انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور آزاد

امکان ویرایش انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد

امکان ویرایش انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد

یکی از راههای ورود به دانشگاه انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد است. در سال گذشته امکان ویرایش انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد وجود نداشت، اما در شهریور امسال دانشگاه آزاد امکان ویرایش انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد را در سایت خود راه اندازی کرده است. علاوه بر آن امکان اضافه کردن گروه آزمایشی جدید نیز وجود دارد.

برای انتخاب رشته بدون کنکور آزاد در سال های گذشته شما می توانستید 20 که رشته محل از یک گروه را انتخاب و در فرم ثبت نام وارد کنید. بعد از ثبت اطلاعات نیز امکان ویرایش وجود نداشت. اما در شهریورماه امسال، دانشگاه آزاد تصمیم به تغییر این روند گرفت و امکان ویرایش انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد را به سایت خود اضافه کرد. در ادامه نحوه و امکان ویرایش انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد را شرح می دهیم.

نحوه ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور آزاد

دانشگاه آزاد در بیشتر رشته های خود پذیرش بدون کنکور نیز دارد. ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور آزاد مدتی است که شروع شده است و هنوز هم ادامه دارد. برای ثبت نام وانتخاب رشته در این مرحله وارد سایت دانشگاه آزاد به نشانی Azmoon,org شوید. سپس باید مبلغ 40000 تومان را پرداخت کنید و کارت اعتباری تهیه کنید. بعد از تهیه کارت اعتباری کلمه عبور به شما داده می شود و می توانید وارد مرحله ثبت نام شوید . شما می توانید 20 کد رشته محل را از دفترچه راهنما انتخاب کنید، البته درصورتی که در انتخاب رشته خود دچار اشتباه شدید، نگران نباشید زیرا امکان ویرایش انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد وجود دارد. همچنین شما می توانید در چندگروه آزمایشی ثبت نام و انتخاب رشته کنید.

ویرایش ثبت نام بدون کنکور آزاد

اگر در هنگام انتخاب رشته و ورود اطلاعات در سایت دانشگاه دچار اشتباه شده اید، نگران نباشید زیرا امکان ویرایش انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد از 6 شهریور ماه فعال شده است. شما می توانید با مراجعه به سایت دانشگاه آزاد، انتخاب رشته های خود را ویرایش کنید . نحوه ویرایش به شرح زیر است:

امکان ویرایش انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد

امکان ویرایش انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد

بعدازمراجعه به سایت دانشگاه آزاد در قسمت ثبت نام و انتخاب رشته دوره کارشناسی تمام وقت براساس سوابق تحصیلی ،گزینه و لینک ثبت نام و انتخاب رشته را انتخاب کنید. سپس با واردکردن اطلاعات لازم که شامل کدملی و کلمه عبور است، وارد صفحه خود شوید. حال امکان ویرایش انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد برای شما فراهم است . بعد از اتمام ویرایش گزینه تایید را بزنید.

علاوه برامکان ویرایش انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد، امکان انتخاب رشته در گروه آزمایشی دیگر نیز در سایت قرار گرفته است و شما می توانید در چند گروه به انتخاب رشته بپردازید.

اضافه کردن گروه آزمایشی در انتخاب رشته بدون کنکور آزاد

اضافه کردن یک گروه آزمایشی دیگر در انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد را میتوان به عنوان ویرایش انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد در نظر گرفت. اگر تصمیم گرفته اید علاوه بر گروه آزمایشی اصلی خود، در گروه های دیگر نیز انتخاب رشته کنید، دست به کار شوید، زیرا این امکان نیز برایتان فراهم شده است که بعد از مراجعه به سایت دانشگاه آزاد و انتخاب رشته براساس سوابق تحصیلی، وارد لینک اضافه کردن گروه آزمایشی جدید شوید. با ورود اطلاعات نام کاربری و کلمه عبور به صفحه خود وارد شوید، سپس از منوی سمت راست، گروه آزمایشی جدید مد نظرتان را انتخاب کنید. بعد ازپرداخت هزینه ثبت نام، امکان انتخاب رشته در گروه آزمایشی جدید برایتان فراهم میشود.

در صورتی که در هنگام ویرایش انتخاب رشته دانشگاه آزاد به مشکل برخوردید، می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید. همچنین مشاوران آیدانیتو می توانند شما را در زمینه انتخاب رشته بدون کنکور آزاد راهنمایی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *