تکمیل ظرفیت انسانی سراسری پردیس

تکمیل ظرفیت پردیس انسانی






تکمیل ظرفیت پردیس انسانی

دانشگاه های پردیس خودگردان در واقع شعبه ای از دانشگاه سراسری ( دولتی ) است که با دریافت هزینه دانشجو می پذیرد. روش پذیرش این دانشگاه عمداً آزمون سراسری و آزمون اختصاصی است که البته بر اساس مقررات و با نظارت سازمان سنجش است، هزینه های دریافتی ( شهریه) این نوع دانشگاه بالاست و دلیل آن همان طور که از نامش پیداست تأمین نیازهای دانشگاه از جانب شهریه های دریافت شده است، اما با توجه به این که اساتید این دانشگاه معمولاً اساتیدی هستند که در دوره روزانه و شبانه فعالیت دارند و همچنین دانشگاه با معتبری است مورد استقبال داوطلبان قرار می گیرد، داوطلبانی که قصد دارند در دانشگاه پردیس، به تحصیل بپردازند اما فرصت ثبت نام و پذیرش را به هر دلیلی از دست داده اند می توانند در تکمیل ظرفیت شرکت کنند، در ادامه اطلاعات بیشتری در خصوص تکمیل ظرفیت پردیس انسانی کسب خواهید کرد، همراه ما باشید.

زمان تکمیل ظرفیت پردیس انسانی

تکمیل ظرفیت پردیس انسانی یک بار در سال و در اواخر آذرماه و یا اوایل دی انجام می شود، بنابراین داوطلبانی که از پذیرش در دانشگاه ناموفق بودند فرصتی مناسب برای رسیدن به اهداف خود خواهند داشت، داوطلبان باید به این نکته توجه کنند که در مهلت انجام شده ثبت نام و انتخاب رشته خود را انجام دهند.

نحوه شرکت درتکمیل ظرفیت پردیس انسانی

داوطلبانی که قصد دارند در انتخاب رشته و ثبت نام تکمیل ظرفیت پردیس انسانی شرکت کنند، برای شروع باید در تاریخ اعلام شده و به وب سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org رفته و گزینه سراسری را از منوی سمت راست انتخاب کنند و با توجه به فراخوان های اعلام شده ثبت نام و انتخاب رشته ی خود را انجام دهند.

متقاضیان تکمیل ظرفیت پردیس انسانی می توانند در انتخاب رشته خود 50 گزینه و کد رشته را درج کنند که این نحوه چینش انتخاب ها اهمیت زیادی خواهد داشت.

در هنگام انتخاب رشته باید به معیارها و ملاک های انتخاب رشته توجه کرد و با توجه به اولویت آن ها از شماره یک تا پنجاه درج شود، در هنگام اولیت بندی به سطح علمی دانشگاه، بازار کار رشته ، علاقه و توانایی و استعداد که در رشته های انسانی بسیار قابل توجه است، دقت کنید در بسیاری از رشته های این گروه فن بیان و قدرت درک اهمیت بالایی دارد که از استعدادها و توانایی های داوطلبان به حساب می آید.

اعلام نتایج تکمیل ظرفیت پردیس انسانی

اعلام نتایج تکمیل ظرفیت پردیس انسانی باید قبل از شروع کلاس ها ( بهمن ماه ) انجام شود، بنابراین انتظار می رود حداکثر تا آخر دی ماه نتایج تکمیل ظرفیت پردیس اعلام شود.

پردیس های پذیرنده تکمیل ظرفیت انسانی

دانشگاه های مختلفی در مرحله تکمیل ظرفیت اقدام به جذب دانشجو می کنند به عنوان مثال پردیس خودگردان دانشگاه تهران ( محل تحصیل آن پردیس بین المللی کیش)، پردیس خودگردان دانشگاه زابل و سایر پردیس ها که ظرفیت در نظر گرفته شده ی آن ها تکمیل نشده است از این دسته می باشند. داوطلبان می توانند در رشته های مختلف از جمله رشته پرطرفدار حقوق و روان شناسی نیز انتخاب رشته کنند.

پیشنهاد می کنیم مقالات دیگر آیدانیتو از جمله تکمیل ظرفیت مجازی انسانی را مطالعه کنید.

به داوطلبان عزیز توصیه می کنیم اگر سوألی پیرامون تکمیل ظرفیت پردیس انسانی دارید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *