آیدانیتو > تکمیل ظرفیت بدون کنکور کاردانی به کارشناسی شبانه
تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی بدون کنکور سراسری

تکمیل ظرفیت بدون کنکور کاردانی به کارشناسی شبانه

تکمیل ظرفیت بدون کنکور کاردانی به کارشناسی شبانه

به احتمال قریب به یقین، اکثریت قریب به اتفاق خواننده های مطلب حاضر شامل اشخاص مایل به شرکت در کنکور ورودی دانشگاه ها هستند. باید بگوییم که در هر سال تحصیلی و مقارن با اعلام نتایج آزمون و مشخص شدن اسامی افراد پذیرنده شده همواره اشخاصی از نتیجه خود رضایت چندانی ندارند و در جستجوی یافتن راهی مناسب جهت خلاصی از این وضعیت نامناسب هستند. راه حل عالی جهت رفع این مشکل برای این قبیل افراد شرکت در دوره تکمیل ظرفیت است که نگرانی و اضطراب را در آن ها  به میزان قابل توجهی کاهش می دهد. باید بگوییم که تکمیل ظرفیت بدون کنکور کاردانی به کارشناسی شبانه در سال قبل برگزار گردید. اما  در سال جاری یعنی سال 97 در بین متقاضیان اجرا نشد. در این مقاله، قصد ارائه پاره ای توضیحات پیرامون تکمیل ظرفیت بدون کنکور کاردانی به کارشناسی شبانه را به شما عزیزان داریم. پس ما را همراهی کنید تا اطلاعات ضروری را در رابطه با تکمیل ظرفیت بدون کنکور کاردانی به کارشناسی شبانه به دست آورید.

 

ثبت نام تکمیل ظرفیت بدون کنکور کاردانی به کارشناسی شبانه

همان گونه که در بالا اشاره شد، تکمیل ظرفیت بدون کنکور کاردانی به کارشناسی شبانه در سال 97 اجرا نگردید. ولی در طول سال های قبل ثبت نام در تکمیل ظرفیت بدون کنکور کاردانی به کارشناسی شبانه به این صورت بود که هر کدام از متقاضیان پس از اتمام تحلیل و بررسی لیست کلیه رشته محل های مورد علاقه خود نسبت به انجام ثبت نام اقدام می کردند. نکته دیگر این که هر یک از افراد امکان گزینش 50 رشته تحصیلی را در تکمیل ظرفیت بدون کنکور کاردانی به کارشناسی داشتند. سایت سازمان سنجش آموزش کشور همواره به عنوان تنها سایت مورد استفاده در تکمیل ظرفیت بدون کنکور کاردانی به کارشناسی شبانه در کشور شناخته شده است.

زمان تکمیل ظرفیت بدون کنکور کاردانی به کارشناسی شبانه

بر طبق زمان اعلام شده توسط سایت سازمان سنجش آموزش کشور آخرین روزهای مهر ماه هر سال تا هفته نخست آبان ماه برای ثبت نام در تکمیل ظرفیت بدون کنکور کاردانی به کارشناسی شبانه در سال 97 در نظر گرفته شد که متأسفانه این دوره مهم در سال جاری برگزار نگردید.

دفترچه تکمیل ظرفیت بدون کنکور کاردانی به کارشناسی شبانه

در طی سال های گذشته در اواخر مهر شاهد انتشار دفترچه تکمیل ظرفیت بدون کنکور کاردانی به کارشناسی شبانه بودیم. اما با توجه به تصمیم مسئولین امر در عدم برگزاری تکمیل ظرفیت بدون کنکور کاردانی به کارشناسی شبانه در سال جاری این دفترچه تا کنون منتشر نگردیده است.

در این مقاله به بررسی نکات مرتبط با تحصیل در تکمیل ظرفیت بدون کنکور کاردانی به کارشناسی شبانه پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله کارنامه سبز کنکور بزنید.

اگر سوالی در زمینه تکمیل ظرفیت بدون کنکور کاردانی به کارشناسی شبانه ذهنتان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *