آیدانیتو > انتخاب رشته کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی مترجمی زبان انگلیسی 98
انتخاب رشته کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی, کاردانی بدون کنکور, کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی

انتخاب رشته کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی مترجمی زبان انگلیسی 98





انتخاب رشته کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی مترجمی زبان انگلیسی 98

مترجمی زبان انگلیسی به عنوان یکی از جذاب ترین و پردرآمدترین رشته های دانشگاهی در دنیا شناخته می شود. رمز موفقیت در زمان ورود به این رشته علاقه شدید به زبان انگلیسی بوده که همین موضوع پیشرفت های درسی و کاری زیادی را برای فرد به بار می آورد. همان طور که می دانید، امروزه یادگیری این زمان برای تمامی افراد علی الخصوص اشخاص جویای کار ضروری بوده و یادگیری آن به همه مردم توصیه می شود. شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید در 12 یا 13 کشور دنیا به زبان انگلیسی صحبت می شود. در مقاله حاضر به بحث راجع به انتخاب رشته کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی مترجمی زبان انگلیسی 98 پرداخته می شود. علاوه بر مطلب مربوط به انتخاب رشته کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی مترجمی زبان انگلیسی 98، آشنایی جزئی با این رشته جذاب و هیجان انگیز، آینده کاری، مهارت های ضروری را برای اخذ شغلی مناسب در این حیطه و لیست کافی از درس های موجود در رشته مترجمی زبان نیز قابل بررسی و مطالعه است.

آشنایی جزئی رشته هیجان انگیز و جذاب مترجمی زبان انگلیسی

باور کنید یا نه، رشته مترجمی زبان انگلیسی از پرکاربردترین و جالب ترین رشته های دانشگاهی در میان مردم جامعه به شمار می رود. آشنایی کامل با  فن ترجمه از زبان فارسی به انگلیسی و برعکس و بسیاری از لغات و اصطلاحات موجود در زبان انگلیسی را می توانید با انتخاب رشته مترجمی زبان انگلیسی فرا بگیرید. خبر خوش اینکه تا مقطع دکتری در دانشگاه های مختلف ایران می توانید به تحصیلات خود در این رشته محبوب ادامه داده و مدارج عالی را طی نمایید.

آینده کاری رشته مترجمی زبان انگلیسی

خوشبختانه، بازار کار این رشته خوب در ایران با گستردگی بسیاری رو به روست. شاید بتوان این مسئله را به نیاز مبرم و شدید سازمان ها و اشخاص متعدد به این رشته نسبت داد. از جمله حیطه های کاری دانش آموختگان رشته مترجمی زبان انگلیسی می توان موارد زیر را نام برد:
  • اشتغال به کار در دارالترجمه های رسمی کشور به عنوان مترجم متون تخصصی و عمومی
  • فعالیت در سازمان ها و مراکز معتبر و شناخته شده ای مانند وزارت امور خارجه
  • انتخاب شغل معلمی در آموزشگاه های زبان سراسر کشور
آگاه باشید که تحصیل رشته مترجمی زبان انگلیسی در دانشگاه می تواند به داشتن درآمدی عالی در آینده به شما کمک کند. ضمانت می کنیم که اگر در زمینه ترجمه، تولید محتوا و یا متون تخصصی کتب مختلف و یا مترجم شفاهی فعالیت داشته باشید، امکان کسب درآمد بسیار بالا برای شما صددرصد است.

مهارت های ضروری برای اخذ شغلی مناسب در حیطه زبان انگلیسی

باید بگوییم که بدون داشتن اطلاعات اولیه ای راجع به زبان انگلیسی در زمان ورود به دانشگاه، احتمال موفقیت شما در درس های مرتبط با این رشته و کسب نمره بالا در آن ها قریب به صفر است. از طرف دیگر، آشنایی کافی با اصول نگارش به زبان فارسی را نیز می توان از شروط اصلی تحصیل در این رشته دانشگاهی به شمار آورد.

لیست جامع دروس تدریس شده در رشته مترجمی زبان

بر حسب نیاز شما دوستان و وظیفه نویسنده، لیست جامع دروس تدریس شده در رشته مترجمی زبان نیز در مطلب انتخاب رشته کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی مترجمی زبان انگلیسی 98 قید می شود.

شرح جزئیات انتخاب رشته کاردانی بدون آزمون متجرمی زبان انگلیسی در دانشگاه علمی کاربردی

جهت آگاهی شما دوستان از تاریخ انتخاب رشته کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی مترجمی زبان انگلیسی 98 باید بگوییم که سازمان سنجش آموزش کشور دو ماه مهر و بهمن امسال را برای این امر در نظر گرفته و شما دوستان باید با طی مراحلی این کار را انجام دهید. مراحلی همچون خریدن کارت اعتباری اینترنتی (پس از پرداخت مبلغی) ورود به صفحه انتخاب رشته با ورود کردن شماره سریال قید شده بر روی کارت در فیلدی مخصوص و در نهایت انتخاب رشته مترجمی زبان انگلیسی که تمامی آن ها باید با دقت و وسواس زیادی انجام شوند.

لیست کامل ارائه دروس رشته مترجمی زبان انگلیسی

اصول و روش ترجمهترجمه متون مطبوعاتی
آشنایی با ادبیات معاصر ایراناصول و مبانی نظری ترجمه
بیان شفاهی داستان 1بررسی آثار ترجمه شده اسلامی 1
بیان شفاهی داستان 2بررسی آثار ترجمه شده اسلامی 2
ترجمه متون سادهترجمه متون مطبوعاتی 1
خواندن و درک مفاهیم 2کاربرد اصطلاحات و تعبییرات
خواندن و درک مفاهیم 3ترجمه پیشرفته 2
درآمدی بر ادبیات انگلیسی 1ترجمه شفاهی 1
درآمدی بر ادبیات انگلیسی 2ترجمه شفاهی 2
دستور نگارش 2زبان در ترجمه
ساخت زبان فارسیترجمه پیشرفته 1
فنون یادگیری زبانترجمه نوار و فیلم
کلیات زبان شناسی 2
کلیات زبانشناسی 1ترجمه مکاتبات و اسناد 1
گفت و شنود 1نمونه های شعر ساده انگلیسی
گفت و شنود 2خواندن متون مطبوعاتی
مقاله نویسیروش تدریس زبان انگلیسی
نامه نگاریترجمه انفرادی 1
نگارش پیشرفتهبررسی مقابله ای ساخت جمله واژه شناسی
نمونه های نثر ساده انگلیسیترجمه متون ادبی
  در این مقاله، موضوع انتخاب رشته کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی مترجمی زبان انگلیسی 98 را مورد تحلیل قرار دادیم. بعلاوه، امکان آشنایی شما با موضوع کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی 98 نیز وجود دارد. مشاورین متخصص آیدانیتو در کوتاه ترین زمان ممکن، جامع ترین اطلاعات را در اختیار شما قرار می دهند . اگر سوالی در زمینه انتخاب رشته کاردانی بدون کنکورعلمی کاربردی دارید ، با مشاورین حرفه ای آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *