آیدانیتو > انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی عمران 98
انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی, کاردانی به کارشناسی بدون کنکور, کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی

انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی عمران 98





انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی عمران 98

دانشگاه جامع علمی کاربردی از مراکز آموزش عالی است که به دلیل تمرکز بر ارتقای مهارت های شغلی دانش آموختگان، بسیار مورد توجه و استقبال قرار گرفته است. پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی هم در استقبال از این دانشگاه مزید بر علت شده است. با توجه به نبود آزمون در پذیرش این دانشگاه آنچه اهمیت دارد و تعیین کننده است نحوه انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی است. در مقاله انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی عمران 98  نکاتی که داوطلبان تحصیل در دوره کارشناسی ناپیوسته رشته عمران دانشگاه علمی کاربردی لازم است به آن توجه کنند را شرح خواهیم داد. با ما همراه باشید.

پذیرش بدون کنکور کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی در رشته عمران

پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی در دو مقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته انجام می شود. مبنای پذیرش در هر دو مقطع سوابق تحصیلی متقاضی است. داوطلبانی مجاز هستند برای پذیرش در کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی در رشته عمران اقدام کنند که کاردانی پیوسته آموزشکده های فنی و حرفه ای آموزش و پرورش یا کاردانی ناپیوسته موسسات آموزش عالی را داشته باشند. فقط داوطلبانی پذیرش خواهند شد که تا پایان شهریور 98 مدرک کاردانی خود را دریافت کرده باشند. آقایان متقاضی تحصیل در رشته عمران فقط در صورتی می توانند ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی عمران 98 را انجام دهند که مانع و مشکلی در زمینه خدمت نظام وظیفه نداشته باشند. در دفترچه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته دانشگاه جامع علمی کاربردی به طور کامل مقررات و ضوابط مربوط به مشمولین خدمت وظیفه شرح داده شده است.

انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور دانشگاه جامع علمی کاربردی

درباره انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی عمران 98 توجه به چند نکته از طرف داوطلبان لازم است. اول اینکه دانشگاه علمی کاربردی دو نوع سهمیه در پذیرش دارد، سهمیه آزاد و سهمیه شاغلین. هر دانشگاه شاغلین ارگان یا سازمان خاصی را می پذیرد که در جدول هایی که در انتهای دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی وجود دارد، نوع شاغلینی که هر واحد دانشگاهی پذیرش می کند، به طور کامل توضیح داده شده است. داوطلبان مشمول سهمیه شاغلین دانشگاه علمی کاربردی فقط می توانند رشته های زیر گروه مربوط به نوع شغل خود را انتخاب کنند. داوطلبان سهمیه آزاد در انتخاب رشته کارشناسی ناپیوسته بدون کنکور علمی کاربردی محدودیتی ندارند و می توانند از گروه های آزمایشی نامرتبط به مدرک کاردانی‌شان هم انتخاب رشته کنند ولی نمی توانند از بیش از یک گروه رشته انتخاب کنند یعنی اگر داوطلبی از گروه صنعت رشته عمران را انتخاب کرد دیگر مجاز نیست از گروه های دیگر انتخاب رشته کند. اولویت پذیرش در هر رشته با داوطلبانی است که مدرک کاردانی‌شان مرتبط با گروهی باشد که از آن انتخاب رشته را انجام داده اند.

نحوه انتخاب رشته کاردانی کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی عمران

ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی همزمان است. تمام مراحل ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی عمران 98 در سایت سازمان سنجش صورت می گیرد. داوطلبان پس از انتشار دفترچه ثبت نام با مراجعه به سایت سازمان سنجش دفترچه را دریافت کرده و شرایط و ضوابط ثبت نام را مطالعه کنند و سپس کارت اعتباری را از سایت SANJESH.ORG خریداری کنند و مشخصات فردی  خود را ثبت کرده و مدارک لازم را ارائه کنند و بعد از آن کد رشته های موردنظر خود را در در فرم انتخاب رشته وارد کنند. هر داوطلب مجاز است حداکثر تا 30 کدرشته را انتخاب کند. داوطلبان کد رشته های انتخابی خود را براساس اولویت بندی در فرم وارد کنند.  چینش رشته ها در فرم انتخاب رشته به اولویت بندی علاقه توجه کنند. در مقاله کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی 98 به چند نکته کاربردی و مهم در درباره دوره های بدون کنکور دانشگاه جامع علمی کاربردی اشاره شده است. داوطلبان عزیز می توانند تمام سوالات و ابهامات خود درباره انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی را با مشاوران کارآزموده و باتجربه آیدانیتو مطرح کنند و بهترین انتخاب رشته را انجام دهند. 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *