آیدانیتو > انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد صنایع
انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد

انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد صنایع





انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد صنایع

با آسان شدن و ایجاد موقعیت های ساده تر از کنکور برای ورود به دانشگاه داوطلبانی که تمایل دارند تا در رشته های مورد نظرشان هر چه سریع تر وارد دانشگاه شوند و یا علاقه ای به شرکت در رقابت بزرگ کنکور ندارند می توانند به سادگی وارد دانشگاه شوند و اهداف خود را دنبال کنند، قبولی در کنکور سراسری و آزاد اگر چه بهترین را برای پذیرش در دانشگاه های برتر محسوب می شود اما تنها راه نیست. معمولاً داوطلبانی که به مباحث مدیریتی علاقه مند هستند رشته ی صنایع را انتخاب می کنند رشته صنایع از رشته های مهندسی است که در نهایت فارغ التحصیلان در زمین های مدیریت تولید، مدیریت مهندسی، مدیریت پروژه، مهندسی لجستیک، مهندسی مالی، مهندسی ارزش، مهندسی سیستم های بهره وری و عناوین دیگر به اشتغال می پردازند، اگر به رشته ی صنایع علاقه مند هستید و قصد دارید هر چه سریع تر خود را وارد دانشگاه و بازار کار کنید مقاله ی انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد صنایع شما را راهنمایی می کند ، همراه ما باشید.

شرایط پذیرش کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد صنایع

قبل از صحبت راجع به انتخاب رشته درست و زمان آن لازم است از شرایط و نحوه پذیرش کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد صنایع مطلع شوید تا اگر از شرایط آن برخوردارید اقدامات لازم برای انتخاب رشته را انجام دهید.

پذیرش کارشناسی بدون کنکور آزاد صنایع بر اساس سوابق تحصیلی داوطلبان است، منظور از سوابق تحصیلی معدل دوره کاردانی است.

داوطلبانی که دارای مدرک کاردانی پیوسته و یا ناپیوسته هستند مجاز به انتخاب رشته و شرکت در این دوره هستند.

زمان انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد صنایع

انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد صنایع از 28 مرداد ماه 97 آغاز و تا 31 شهریور ماه ادامه داشت، داوطلبانی که به دنبال ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد صنایع بودند در مهلت گفته شده انتخاب رشته ی خود را انجام دادند، اما در هنگام انتخاب رشته چه معیارهایی و نکاتی مورد توجه قرار می گیرد تا انتخاب های انجام شده به بهترین نحوه درج شود؟ در ادامه به این موضوع اشاره خواهیم کرد.

انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد صنایع 97

قبل از انتخاب رشته لازم است از قوانین و نکات مربوط به انتخاب رشته مطلع شوید.

  • داوطلبانی که قصد دارند در رشته صنایع انتخاب رشته کنند اما رشته دوره کاردانی آن ها با این رشته تشابهی نداشت می توانند این انتخاب را داشته باشند اما حداقل ضریب تأثیر معدل برای آن ها لحاظ می شود. حداقل ضریب معدل 70 و حداکثر ضریب معدل 100 است که به انتخابی هایی داده می شود که رشته کاردانی و کارشناسی ناپیوسته متجانس باشد.
  • هر داوطلب مجاز به وارد کردن 20 کد رشته در هر ترم انتخاب رشته است.
  • به اولویت بندی کد رشته توجه کنید گزینه یک تا بیست را با توجه به بالاترین اولویت خود بچینید.
  • توجه کنید که در انتخاب رشته و ثبت نام دانشگاه آزاد بعد از دریافت رسید ثبت نام فرصت ویرایش اطلاعات ثبت نامی وجود ندارد و اگر قصد تغییر اطلاعات داشته باشید باید مجدداً کارت اعتباری خریداری کرده و انتخاب رشته جدیدی انجام دهید.

پیشنهاد می کنیم بعد از مطالعه مقاله انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد صنایع مقاله اعلام نتایج کاردانی به کارشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 را مطالعه کنید.

اگر سؤالی راجع به انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد صنایع دارید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *