آیدانیتو > انتخاب رشته بدون کنکور کارشناسی پردیس
انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور پردیس

انتخاب رشته بدون کنکور کارشناسی پردیس






انتخاب رشته بدون کنکور کارشناسی پردیس

دانشگاه های پردیس خودگردان در زمره دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی دولتی محسوب می شوند که تحصیل در آن ها معمولاً با استقبال گسترده ای از طرف مردم و داوطلبان همراه است. داوطلبانی که تحصیل در دانشگاه های مهم و معتبر برای آن ها اهمیتی خاص و ویژه دارد. مدرک ارائه شده توسط این دانشگاه نسبتاً شبیه مدرک دوره های روزانه دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی است و امضای معاونت آموزشی و ریاست دانشگاه را برخود دارد. فقط دقت داشته باشید که در عنوان دانشکده عبارت پردیس دانشگاهی دیده می شود. این نوع دانشگاه، هر ساله در قبال اخذ مبلغی به عنوان شهریه به صورت با آزمون و بدون آزمون دانشجویان را پذیرش می کند.

تمامی داوطلبان و متقاضیان در انواع رشته های تحصیلی دانشگاهی امکان انتخاب رشته بدون کنکور کارشناسی پردیس را دارند.  دانشگاه هایی از جمله دانشگاه زابل، صنعتی شریف، امیرکبیر، دانشگاه تهران هر ساله به صورت بدون آزمون دانشجویانی را در دوره بدون آزمون پذیرش می کنند. در این مقاله بحث انتخاب رشته بدون کنکور کارشناسی پردیس را مطرح می کنیم. پس با ما همراه باشید تا اطلاعات ضروری را در رابطه با انتخاب رشته بدون کنکور کارشناسی پردیس در اختیار شما قرار دهیم.

شرایط انتخاب رشته بدون کنکور کارشناسی پردیس

هر فرد در زمان انتخاب رشته بدون کنکور کارشناسی پردیس باید از شرایطی چند از جمله دیپلم کامل دوران متوسطه جهت داوطلبان و متقاضیان نظام قدیم، گواهی فوق دیپلم که تا آخرین روز شهریورماه آن سال یعنی 31 شهریور دریافت شده باشد و همین طور گواهی نامه پیش دانشگاهی جهت تمامی داوطلبان نظام جدید برخوردار باشید.

زمان انتخاب رشته بدون کنکور کارشناسی پردیس

انتخاب رشته بدون کنکور کارشناسی پردیس طبق رسم سال های گذشته امسال نیز در ماه مرداد انجام گرفت. احتمال انتخاب رشته بدون کنکور کارشناسی پردیس در مرداد 98 نیز زیاد است اما بازهم باید تا آن موقع منتظر ماند.
در صورت داشتن هر گونه سوالی در رابطه با انتخاب رشته بدون کنکور کارشناسی پردیس، می توانید با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.

نحوه انتخاب رشته بدون کنکور کارشناسی پردیس

انتخاب رشته بدون کنکور کارشناسی پردیس جهت داوطلبان ورودی ماه مهر در سایت سازمان سنجش آموزش کشور و با انتخاب 150 کد رشته محل همراه است. هر فرد پس از بررسی و ارزیابی های لازم بر طبق دفترچه راهنمای منتشر شده دست به انتخاب رشته بدون کنکور کارشناسی پردیس می زند. فقط در زمان انتخاب رشته بدون کنکور کارشناسی پردیس باید مواردی از جمله بازار کار رشته مورد نظر، شهریه مورد نظر جهت پرداخت، مسیر رفت و آمد و محل دانشگاه مورد نظر و همین طور کیفیت و سطح علمی دانشگاه مورد نظر نیز باید مورد توجه قرار بگیرند.

رشته های کارشناسی بدون کنکور پردیس

در این بخش از مقاله حاضر، به ارائه لیست رشته های کارشناسی بدون کنکور پردیس خودگردان برای شما دوستان گرامی می پردازیم.

رشته های کارشناسی بدون کنکور پردیس

نام دانشگاه

رشته

دانشگاه زابل

حقوق

مهندسی مکانیک

جغرافیا

مهندسی معماری

مهندسی فضای سبز

مهندسی عمران

 

علوم و مهندسی صنایع غذایی (کشاورزی)

مهندسی شهرسازی-مهندسی آمار

دانشگاه صنعتی شریف تهران (محل تحصیل پردیس خودگردان مهندسی و علوم در جزیره کیش)

مهندسی هوافضا

مهندسی کامپیوتر

مهندسی مواد و متالورژی

مهندسی عمران

مهندسی مکانیک

مهندسی صنایع

در این مقاله به تحلیل و بررسی انتخاب رشته بدون کنکور کارشناسی پردیس پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله نتایج کارشناسی بدون کنکور پردیس بزنید.
اگر سوالی در زمینه انتخاب رشته بدون کنکور کارشناسی پردیس ذهنتان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *