انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی, کارشناسی بدون کنکور, کارشناسی بدون کنکور غیر انتفاعی

انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی هوافضا 98

انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور غیر انتفاعی هوافضا 98

انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور غیر انتفاعی هوافضا 98 یکی از راه های ورود به رشته هوافضا بدون کنکور است. رشته هوافضا از رشته های تاپ و مورد توجه است.

معرفی رشته هوافضا

رشته هوافضا نزدیکی زیادی به رشته مکانیک دارد با این تفاوت که به بررسی اجسام در هوا و فضا می پردازد. بررسی اجسام و حرکت آن ها در شاخه هوانوردی و بررسی حرکت و انتقال اجسام در فضا در بخش کیهان نوردی مورد مطالعه قرار می گیرد. با پیشرفت تکنولوژی و افزایش اطلاعات در زمینه انتقالات هوایی در جو شاخه کیهان نوری رشته هوافضا بسیار مورد متخصصین این رشته قرار گرفته است.

زمان و نحوه ثبت نام کارشناسی هوافضا بدون کنکور غیر انتفاعی 98

ثبت نام بدون کنکور هوافضا در مؤسسات غیر انتفاعی به صورت اینترنتی و از طریق سایت سنجش انجام می شود. برای ثبت نام کارشناسی هوافضا بدون کنکور غیر انتفاعی 98 ، مانند رشته های بدون کنکور، در تمام طول سال انجام می شود و هر دانشگاهی زمانی مشخص را برای ثبت نام داوطلبان اعلام می کند. در حال حاضر و با شروع زمان ثبت نام و انتشار دفترچه ثبت نام می توانید به سایت سنجش مراجعه کنید. به منظور انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور غیر انتفاعی هوافضا 98 باید دفترچه انتخاب رشته صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی را دریافت کنید و اقدام به ثبت نام و انتخاب رشته بر اساس سوابق تصیلی فرمایند. سوابق تحصیلی تأثیرگذار بر قبولی در رشته هوافضا معدل کتبی پیش دانشگاهی و دیپلم است. همچنین لازم است مبلغی را جهت ثبت نام به صورت اینترنتی در سایت سنجش در وجه ثبت نام واریز کنید.

انتخاب رشته هوافضا غیر انتفاعی 98

انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور غیر انتفاعی هوافضا 98 همزمان با ثبت نام آن انجام می شود. و همچنین با انتخاب رشته کنکور سراسری نیز همزمان است. انتخاب رشته نیز به صورت اینترنتی است و از طریق سایت سنجش انجام می شود. شما امکان انتخاب 150 کد رشته محل را برای قبولی در رشته هوافضا دارید. این 150 انتخاب رشته هوافضا را باید بر اساس اولویت های موجود رتبه بندی کنید. اولویت هایی که باید برای انتخاب رشته درنظر بگیرید رتبه علمی واحد مورد نظر، مسافت تا محل سکونت، شهریه و علاقه تان است.

تکمیل ظرفیت پذیرش هوافضا غیر انتفاعی 98

در صورتی که موفق به پذیرش در رشته هوافضا در مؤسسات غیر انتفاعی نشده اید، می توانید شانس خود را در تکمیل ظرفیت آن امتحان کنید. تکمیل ظرفیت مؤسسات غیر انتفاعی در آبان ماه انجام می شود. رشته هوافضا از رشته های پرطرفدار و تاپ گروه ریاضی و فیزیک است. بنابراین دقت در انتخاب رشته و محل و اولیت بندی انتخاب ها بسیار اهمیت دارد. اگر مایل هستید احتمال قبولی خود را در رشته هوافضا بالا ببرید، بهتر است انتخاب رشته خود را به دست مشاوران آیدانیتو بسپارید.

برخی از دانشگاه های غیر انتفاعی پذیرنده هوافضا

در ادامه نام برخی از مؤسسات غیر انتفاعی پذیرنده هوافضا بدون کنکور را آورده ایم.
  • مؤسسه غیر انتفاعی اوج – آبیک
  • مؤسسه غیر انتفاعی احرار – رشت
سطح علمی دانشگاه های غیر انتفاعی از مؤسسات غیر انتفاعی بالاتر است. بنابراین در هنگام انتخاب رشته دانشگاه هایی با سطح علمی بالاتر را در اولویت قرار دهید. در این مقاله با موضوع انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی هوافضا 98 همراه شما بودیم. شما میتوانید مقاله محل قبولی و دانشگاه های پذیرنده هوافضا آزاد 98 را نیز مطالعه کنید. شما می توانید از مشاوران آگاه و باتجربه آیدانیتو برای انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور غیر انتفاعی هوافضا 98 مشاوره و راهنمایی بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *