تکمیل ظرفیت ریاضی و فیزیک سراسری شبانه

تکمیل ظرفیت شبانه کنکور ریاضی






تکمیل ظرفیت شبانه کنکور ریاضی

دوره شبانه یکی از دوره های دانشگاه های سراسری است که معولاً بعد از دوره روزانه انتخاب تمامی داوطلبان خواهد بود چرا که قوانین این دوره مانند دوره روزانه است با این تفاوت که داوطلبان مجبور به پرداخت شهریه برای تحصیل در دانشگاه های مورد خود هستند اعتبار دانشگاه در مهم ترین نکاتی است که داوطلبان به آن توجه می کنند و تحصیل در دانشگاه های برتر آرزوی آن هاست بنابراین دوره ی روزانه و شبانه از انتخاب ها، اولیه آن ها خواهد بود که نیازمند تلاشی مستمر می باشند.

در هنگام مشاهده نتایج بسیاری از داوطلبان در رشته های موارد علاقه ی خود پذیرفته نشده اید و یا از دانشگاه خود رضایت چندانی ندارند، می توانند در مرحله تکمیل ظرفیت بار دیگر شانس خود را امتحان کنند.

دانش آموزان رشته ریاضی که تلاش بسیاری برای پذیرفته شدن در رشته های تاپ مهندسی کرده اند هم می توانند به مرحله تکمیل ظرفیت شبانه کنکور ریاضی امید داشته باشند تا این فرصت را از دست ندهید.

شرایط شرکت در تکمیل ظرفیت شبانه کنکور ریاضی

داوطلبانی که در آزمون سراسری 97 شرکت کرده اند و برای آن ها کارنامه ای اولیه صادر شده است می توانند در تکمیل ظرفیت شبانه کنکور ریاضی شرکت کنند، اگر از شرایط تکمیل ظرفیت برخوردار هستید لازم است زمان شروع انتخاب رشته و ثبت نام این مرحله را بدانید پس همراه ما باشید.

زمان تکمیل ظرفیت شبانه  کنکور ریاضی

زمان تکمیل ظرفیت شبانه کنکور ریاضی در اواخر آبان و یا اوایل آذر ماه است، داوطلبان عزیز باید برای امتحان شانس خود را در این دوره در زمان گفته شده به سایت سازمان سنجش به نشانی SANJESH.ORG مراجعه کنند، ادامه ی مراحل انجام تکمیل ظرفیت شبانه کنکور ریاضی را در بخش بعدی مشاهده خواهید کرد.

نحوه انتخاب رشته تکمیل ظرفیت شبانه کنکور ریاضی

متقاضیان شرکت در انتخاب رشته تکمیل ظرفیت شبانه کنکور ریاضی لازم است وارد وب سایت سازمان سنجش و بخش سراسری شوند. داوطلبان توجه داشته باشند که مجاز به درج 50 کد رشته/ محل دانشگاه های سراسری با دوره های مختلف هستند اگر قصد دارید در دوره شبانه کنکور ریاضی شرکت کنید لازم است این دوره را در اولویت انتخاب های خود قرار دهید.

ابتدا لیست دانشگاه ها و رشته های موجود در تکمیل ظرفیت را مشاهده کرده و بعد از لیست ارائه شده دانشگاه و رشته های مورد نظر خود را انتخاب کنید، در هنگام اولویت بندی انتخاب ها به نکاتی از قبیل سطح علمی دانشگاه، بازار کار و شناخت کامل رشته مورد نظر، مسیر رفت و آمد به دانشگاه و … توجه می شود.

از آن جایی که تکمیل ظرفیت شبانه کنکور ریاضی اهمیت زیادی برای داوطلبان دارد، لازم است به درستی طی شود بنابراین با مشاوران آگاه مشورت کنید.

دانشگاه های تکمیل ظرفیت شبانه کنکور ریاضی

همان طور که می دانید تکمیل ظرفیت به منظور پر شدن ظرفیت های در نظر گرفته شده دانشگاه ها برای رشته های مختلف است که بعد از ثبت نام نهایی داوطلبان و مشخص شدن تعداد ظرفیت های خالی ف دانشگاه ها در لیست تکمیل ظرفیت قرار می گیرند، بنابراین لازم است قبل از اقدامات لازم برای انتخاب رشته ابتدا لیست دانشگاه ها و رشته های ارائه شده هر دانشگاه را مشاهده کنید و از بین لیست های ارائه شده، انتخاب های خود را درج کنید.

پیشنهاد می کنیم بعد از مطالعه مقاله تکمیل ظرفیت شبانه کنکور ریاضی مقاله تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی شبانه را مطالعه کنید.

اگر سؤالی پیرامون تکمیل ظرفیت شبانه کنکور ریاضی دارید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *