آزمون ارشد

تکمیل ظرفیت ارشد پیام نور

تکمیل ظرفیت ارشد پیام نور

حتماً همه شما با روند آموزشی دانشگاه پیام نور و شرایط تحصیل در آن آشنایی نسبی را دارید. دانشگاه پیام نور با متد آموزش از راه دور شیوه نوینی از آموزش را در میان سایر دانشگاه ها به جامعه دانشگاهی ارائه داد، در نتیجه، امر ادامه تحصیل برای افرادی که مجبور به گذراندن ساعت های زیادی از روز در محل کار خود هستند، را تشهیل نمود. همانگونه که ملاحظه می فرمایید امروزه دیگر نسل جوان به داشتن تحصیلات مقطع کارشناسی قانع نبوده و به دنبال کسب گواهی نامه کارشناسی ارشد هستند. با وجود مشغله های رایج زندگی روزمره، رو آوردن به تحصیل در ارشد پیام نور طبیعی به نظر می رسد.

باید بگوییم که زمان ثبت نام تکمیل ظرفیت ارشد پیام نور حدود یک تا سه هفته بعد از اعلام نتایج نهایی آزمون کارشناسی ارشد بوده و نتایج آن به احتمال قریب به یقین، همانند سال گذشته در روزهای پایانی ماه مهر یا آبان به اطلاع شرکت کنندگان خواهد رسید. در این مبحث، به بیان توضیحاتی در مورد تکمیل ظرفیت ارشد پیام نور برای شما عزیزان می پردازیم. با همراهی کردن ما در مقاله تکمیل ظرفیت ارشد پیام نور به اطلاعات جالب و مهمیدست خواهید یافت.

نحوه ثبت نام تکمیل ظرفیت ارشد پیام نور

در نظر داشته باشید که فقط به کمک استفاده از اینترنت و به صورت غیر حضوری فرصت ثبت نام در تکمیل ظرفیت ارشد پیام نور به شما داده می شود. از طرف دیگر، تنها سایت رسمی که برای این منظور در نظر گرفته شده، سایت سنجش (sanjesh,org) بوده که با طی فرآیندهایی، می توانید به ثبت نام تکمیل ظرفیت پیام نور در آن بپردازید.

شرایط ثبت نام تکمیل ظرفیت ارشد پیام نور

لازم به ذکر است که تنها افراد برخوردار از مدرک کارشناسی مجاز به ثبت نام در آزمون ارشد دانشگاه پیام نور هستند. حتماً در جریان هستید که انتخاب رشته ارشد پیام نور در ماه خرداد صورت می گیرد. حال باید بگوییم که حتی در صورت شرکت در این انتخاب رشته نیز امکان ثبت نام در تکمیل ظرفیت ارشد پیام نور نیز در اختیارتان قرار می گیرد.

انتخاب رشته تکمیل ظرفیت ارشد دانشگاه پیام نور

باید بگوییم که تعداد رشته های انتخابی در دوره تکمیل ظرفیت ارشد پیام نور در مقایسه با دوره انتخاب رشته ارشد پیام نور کمتر بوده و به همین علت دست داوطلبان در انتخاب رشته باز نیست. به این نکته دقت کنید که تنها می توانید اقدام به گزینش حداکثر 20 رشته محل بر طبق علاقه خود کنید. در زمان پر کردن فرم انتخاب رشته توجه به نکات زیر ضرورت دارد:

  • تمامی داوطلبان باید تمامی دقت خود را در زمان پر کردن فرم انتخاب رشته تکمیل ظرفیت ارشد پیام نور به کار بگیرند. سعی در انجام انتخاب رشته ای عاقلانه و مطابق علاقه می تواند کمک مؤثری برای آن ها باشد. زیرا در صورت پذیرش، قبولی آن ها در زمان انتخاب رشته لغو و دانشگاه مورد قبولی در تکمیل ظرفیت ارشد پیام نور جای آن را می گیرد.
  • . هر یک از شما داوطلبان عزیز تنها می توانید در رشته مورد امتحانی خود دست به انتخاب رشته در تکمیل ظرفیت ارشد پیام نور بزنید. یعنی امکان انتخاب رشته های دیگر به غیر از گروه آزمایشی تان به شما داده نمی شود.

در این مقاله به بررسی نکات مرتبط با تکمیل ظرفیت ارشد پیام نور پرداخیتم، پیشنهاد می کنیم به مقاله کارنامه سبز ارشد را نیز نگاهی بیندازید.

مشاورین متخصص آیدانیتو در کوتاه ترین زمان ممکن، جامع ترین اطلاعات را در اختیار شما قرار می دهند . اگر سوالی در زمینه تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور دارید ، با مشاورین حرفه ای آیدانیتو تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *