنجایی که هدف از تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی پر کردن ظرفیت خالی مانده واحدهای آموزشی است، احتمال دارد تعداد واحدها و رشته های ارائه شده در این مرحله کمتر باشد.

زمان تکمیل ظرفیت کارشناسی ناپیوسته علمی کاربردی

تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی یک بار در سال و بعد از پذیرش دوره مهرماه اتفاق می افتد و پذیرش در دوره بهمن ماه دارای مرحله تکمیل ظرفیت نمی باشد. زمان تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی سال 97 هنوز اعلام نشده است. اما اگر طبق روال سال های قبل باشد، بعد از اعلام نتایج پذیرفته شدگان، در مهرماه پذیرش مرحله تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی آغاز خواهد شد. البته مدت زمان پذیرش در این مرحله محدود است.

شرایط تکمیل ظرفیت کارشناسی ناپیوسته علمی کاربردی

برای شرکت در مرحله تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی باید شرایطی را دارا باشید. در ادامه شرایط شرکت در تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی را بیان می کنیم:

1- تمامی داوطلبینی که در پذیرش مهرماه شرکت کرده اند و تمامی داوطلبینی که در پذیرش مهر ماه شرکت نکرده اند، می توانند در این مرحله شرکت کنند.

2- داوطلبین باید دارای مدرک فوق دیپلم باشند.

3- داوطلبین باید کارت اعتباری ثبت نام را تهیه کرده باشند.

4- هر داوطلب می تواند از یک کد رشته محل را انتخاب کند و در صورت انتخاب دو کد رشته محل، نام داوطلب از هر دو محل انتخابی حذف می شود.

5- ثبت نام تنها در زمان معین امکان پذیر است.

6- داوطلبین نباید منعی برای تحصیل داشته باشند. همچنین داوطلبین مرد نباید از نظر نظام وظیفه محدودیتی برای ادامه تحصیل داشته باشند.

ثبت نام تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی

برای ثبت نام تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی شما می توانید یک کد رشته محل را از بین کد رشته محل های ارائه شده، انتخاب کنید. برای اطلاع از کد رشته محل های ارایه شده به سایت سنجش، قسمت علمی کاربردی و یا به سایت دانشگاه علمی کاربردی مراجعه کنید و با استفاده از لینک جستجوی واحدهای آموزشی بر اساس رشته، واحد موردنظر خود را انتخاب کنید. سپس با در دست داشتن کارت اعتباری و مدارک لازم به مرکز مورد نظر خود مراجعه کنید. ثبت نام تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی به صورت حضوری و با مراجعه به مراکز انجام می شود. بنابراین بهتر است در روزهای نخست ثبت نام را انجام دهید تا بتوانید در مرکز مورد نظرتان تحصیل کنید.

مدارک ثبت نام تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی

مدارک لازم برای ثبت نام تکمیل ظرفیت کارشناسی ناپیوسته علمی کاربردی عبارت است از:

  • 6 قطعه عکس پرسنلی که در یکسال گذشته گرفته شده باشد
  • مدرک فوق دیپلم یا کاردانی
  • کارت ملی و شناسنامه به همراه کپی آن
  • داوطلبین مرد باید مدرکی جهت تأیید نظام وظیفه برای تحصیل را نیز همراه داشته باشند.

در این مقاله به بررسی نکات مرتبط با تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی پرداختیم ، شما میتوانید مقاله ظرفیت پذیرش بدون کنکور علمی کاربردی را نیز مطالعه کنید.

در صورتی که سوالی درباره تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی دارید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید تا بهترین راهنمایی به شما ارایه شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *