آیدانیتو > انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی معدن 98
انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی, کاردانی به کارشناسی بدون کنکور, کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی

انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی معدن 98





انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی معدن 98

تاریخ تأسیس و راه اندازی دانشگاه علمی کاربردی به سال ها قبل یعنی سال 1370 هجری شمسی مربوط می شود. دانشگاهی که امروزه پذیرای بسیاری از دانشجویان بوده و بیشتر از 1000 مؤسسه آموزش عالی را در سرتاسر کشور تحت پوشش خود دارد. در حقیقت، هدف نهایی از راه اندازی دانشگاه علمی کاربردی، بالا بردن سطح دانش و آگاهی افراد شاغل به کار در جامعه بوده که بدین وسیله و با افزایش مهارت های خود پیشرفت چشمگیر و قابل توجهی در زمینه شغلی خود داشته باشند. لازم به توضیح است که این دانشگاه به طور مستقیم تحت نظر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به فعالیت خود ادامه می دهد. باید بگوییم که مدرک دانشگاه علمی کاربردی در رشته های مختلف تحصیلی بسیار معتبر بوده و به تأیید وزارت علوم نیز رسیده است. البته در این میان دانشکده هایی همچون دانشگاه صنعتی مالک اشتر، دانشکده پست و مخابرات ایران واحد 11 موسیقی تهران و دانشکده صدا وسیما از بهترین دانشگاه های علمی کاربردی در کشور بوده و به مراتب مدارک تحصیلی آن ها اعتبار بیشتری دارد. دانشگاه علمی کاربردی به غیر از دوره کاردانی در مقطع کارشناسی ناپیوسته (کاردانی به کارشناسی) نیز دانشجویانی را جذب می نماید. از این جهت، در مقاله حاضر به بررسی و تحلیل انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی معدن 98 می پردازیم. در کنار مبحث انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی معدن 98، توضیحی کوتاه در مورد رشته مهندسی معدن و دروس ارائه شده در دو گرایش این رشته نیز خدمت شما دوستان آورده می شوند.

آشنایی کوتاه با رشته مهندسی معدن

امروزه، لازمه استخراج و کشف معادن مختلف آگاهی از علمی در این زمینه یعنی مهندسی معدن است. در این رشته، کلیه دانشجویان شیوه های ارزیابی و استخراج سیستم های نگهداری روباز و یا زیرزمینی را به طور کامل فراگرفته و با ارزیابی و کشف ذخیره های معدنی نیز آشنایی کامل پیدا می کنند. در واقع، نقش یک مهندس معدن در زمینه پیشرفت و شکوفایی هر چه بیشتر اقتصاد عمرانی – معدنی و بهبود کیفیت اقتصاد در هر منطقه را نمی توان نادیده گرفت.

ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی در رشته مهندسی معدن

باید بگوییم که دانشگاه های علمی کاربردی تنها در مقطع کارشناسی ناپیوسته و نه پیوسته اقدام به گزینش دانشجویان در رشته های متنوع دانشگاهی می نمایند. ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی معدن 98 در یکی از دو ماه مهر و بهمن صورت خواهد گرفت. نکته ی مهمی که در زمان انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی معدن 98 باید همواره به آن توجه داشته باشید، عدم نیاز به مطابقت مدرک کاردانی شما با تحصیل در مقطع کارشناسی رشته معدن نیست،.  فرآیند ثبت نام در رشته معدن دانشگاه علمی کاربردی بدون شرکت در کنکور سراسری با خریداری کردن کارت اعتباری آغاز شده و پس از وارد کردن دانشگاه های مورد نظر در رشته مهندسی معدن و کامل کردن اطلاعات فردی پایان می یابد. فقط فراموش نکنید که حتماٌ پیش از ورود به سایت سازمان سنجش و انتخاب رشته مهندسی معدن در دانشگاه علمی کاربردی (بدون کنکور) لیست تمامی واحدهای دانشگاهی ارائه دهنده این رشته را از دفترچه استخراج و در جایی یادداشت فرمایید. در این صورت تصمیم گیری و انتخاب شما به شکل بهتر و آگاهانه تری انجام می شود.

شروط لازم جهت ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور در رشته مهندسی معدن دانشگاه علمی کاربردی

در این قسمت از مطلب پیش رو، با شروط ضروری جهت ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی معدن 98 آشنایی کافی را پیدا می کنید. 1- داشتن سلامت و توانایی کامل جسمی مطابق با رشته مورد علاقه 2- وجود مدارک دیپلم و پیش دانشگاهی در کلیه رشته های نظری، کار و دانش و فنی حرفه ای برای داوطلبان ضروری است. 3- نداشتن هیچ مشکلی در وضعیت نظام وظیفه برای پسران مشاورین متخصص آیدانیتو در کوتاه ترین زمان ممکن، جامع ترین اطلاعات را در اختیار شما قرار می دهند . اگر سوالی در زمینه انتخاب رشته بدون کنکور دارید ، با مشاورین حرفه ای آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *