آیدانیتو > بورسیه تحصیلی انگلستان
مهاجرت به انگلیس

بورسیه تحصیلی انگلستان






بورسیه تحصیلی انگلستان

ادامه تحصیل در انگلستان فرصتی را برای دریافت بهترین آموزش ها برای شما متقاضیان فراهم می کند. با تحصیل و اقامت در این کشور امکان تجربه فرهنگی جدید و ارتباط با دانشجویان و اساتید از سر تا سر دنیا برایتان فراهم می شود. از طرف دیگر، با تحصیل در انگلستان مهارت هایی عالی را برای داشتن زندگی بهتر در آینده کسب می کنید. اگر شما جهت تحصیل در این کشور به کمک های مالی نیازمندید، باید بدانید که راه های مختلفی جهت حمایت از شما وجود دارد. این روش ها شامل اخذ بورسیه تحصیلی، کمک هزینه تحصیلی و همین قرض کردن از دیگران است. اما موضوع مورد بحث ما در این مقاله بورسیه تحصیلی انگلستان بوده که با توجه به درصد زیاد متقاضیان اخذ این بورسیه موضوع این مقاله را به بحث در این مورد اختصاص داده ایم. پس با ما همراه باشید تا اطلاعاتی ضروری را در ارتباط با بورسیه تحصیلی انگلستان به دست آورید.

شرایط اخذ بورسیه تحصیلی در انگلستان

همان گونه که مطلع هستید تحصیل و کسب آموزش های لازم در انگلستان به هیچ وجه ارزان نبوده و اخذ بورسیه تحصیلی انگلستان می تواند به میزان زیادی به رفع این مشکل کمک کند. مهاجرت به وسیله بورسیه تحصیلی انگلستان تا حد زیادی امکان مهاجرت ارزان قیمت را برای متقاضیان فراهم کرده است. اما در این بین دریافت بورسیه تحصیلی انگلستان با وجود داشتن شرایطی چند امکان پذیر بوده که در صورت وجود آن می توان به دریافت بورسیه تحصیلی انگلستان امیدوار بود. در این بخش به ذکر شرایطی چند برای شما عزیزان می پردازیم.

  • داشتن مدرک تافل و آیلتس برای فرد متقاضی
  • ارائه مدرک مدیریتی جهت نشان دادن پتانسیل خوب در زمینه مدیریت و رهبری
  • ارائه ریز نمرات سال های گذشته جهت ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر
  • دادن study plan بسیار قوی جهت متقاعد کردن مؤسسه مربوطه
  • داشتن تابعیت ایرانی برای فرد متقاضی

بورسیه تحصیلی دولتی انگلستان

این نوع بورسیه تحصیلی خود به سه نوع طرح کمک هزینه تحصیلی مشترک المنافع در دانشگاه های UK و بورس تحصیلی برای کشورهای در حال توسعه مشترک المنافع تقسیم بندی می گردد. در زیر اشاره ای مختصر به هر کدام از این دو نوع بورسیه تحصیلی داریم.

  • کمک هزینه تحصیلی مشترک المنافع در دانشگاه های انگلستان: این نوع کمک هزینه تحصیلی تنها به دانشجویان بین المللی اعطا می گردد که قصد ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در یکی از دانشگاه های معتبر را دارند.
  • بورس تحصیلی جهت کشورهای در حال توسعه و مشترک المنافع : این نوع از بورس های تحصیلی تنها به دانشجویان بین المللی کشورهای در حال توسعه جهت ادامه تحصیل در دوره کارشناسی ارشد اعطا می شود.

بورس های تحصیلی غیر دولتی انگلستان

دو نوع بورسیه در زیر گروه این نوع بورس های تحصیلی غیر دولتی انگلستان دیده می شود. در این بخش به معرفی این نوع بورسیه به شما دوستان می پردازیم.

بورس تحصیلی Castle Smart

 این نوع از بورس کمک هزینه ای برابر با 6000 دلار را شامل می شود. مبلغی که در هر سال تحصیلی به دانشجویان مقطع کارشناسی و در تمامی ملیت ها اعطا می گردد. لازم به ذکر است که هر یک از متقاضیان باید ویدئو قانع کننده ای را از هدف های اصلی برای مطالعه و همین طور اهداف حرفه ای خود جهت اخذ بورس تحصیلی Castle Smart تهیه و ارسال نمایید.

بورسیه تحصیلی Euraness UK-Euraxess

این نوع بورسیه جهت پشتیبانی محققان در اروپا فراهم شده و از طریق کمیسیون اروپا تهیه می شود.

در این مقاله به بررسی نکات مرتبط با بورسیه تحصیلی انگلستان پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله هزینه تحصیل در انگلستان بزنید.

اگر سوالی در زمینه بورسیه تحصیلی انگلستان ذهنتان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران حرفه ای مهاجرت و اخذ بورسیه تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *