آیدانیتو > جذب نیروی امریه دانشگاه تهران
امریه و پذیرش

جذب نیروی امریه دانشگاه تهران





 


امریه دانشگاه تهران

همان طور که در جریان هستید تمامی مشمولان نظام وظیفه در نیروهای مسلح مشغول به خدمت می شوند. منظور از نیروهای مسلح همان نیروی انتظامی، سپاه و ارتش است. اما مطابق قوانین و ضوابط مشخصی اداره های دولتی نیز امکان استفاده از نیروهای وظیفه را دارند. مواردی همچون متأهل بودن و عضویت در خانواده ایثارگران از جمله امتیازهای برتری هستند که به وسیله آن ها می توان امریه را دریافت کرد. هر فرد در صورت داشتن امریه پس از سپری کردن دوره دو ماهه آموزشی خودش را به سازمان و یا مرکز مربوطه معرفی می کند و مانند یک کارمند عادی و با لباس شخصی دوران خدمت خود را در محل مورد نظر می گذراند. در میان موارد مهم قابل ذکر و شایان توجه در مورد امریه می توان اقدام برای اخذ امریه در حدود دو الی سه ماه قبل از اعزام، عدم امکان انصراف از امریه پس از پذیرفته شدن در آن، دریافت حقوقی برابر با حقوق سربازی و حتی کمتر و حاضر شدن در دانشگاه و یا اداره مورد نظر مطابق ساعت کاری سایر کارمندان اشاره کرد. بر طبق اخبار و اطلاعیه های منتشر شده دانشگاه تهران اقدام به جذب نیروی امیریه دانشگاه تهران در سال آینده یعنی سال 97 از میان فارغ التحصیلان و دانش آموختگان مقطع کارشناسی ارشد می نماید. با توجه به اهمیت موضوع امریه دانشگاه تهران موضوع مقاله حاضر را به بحث در مورد امریه دانشگاه تهران برای شما دوستان گرامی اختصاص داده ایم. پس ما را همراهی کنید تا تمامی اطلاعات ضروری را در رابطه با امریه دانشگاه تهران به دست آورید.

نحوه ثبت نام امریه دانشگاه تهران

باید اشاره کنیم که کلیه متقاضیان امریه بر حسب لزوم باید به واحد، دانشکده و یا پردیس مورد نظر خود در دانشگاه تهران مراجعه نمایند و در خواست خود مبنی بر امریه سربازی دانشگاه تهران را خدمت مسئولین مربوطه ارائه نمایند. دقت داشته باشید که این درخواست باید بر طبق رشته تحصیلی خود مشمول باشد و لزوماً 55 روز پیش از تاریخ اعزام فرد به اداره کل منابع انسانی فرستاده شود. در غیر این صورت ترتیب اثری به آن داده نمی شود. پس از انجام این کار، دانشگاه از میان متقاضیان اقدام به گزینش و انتخاب افراد واجد شرایط می نماید. مسلماً موافقت واحد مورد نظر و کامل کردن فرم ها تا زمان تأیید کردن دانشگاه هیچ حقی را برای فرد متقاضی به وجود نمی آورد. در ادامه به ذکر شرایط پذیرش امریه سربازی دانشگاه تهران برای شما دوستان داوطلب می پردازیم.

شرایط پذیرش امریه دانشگاه تهران

شرکت و پذیرفته شدن در امریه دانشگاه تهران با شرایطی چند برای فرد همراه است. در این بخش کلیه شرایط لازم را برایتان عنوان می کنیم.

  • داشتن مدرک کارشناسی ارشد و بالاتر اخذ شده از دانشگاه تهران در رشته های مدیریت منابع انسانی و گرایش های مرتبط با آن، مهندسی کامپیوتر و صنایع و همین طور رشته مدیریت و برنامه ریزی و گرایش های مربوط به آن.
  • ساکن بودن در شهر تهران (بومی تهران)
  • داشتن معدل حداقل 16 در دوره کارشناسی ارشد.
  • افرادی با امتیازاتی همچون معاف از رزم، متأهل بودن و افراد تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد در الویت قرار دارند.

در صورتی که تمایل به شرکت در طرح امریه دانشگاه تهران هستید مشاوران ما می توانند اطلاعات خوبی را در رابطه با شرایط و نحوه امریه دانشگاه تهران در اختیار شما قرار دهند. پس وقت را تلف نکنید و با آن ها تماس بگیرید. 

مدارک لازم امریه دانشگاه تهران

در آخرین قسمت از این مقاله، سعی در ذکر مدارک مورد نیاز برای دریافت امریه دانشگاه تهران را برای شما داریم. شماری از مدارک مورد نیاز در زیر آورده شده اند. جهت کسب اطلاعات دقیق تر در این مورد می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.

  • تصویر شناسنامه فرد متقاضی
  • ارائه شماره تلفن همراه و ثابت
  • ارائه عکس پرسنلی از فرد متقاضی
  • تحویل گواهی فارغ التحصیلی دارای معدل
  • ارائه کپی از کارت ملی متقاضی
  • ارائه تصویری از صفحه های اول و همین طور دوم شناسنامه و کارت ملی همسر در صورت تأهل.

 در این مقاله به تحلیل و بررسی جذب نیروی امریه دانشگاه تهران پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله امریه بزنید.
در صورت داشتن هر گونه پرسشی در مورد جذب نیروی امریه دانشگاه تهران امکان برقراری تماس شما با مشاوران آیدانیتو فراهم است.


0 دیدگاه در “جذب نیروی امریه دانشگاه تهران

  1. هادی گفت:

    تو همه رشته ها امریه میگیرن؟

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز
      جذب نیروی امریه دانشگاه تهران در رشته های مدیریت و برنامه ریزی آموزشی و سایر گرایش های آن ، انواع گرایش های مدیریت ، مهندسی صنایع و مهندسی کامپيوتر خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *