آیدانیتو > انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد کامپیوتر
انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد

انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد کامپیوتر

انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد کامپیوتر

در این مقاله به موضوع انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد کامپیوتر می پردازیم. همان طور که می دانید امکان تحصیل در رشته های مختلف بدون کنکور چند سالی است که به وجود آمده است، یکی از دانشگاه های ارائه دهنده رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد اسلامی است. در مقاله انتخاب  رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد کامپیوتر به جزئیات انتخاب رشته مانند زمان، نحوه و … پرداخته شده است.

مهندسی کامپیوتر آزاد

رشته کامپیوتر در مقطع کارشناسی از پرطرفدارترین رشته های گروه ریاضی محسوب می شود که البته داوطلبان سایر گروه ها (تجربی، انسانی) می توانند به روش بدون آزمون در ثبت نام و انتخاب رشته کامپیوتر نیز شرکت داشته باشند، افرادی که در رشته کامپیوتر تحصیل می کنند در برنامه نویسی، طراحی وب، پایگاه داده ها و … مهارت کسب می کنند. در مقاطع بالاتر رشته ها به صورت تخصصی تر ارائه می شود و داوطلبان می توانند با توجه به علاقه خود در گرایش های مهندسی کامپیوتر ادامه تحصیل دهند.

بهتر است از زمان انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد کامپیوتر مطلع شوید.

زمان انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد کامپیوتر

در حال حاضر زمان انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد کامپیوتر مشخص نشده است. اما تا آخر مردادماه ثبت نام و انتخاب رشته انجام خواهد شد؛ دفترچه انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد کامپیوتر در حال حاضر با عنوان دفترچه راهنمای ثبت نام دوره کارشناسی ناپیوسته پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی نیمسال اول سال تحصیلی 98-97 در سایت دانشگاه آزاد اسلامی قرار گرفته شده است.

البته دانشگاه آزاد در نیمسال دوم یعنی در بهمن ماه نیز دانشجو جذب می کند. که زمان انتخاب رشته و ثبت نام آن در آذر و یا دی ماه انجام می شود.

دوستان گرامی در هر دوره پذیرش تکمیل ظرفیت بدون کنکور آزاد وجود خواهد داشت.،برای کسب اطلاع بیشتر می توانید به  تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد کارشناسی بدون کنکور مراجعه کنید.

نحوه انتخاب رشته آزاد

داوطلبان عزیز برای انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد مجاز به وارد کردن 20 کد رشته / محل هستند، علاقه مندان به رشته مهندسی کامپیوتر بهتر است کد رشته/محل هایی که مربوط به کامپیوتر است را در اولویت خود قرار دهند، توجه داشته باشید که لیست رشته های مختلف در دفترچه درج شده است.

شیوه انتخاب رشته دانشگاه آزاد اسلامی

در ابتدا برای انتخاب رشته و ثبت نام دانشگاه آزاد که به طور هم زمان انجام می شود باید وارد سایت مرکز سنجش و پذیرش به آدرس azmoon.org شوید، بعد از خرید کارت اعتباری به مبلغ 40 هزار تومان به عنوان وجه ثبت نام می توانید وارد مرحله انتخاب رشته شوید و انتخاب رشته خود را به طور دقیق انجام دهید. اما به این نکته توجه کنید امکان بازپس گیری هزینه کارت دریافت شناسه و رمز مقدور نمی باشد و امکان ویرایش اطلاعات بعد از ثبت نام نیز امکان پذیر نیست.

پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع، بعد از مطالعه دقیق انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد کامپیوتر مقاله  لیست رشته های بدون کنکور آزاد 97 را نیز مطالعه کنید.

داوطلبان عزیز می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد کامپیوتر با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *