تکمیل ظرفیت کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی

انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کاردانی علمی کاربردی

انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کاردانی علمی کاربردی



انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کاردانی علمی کاربردی

دانشگاه جامع علمی کاربردی تنها دانشگاهی است که نحوه آموزش آن بر پایه مهارت آموزی است. در این دانشگاه علاوه بر پذیرش در نیمسال اول و دوم، مرحله تکمیل ظرفیت نیز تعریف می شود. در این مقاله می خواهیم شما را با نحوه و زمان انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کاردانی علمی کاربردی آشنا کنیم.

زمان انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کاردانی علمی کاربردی

زمان انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کاردانی علمی کاربردی، همزمان با انتشار دفترچه انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کاردانی علمی کاربردی است. انتخاب رشته در هفته اول آبان ماه انجام می شود. اگر شما مایل به انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کاردانی علمی کاربردی در نیم سال اول هستید، در اوایل آبان ماه به سایت سنجش مراجعه کنید و از فرصت تکمیل ظرفیت استفاده کنید. برای اطلاع از زمان دقیق تکمیل ظرفیت انتخاب رشته کاردانی علمی کاربردی می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

دانشگاه جامع علمی کاربردی در نیم سال دوم نیز زمانی را برای انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کاردانی علمی کاربردی در نظر می گیرد و آن در اواخر بهمن ماه و یا اوایل اسفند ماه است.

نحوه انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کاردانی علمی کاربردی

برای انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کاردانی علمی کاربردی ، بایستی در زمان اعلام شده به سایت سنجش مراجعه کنید و وارد قسمت تکمیل ظرفیت کاردانی علمی کاربردی شوید. سپس با استفاده از لینک جستجو رشته و محل های مورد نظر خود را بیابید. در این قسمت شما می توانید نام رشته مورد نظرتان را وارد کنید و واحدهای ارایه دهنده آن را مشاهده کنید. همچنین می توانید به جستجو بر اساس شهر و منطقه بپردازید.

بعد از این که رشته و محل تحصیل مورد نظر خود را انتخاب کردید، مرحله اولیه که همان انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کاردانی علمی کاربردی است را به پایان رسانده اید و بعد از آن لازم است به ثبت نام بپردازید.

نکات انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کاردانی علمی کاربردی

  • هر داوطلب تنها می تواند در یک گروه و یک مرکز آموزشی به انتخاب رشته بپردازد. در صورتی که در دو کد رشته محل اقدام به ثبت نام کنید، از هر دو محل حذف خواهید شد.
  • داوطلبین حتماً باید در مدت زمان تعیین شده به ثبت نام و انتخاب رشته بپردازند. توجه کنید که ثبت نام بعد از زمان تعیین شده امکان پذیر نمی باشد.
  • اگر شما در مرحله شهریور ماه نیز شرکت کرده اید و کد رشته محلی پذیرفته شده اید و حال به انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کاردانی علمی کاربردی پرداخته اید، قبولی شهریور شما باطل خواهد شد.
  • متقاضیان مرد توجه داشته باشند که نباید هیچ گونه منعی از نظر نظام وظیفه برای تحصیل داشته باشند.

نحوه ثبت نام پس از تکمیل ظرفیت کاردانی علمی کاربردی

بعد از آن که رشته محل مورد نظر خود را انتخاب کردید، هر چه سریع تر برای ثبت نام حضوری اقدام کنید. به این منظور لازم است با مدارک مربوطه به همراه فیش واریزی که از طریق درگاه پرداخت اینترنتی در زمان انتخاب رشته پرداخت کرده اید، به مرکز انتخابی مراجعه کنید.

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام به شرح زیر است:

مدرک دیپلم مورد تایید وزارت علوم، پرداخت وجه ثبت نام، کارت ملی و شناسنامه و عکس پرسنلی.

حذف انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کاردانی علمی کاربردی

در اینجا باید موضوع مهمی را در رابطه با انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کاردانی علمی کاربردی ذکر کنیم و آن هم اینکه از دو سال گذشته یعنی از سال 96 تاکنون دیگر شاهد برگزاری تکمیل ظرفیت کاردانی علمی کاربردی نیستیم. 

در این مقاله با موضوع انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کاردانی علمی کاربردی با شما بودیم. شما میتوانید مقاله تکمیل ظرفیت کاردانی علمی کاربردی را نیز مطالعه نمایید.
برای  اطلاع از چگونگی انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کاردانی علمی کاربردی با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *