انتخاب رشته کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی

انتخاب رشته کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی مدیریت 98





انتخاب رشته کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی مدیریت 98

شاید برایتان جالب باشد که بدانید امکان تحصیل در رشته مدیریت بدون کنکور امکان پذیر است. یکی از دانشگاه های پذیرنده مدیریت بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی است. اگر مایل به تحصیل در رشته مدیریت هستید، این مقاله را بخوانید تا با نحوه، زمان و چگونگی انتخاب رشته کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی مدیریت 98 آشنا شوید.

معرفی رشته مدیریت در دانشگاه علمی کاربردی

احتمالاً تمام شما عزیزان با نوع کار رشته مدیریت آشنا هستید. مجموعه مدیریت و خدمات اجتماعی یکی از گروه های آموزشی دانشگاه علمی کاربردی است. در این گروه 10 زیرگروه قرار گرفته است. و رشته مدیریت با گرایش های مختلف در بین این 10 زیرگروه تقسیم شده اند. در جدول زیر شما را با کد زیرگروه رشته مدیریت با گرایش های مختلف آشنا می کنیم. توجه داشته باشید که در هر زیرگروه رشته های دیگری هم قرار دارد، اما در اینجا  فقط به رشته مدیریت می پردازیم.
کد زیرگروهعناوین رشته مدیریت
301کاردانی مدیریت – امور اداری، مدیریت – امور تشریفات مدیریت – بهره وری واحدهای صنفی مدیریت – سرپرستی تشکل های صنفی مدیریت – سرپرستی مجتمع های تجاری
306کاردانی حرفه ای مدیریت – خدمات بندری مدیریت – سرپرستی توزیع کالا و خدمات مدیریت لجستیک و زنجیره تأمین
308کاردانی حرفه ای مدیریت کسب و کار
309کاردانی حرفه ای مدیریت کسب و کار ورزشی

 

زمان ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه علمی کاربردی مدیریت

اگر شما قصد انتخاب رشته کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی مدیریت 98 را دارید، باید در زمان ثبت نام با مراجعه به سایت سنجش اقدام به ثبت نام کنید. شما دو بار در سال امکان انتخاب رشته کاردانی مدیریت دانشگاه های علمی کاربردی را دارید. یک بار در اواخر مردادماه برای ورودی نیمسال اول و یک بار در بهمن ماه برای ورودی نیمسال دوم. در ادامه چگونگی انتخاب رشته کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی مدیریت 98 را برایتان شرح خواهیم داد.

نحوه انتخاب رشته کاردانی مدیریت علمی کاربردی

انتخاب رشته بدون کنکور کاردانی علمی کاربردی مدیریت98 نیز به مانند ثبت نام آن به صورت اینترنتی انجام می شود. بعد از باز شدن سایت برای انتخاب رشته با مراجعه به سایت سنجش و انتخاب گزینه انتخاب رشته جامع علمی کاربردی می توانند روند ثبت نام و انتخاب رشته خود را کامل کنند. برای انتخاب رشته لاازم است کارت اعتباری تهیه کنید یا به عبارت دیگر هزینه ای را جهت ثبت نام به سایت سازمان سنجش پرداخت کنید. شما امکان انتخاب 30 کد رشته محل را دارید و دقت کنید حتماً بیش از 15 انتخاب خود را پر کنید. انتخاب های خود را بر اساس علاقه تان در گرایش های مختلف مدیریت اولویت بندی کنید. برای انتخاب محل تحصیل نیز نامه از محل کار و یا محل سکونتتان را در نظر بگیرید. شما می توانید یکی از سهمیه های داوطلب آزاد و یا شاغل را انتخاب کنید. داوطلبین آزاد می توانند رشته مدیریت را از اتمام زیرگروههایی نام برده ایم انتخاب کنند. اما داوطلبین شاغل تنها می توانند از یک زیرگروه به انتخاب رشته بپردازند. داوطلبینی که مایل به استفاده از سهمیه شاغل هستند دقت کنند حتماً باید کد اشتغال را دریافت کرده باشند. برای دریافت کد اشتغال به تعریف شاغل از نظر مرکز آموزشی مورد نظر توجه کنید. شاغلین علاوه بر کد اشتغال باید دارای حداقل یکسال سابقه کار مرتبط باشند. شما میتوانید مقاله زمان و شرایط ثبت نام کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی مدیریت 98 را نیز مطالعه فرمایید. شما می توانید انتخاب رشته خود را به دست مشاوران آیدانیتو بسپارید. کافی است با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *