آیدانیتو > انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی برق 98
انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی, کاردانی به کارشناسی بدون کنکور, کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی

انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی برق 98






انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی برق 98

در این مقاله به موضوع انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی برق 98 پرداخته ایم. همان طور که اطلاع دارید، دانشگاه جامع علمی کاربردی تنها رشته کاردانی و کارشناسی ناپیوسته ارائه می کند و داوطلبان نمی توانند کارشناسی پیوسته را در این دانشگاه انتخاب کنند. اما در مقاله انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی برق 98 شما را از زمان و نحوه ی انتخاب رشته مطلع خواهیم کرد. هدف از تأسیس دانشگاه علمی کاربردی افزایش ارتقا، سطح مهارتی شاغلین در بخش های مختلف است. دانشگاه علمی کاربردی برای فارغ التحصیلانی که فاقد تجربه اجرایی و مهارتی هستند، بسیار مناسب است.

معرفی رشته مهندسی برق

رشته برق از رشته های محبوب دانشگاه است که زیر مجموعه فنی و مهندسی و گروه ریاضی قرار می گیرد، در رشته مهندسی برق به مطالعه کاربردهای مرتبط با الکتریسیته، الکترومغناطیس، الکترونیک می پردازند. با توجه به افزایش نیاز به برق در جامعه امروز، دانشگاه های مختلف از جمله علمی کاربردی آن را در گرایش های مختلف ارائه می کنند. برخی از گرایش های رشته برق در دانشگاه علمی کاربردی شامل: برق صنعتی، ارتباط داده ها و … است که در گروه صنعت جای می گیرد.

زمان انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی برق

دانشگاه علمی کاربردی در سال دو بار دانشجو بدون کنکور در مقطع کارشناسی جذب می کند. اولین دوره در نیمسال اول و مهرماه انجام می شود که زمان ثبت نام و انتخاب رشته آن نیمه دوم مردادماه است. انتخاب رشته کارشناسی ناپیوسته نیمسال دوم به طور دقیق مشخص نیست. داوطلبان عزیز می توانند در روزهای آتی از زمان دقیق انتخاب رشته مطلع شوند.

نحوه انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی برق

داوطلبان عزیز توجه کنند که برای انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی برق 98 مجاز به وارد کردن 20 کد رشته هستند. داوطلبان دانشگاه به دو دسته تقسیم می شوند. داوطلبان شاغل و داوطلبان آزاد. داوطلبان شاغل مجاز به 20 انتخاب از بین رشته های یک زیر گروه آموزشی هستند و در صورتی که در چند زیرگروه از یک گروه آزمایشی یا چند گروه آزمایشی انتخاب داشته باشند، تمامی انتخاب ها حذف خواهد شد. داوطلبانی که از سهمیه شاغل استفاده می کنند، ساعات کلاسی آن ها بعد از ساعات کاری و در روزهای پنج شنبه و جمعه خواهد بود. داوطلبینی که از سهمیه آزاد استفاده می کنند، می توانند از چند زیرگروه ، یک گروه آزمایشی انتخاب کنند و این دسته از داوطلبان هم اگر در چند گروه آزمایشی انتخاب رشته کنند، تمامی انتخاب های آن ها حذف خواهد شد. داوطلبین عزیز توجه کنید:
  • اگر هر گونه مغایرت در معدل دوره کاردانی اعلام شده از سوی شما در زمان ثبت نام به هر دلیلی با معدل واقعی وجود داشته باشد، در صورت پذیرفته شدن در دانشگاه قبولی شما لغو خواهد شد.
  • در صورت استفاده از هر گونه سهمیه شاغل، ایثارران، رزمندگان و مشاهده مغایرت بین سهمیه انتخابی و واقعیت قبولی شما لغو خواهد شد.
  • داوطلبان شاغل تنها مجاز به انتخاب رشته مرتبط با زمینه شغلی خود هستند. (صنعت) در صورت انتخاب رشته در گروه آموزشی غیر از رشته شغلی، پذیرش داوطلب لغو خواهد شد.
بعد از مطالعه انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی برق 98 مقاله انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور پیام نور برق 98 را مطالعه کنید. پیشنهاد می کنیم برای انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی برق 98 با مشاوران آیدانیتو در تماس باشید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *