آیدانیتو > برنامه ریزی درسی یازدهم
مشاوره تحصیلی

برنامه ریزی درسی یازدهم






برنامه ریزی درسی یازدهم

پایه یازدهم به علت وجود امتحان های نهایی و همین طور نزدیک شدن به کنکور سراسری ورودی دانشگاه ها از اهمیتی اساسی برخوردار است. بسیاری از دانش آموزان سختکوش و تلاشگر مایل هستند که حتی پیش از ورود به پایه یازدهم جهت کسب آمادگی و آشنایی بیشتر مطالعه دروس را از فصل تابستان آغاز نمایند. در صورتی که شما نیز از دانش آموزان پایه یازدهم هستید باید به فکر برنامه ریزی درسی یازدهم باشید. برنامه ای جامع و کامل که می تواند شما را در مسیر موفقیت یاری نماید. حتماً تمامی شما دوستان عزیز از اهمیت برنامه ریزی درسی یازدهم به خوبی آگاه هستید و متوجه هستید که جهت دستیابی به هدف مطلوب داشتن برنامه ای خوب و مناسب و البته پیش روی آن کاملاً ضروری به نظر می رسد. در این مقاله، بحث برنامه ریزی درسی یازدهم را مطرح می کنیم. پس ما را همراهی کنید تا اطلاعات کافی را در رابطه با برنامه ریزی درسی یازدهم کسب نمایید.

برنامه ریزی درسی یازدهم انسانی

جهت انجام برنامه ریزی درسی یازدهم انسانی در ابتدا ملزم به کسب اطلاعات کافی از رشته مورد علاقه خود در گروه انسانی هستید هر کدام از رشته ها در زیر گروهی خاص قرار دارند که این موضوع با توجه به اثر درس ها در قبولی به ضرایب درس ها و زیر گروه ها کاملاً متفاوت است. در نتیجه، رشته های مورد نظر خود را به صورت واضح انتخاب نمایید و اطلاعات زیر گروه آن را مورد مطالعه قرار دهید. از جمله مهم ترین مسائل در برنامه ریزی درسی یازدهم انسانی ناامیدی و آشفتگی دانش آموزان است که نتایج و عوارض بسیار بدی را به دنبال دارد. اما در صورتی که برنامه ریزی درسی یازدهم انسانی درست و اصولی داشته باشید از سردرگمی ها و آشفتگی های پیش از فرا رسیدن کنکور انسانی در امان هستید. در مورد برنامه ریزی درسی یازدهم انسانی باید به چند نکته مهم توجه نمایید. اولین و مهم ترین نکته مبحث زمان است. از آنجایی که شما دوستان گرامی هنوز مجبور به رفتن به مدرسه هستید باید ساعات خود را در طول روز مدیریت کنید تا بدین ترتیب هم به مطالعه دروس مدرسه و هم خواندن دروس مربوط به کنکور سراسری بپردازید. نکته دوم ( ایجاد تنوع در جدول برنامه ریزی است که باید به آن توجه شود. در نتیجه، لزوماً باید به شناسایی دروسی که در آن ضعیف و یا قوی هستید نیز بپردازید. نکته سوم این که حتماً از منابع کمک آموزشی و آزمون های معتبر استفاده نمایید تا به شناخت بیشتری راجع به سطح علمی خود و سؤالات کنکور سراسری دست پیدا کنید.

برنامه ریزی درسی یازدهم ریاضی

در هر سال تحصیلی شماری از داوطلبان و دانش آموزان کنکور سراسری که در مقطع یازدهم مشغول به تحصیل هستند جهت شرکت در کنکور رشته ریاضی فیزیک آمادگی لازم را پیدا می کنند. چون بدون وجود برنامه ریزی درسی یازدهم ریاضی امکان مطالعه هدفمند و منظم به میزان قابل توجهی کم می شود. برنامه ریزی درسی یازدهم ریاضی در حقیقت باید کاملاً اصولی و درست باشد تا بتواند فرد را به رسیدن به هدف و قبولی در کنکور سراسری ریاضی سوق دهد. تمامی دانش آموزان پایه یازدهم ریاضی باید هدف خود را بر طبق علاقه مندی ها و توانمندی های خود کاملاً تعیین نمایند. بدین گونه انگیزه و انرژی لازم جهت ادامه مطالعه در آن ها ایجاد می شود. مورد بعدی این که پیش از شروع به مطالعه باید اقدام به تهیه منابع مناسب کرد. همان گونه که مطلع هستید اصلی ترین منابع کنکور ریاضی فیزیک همان کتب درسی هستند. البته در کنار کتاب های آموزشی و کلاس های کنکور و دوره ها برخورداری از منابع مناسب برای تست زنی نیز اهمیتی خاص پیدا می کند. شما دوستان گرامی می توانید جهت برنامه ریزی درسی یازدهم ریاضی از کمک مشاوران آگاه و با تجربه کمک بگیرید. بدین ترتیب می توانید برنامه ریزی حرفه ای داشته باشید. به این منظور توصیه می کنیم تا برای یک برنامه ریزی درسی یازدهم ریاضی با مشاوران آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.

در این مقاله به تحلیل و بررسی برنامه ریزی درسی یازدهم پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله مشاوره درسی بزنید.
اگر سوالی در زمینه برنامه ریزی درسی یازدهم ذهنتان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *