آیدانیتو > انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی معدن 98
انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی, کارشناسی بدون کنکور, کارشناسی بدون کنکور غیر انتفاعی

انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی معدن 98





انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور غیر انتفاعی معدن 98

در این مقاله به موضوع انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور غیر انتفاعی معدن 98 پرداخته ایم. رشته معدن از جمله رشته هایی است که به صورت محدود ارائه می شود. وضعیت این رشته در دانشگاه غیر انتفاعی به چه صورت است؟ در مقاله انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور غیر انتفاعی معدن 98 شما را با زمان و نحوه ی انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور در این دانشگاه آشنا خواهیم کرد.

معرفی رشته مهندسی معدن

مهندسی معدن از رشته های گروه آزمایشی ریاضی است. پذیرش مهندسی معدن بدون کنکور در دانشگاه های غیر انتفاعی انجام می شود. اما به صورت محدود و انگشت شمار. رشته مهندسی معدن به دلیل شرایط شغلی سخت به عنوان یکی از 10 رشته دشوار جهان شناخته می شود و جالب است بدانید طبق آمارهای منتشر شده در سال های اخیر، صنایع و معادن 25 درصد از اقتصاد ایران را تشکیل می دهند. در ادامه با زمان انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور غیر انتفاعی معدن 98 آشنا خواهید شد.

زمان انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور غیر انتفاعی معدن

انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور غیر انتفاعی معدن 98 در یک نوبت مهرماه انجام می شود و مرحله تکمیل ظرفیت آن در بهمن ماه انجام می شود. زمان انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور غیر انتفاعی معدن 98 در مردادماه (نیمه دوم) است. داوطلبان برای آشنایی با نحوه ی انتخاب رشته به ادامه مطلب توجه کنند.

نحوه ی انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور غیر انتفاعی معدن

داوطلبانی که قصد دارند در مرحله اول انتخاب رشته بدون کنکور غیر انتفاعی معدن شرکت کنند، ابتدا باید وارد سایت سازمان سنجش شوند و با پرداخت مبلغی به عنوان وجه ثبت نام، فرم ثبت نام و انتخاب رشته را تکمیل کنند. داوطلبان مجاز به وارد کردن 150 کد رشته از دانشگاه سراسری، غیر انتفاعی، پیام نور هستند. اگر قصد دارید در رشته معدن پذیرفته شوید، انتخاب های اولیه خود را به این رشته اختصاص دهید. با توجه به محدودیت رشته معدن پیشنهاد می کنیم ابتدا دانشگاه های سراسری و بعد غیر انتفاعی را درج کنید و بعد سایر رشته های مورد علاقه را درج کنید. در انتخاب رشته شما باید به اولویت بندی انتخاب ها توجه کنید. برای اولویت بندی به موارد زیر توجه کنید:
  1. شناخت کامل رشته معدن و آشنایی با بازار کار و سختی های این رشته
  2. شناخت دانشگاه های ارائه دهنده رشته معدن (بدون کنکور)
  3. اولویت بندی دانشگاه های
برخی از دانشگاه های غیر انتفاعی رشته معدن بدون کنکور را در ادامه مشاهده خواهید کرد.
  • مؤسسه غیر انتفاعی کرمان
  • مؤسسه غیر انتفاعی علامه جعفری – رفسنجان
  • دانشگاه غیر انتفاعی چابهار
  • و ….
توجه داشته باشید که دانشگاه های غیر انتفاعی از نظر سطح علمی و اعتبار مدرک بالاتر از مؤسسات غیر انتفاعی هستند. بنابراین بهتر است ابتدا دانشگاه های غیر انتفاعی  و در گزینه های بعدی مؤسسات غیر انتفاعی را وارد کنید. پیشنهاد می کنیم بعد از مطالعه انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور غیر انتفاعی معدن 98 مقاله ثبت نام کارشناسی بدون کنکور 98 را مطالعه کنید. برای اطلاع از نحوه ی انتخاب رشته بدون کنکور غیرانتفاعی معدن 98 با مشاوران خبره و با سابقه آیدانیتو در زمینه انتخاب رشته بدون کنکور تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *