اخبار, مشاوره تحصیلی

تمدید مهلت ثبت نام کنکور ارشد 1400

تمدید مهلت ثبت نام کنکور ارشد

تمدید زمان ثبت نام کنکور ارشد سال 1400

مهلت ثبت نام کنکور ارشد 1400 تمدید شد! خبر تمدید مهلت ثبت نام کنکور ارشد سال 1400 برای گروهی از داوطلبان که از ثبت نام جا مانده بودند و یا شرایط ثبت نام را در بازه ی تعیین شده نداشتند، بسیار خوشحال کننده است. با توجه به اهمیت این خبر، این مقاله را به بررسی موضوعات مرتبط با تمدید مهلت ثبت نام کنکور ارشد در سال 1400 می پردازیم.

چه کسانی مجازند که در کنکور ارشد 1400 ثبت نام کنند ؟

معمولا افرادی در کنکور ارشد شرکت می کنند که تحصیلات خود را در مقطع کارشناسی به پایان رسانده باشند. اما برخی از داوطلبان کنکور ارشد را نیز دانشجویان ترم آخر کارشناسی تشکیل می دهند که البته باید تا 31 شهریور 1400 بتوانند مدرک کارشناسی خود را دریافت کنند.

آیا ثبت نام کنکور ارشد سراسری و دانشگاه آزاد به صورت مجزا است ؟

چند سالی است که ثبت نام کنکور ارشد دانشگاه های سراسری و آزاد با هم ادغام شده اند و در واقع با ثبت نام در سایت سازمان سنجش، می توانید شانس خود را برای دانشگاه های سراسری و آزاد امتحان کنید. البته باید دقت کنید که روند ثبت نام این دانشگاه ها با هم یکسان است ولی در هنگام انتخاب رشته، دانشگاه آزاد به صورت مجزا از سراسری و از طریق سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اقدام به انتخاب رشته می نماید.

مهلت ثبت نام کنکور ارشد تا چه زمانی تمدید شده است ؟

مهلت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد سال 1400 تا روز چهارشنبه 26 آذرماه، تمدید شد. با این حال پیشنهاد می کنیم که ثبت نام خود را به روزهای پایانی موکول نکنید و هر چه سریع تر نسبت به ثبت نام اقدام نمایید. شایان ذکر است که داوطلبانی که در بازه ی زمانی مشخص، ثبت نام خود را انجام می دهند می توانند به صورت همزمان به ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود بپردازند.

تمدید ثبت نام ارشد

نحوه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1400

ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد به صورت اینترنتی و با مراجعه به سایت سازمان سنجش امکان پذیر است. پس از ورود به سایت سازمان سنجش، در منوی سمت راست، با کلیک بر روی گزینه ” کارشناسی ارشد”، بر روی لینک ” سامانه جامع آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته 1400″ کلیک کنید. در مرحله ی بعد باید کارت اعتباری ثبت نام را خریداری نمایید و سریال 12 رقمی را دریافت کنید.

شایان ذکر است که اگر قصد شرکت در رشته های پیام نور و یا غیرانتفاعی را دارید، بایستی هزینه ای جداگانه را بپردازید.

در گام بعدی باید مجددا وارد صفحه اصلی سایت سازمان سنجش شده و در منوی سمت راست بر روی ” ثبت نام جدید ” کلیک کنید. سپس کد سریال ثبت نام را وارد نمایید و گزینه ورود به سیستم را بزنید. در مرحله بعدی بایستی عکس متناسب را آپلود نمایید و اطلاعات مورد نیاز را درج کنید.

یادتان باشد که پس از درج اطلاعات، کد پیگیری را حتما نزد خود نگه دارید.

ویرایش اطلاعات ثبت نام در هنگام تمدید ثبت نام کنکور ارشد 1400

امکان ویرایش اطلاعات ثبت نامی برای داوطلبانی که اطلاعات خود را به نادرستی و یا ناقص وارد نموده اند در هنگام تمدید ثبت نام کنکور ارشد 1400 وجود خواهد داشت. شایان ذکر است که اگر در مرحله ثبت نام اولیه از مواردی آگاهی نداشتید و پس از ثبت نام متوجه شدید که به اشتباه اطلاعات را وارد نموده اید، در مرحله تمدید ثبت نام ارشد می توانید اطلاعات خود را ویرایش نمایید.

اگر سوالی در زمینه تمدید مهلت ثبت نام کنکور 1400 دارید، با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *