آیدانیتو > انتخاب رشته کاردانی مجازی بدون کنکور
انتخاب رشته کاردانی بدون کنکور مجازی

انتخاب رشته کاردانی مجازی بدون کنکور






انتخاب رشته کاردانی مجازی بدون کنکور

دانشگاه های مجازی در طی سال های اخیر با استقبال فراوانی از طرف علاقه مندان به ادامه تحصیل در دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی روبرو شده اند و افراد به دلیل جذابیت و شرایط خاص تحصیل در این قبیل دانشگاه ها به ادامه تحصیل در آن روی می آورند. بدین ترتیب، تمامی افرادی که بنا به دلایل مختلفی شرایط حضور فیزیکی در سر کلاس های درس را در دانشگاه ندارند می توانند با آسودگی خاطر در کلاس های دانشگاهی مجازی شرکت نمایند و ادامه تحصیل بدهند. باید عرض کنیم که رشد و گسترش آموزش مجازی در گرو وقوع پیشرفت های قابل توجهی در زمینه تکنولوژی و فناوری است. این شیوه نوین آموزشی با تکیه بر نشریه های تکنیک چند رسانه ای اینترنتی صورت می پذیرد. برخی از افراد به دلایل شرایط خاص موقعیتی و شخصی خود تمایل زیادی به شرکت در دروه های مجازی بالاخص به صورت بدون کنکور را دارند. در این مقاله به بحث در مورد انتخاب رشته کاردانی مجازی بدون کنکور برای شما داوطلبان و متقاضیان گرامی می پردازیم. پس ما را همراهی کنید تا اطلاعات ضروری و کافی را در رابطه با انتخاب رشته کاردانی مجازی بدون کنکور به دست آورید.

شرایط پذیرش کاردانی بدون کنکور مجازی

در ابتدا باید عرض کنیم که تا سال جاری شاهد وجود رشته های کاردانی بدون کنکور مجازی در شماری از دانشگاه های ارائه دهنده بر طبق مندرجات دفترچه کنکور سراسری سال 97 بودیم اما در حال حاضر و با توجه به تغییرات اساسی صورت گرفته در کنکور سراسری 98 و به دنبال آن تغییر در مندرجات دفترچه کنکور سراسری شاهد حذف رشته های کاردانی بدون کنکور مجازی از لیست رشته های ارائه شده در دانشگاه های مختلف بودیم و تمامی رشته های دانشگاه مجازی در کنکور سراسری 98 در مقطع کارشناسی عرضه می شوند. در نتیجه، در سال پیش رو شاهد انتخاب رشته کاردانی مجازی بدون کنکور نیستیم.
با توجه به تغییرات صورت گرفته در کنکور سراسری و عدم ارائه رشته های کاردانی به صورت بدون آزمون در دانشگاه های مجازی مشاوران آیدانیتو می توانند اطلاعات خوبی را در این زمینه در اختیار شما داوطلب گرامی قرار دهند و از شما را از جزئیات موضوع آگاه کنند. پس حتماٌ با آن ها تماس بگیرید.  

شرایط انتخاب رشته کاردانی بدون کنکور مجازی

در سال گذشته و با توجه به وجود دوره کاردانی مجازی بدون کنکور شاهد انتخاب رشته کاردانی مجازی بدون کنکور نیز در میان داوطلبان بودیم. در این میان، به مراتب هر داوطلب باید در صورت دارا بودن شرایطی چند در انتخاب رشته کاردانی بدون کنکور مجازی شرکت می کرد. به عبارت دیگر، هر فرد در صورت عدم برخورداری از این شرایط امکان شرکت در انتخاب رشته کاردانی مجازی بدون  کنکور را به هیچ روی نداشت. شرایط شرکت در انتخاب رشته کاردانی مجازی بدون کنکور در دو دسته مختلف عمومی و اختصاصی قرار می گرفتند. از میان مهم ترین و مورد توجه ترین شرایط اختصاصی که برای انتخاب رشته کاردانی بدون کنکور مجازی در نظر گرفته شده بود می توان از وجود مدارکی همچون پیش دانشگاهی و دیپلم نام برد.

زمان انتخاب رشته کاردانی مجازی بدون کنکور

انتخاب رشته کاردانی مجازی بدون کنکور جهت ورودی های سال 97 در مرداد ماه انجام گرفت. اما با توجه به عدم وجود رشته ها و دانشگاه های مجازی بدون کنکور در دفترچه راهنمای انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی زمانی نیز برای این کار در نظر گرفته نشده است.

نحوه انتخاب رشته کاردانی مجازی بدون کنکور

کلیه داوطلبان مایل به شرکت در انتخاب رشته کاردانی مجازی بدون کنکور در سال 97 جهت انجام این کار می بایست به وب سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه می کردند و تمامی مراحل فرایند انتخاب رشته کاردانی مجازی بدون کنکور را در این سایت انجام می دادند. هر یک از این داوطلبان امکان انتخاب بیست کد رشته محل را در زمان انتخاب رشته کاردانی مجازی بدون کنکور داشتند. انتخاب این رشته ها در زمان انتخاب رشته کاردانی مجازی بدون کنکور مطابق الویت های خود فرد داوطلب صورت می پذیرفت. البته مواردی همچون میزان علاقه وی، سطح کیفی مراکز دانشگاهی و حتی رفت و آمد به دانشگاه محل قبولی نیز نقشی اساسی در انتخاب رشته کاردانی مجازی بدون کنکور داشتند.
 در این مقاله به تحلیل و بررسی انتخاب رشته کاردان مجازی بدون کنکور پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله شرایط تحصیل در دانشگاه مجازی بزنید.
مشاوران آیدانیتو می توانند اطلاعات جامع و کاملی را در رابطه با انتخاب رشته کاردانی مجازی بدون کنکور در اختیار شما قرار دهند. پس حتماٌ با آن ها تماس بگیرید.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *