اعلام نتایج مدارس شاهد

اعلام نتایج نهایی مدارس شاهد پایه هفتم 99

اعلام نتایج نهایی مدارس شاهد پایه هفتم 98

اعلام نتایج نهایی مدارس شاهد پایه هفتم 99

  اگر دبستان را تمام کرده اید و برای تحصیل در پایه هفتم دوره اول متوسطه، متقاضی ورود به مدارس شاهد هستید و پیش ثبت نام این مدارس را انجام داده اید، این روزها در انتظار اعلام نتایج نهایی مدارس شاهد پایه هفتم 99 هستید. با وجود اینکه مدارس شاهد مختص فرزندان خانواده های شهدا، رزمندگان، ایثارگران و جانبازان هستند ولی به دلیل سطح بالای آموزشی، خانواده های زیادی علاقه دارند، فرزندان شان در این مدارس تحصیل کنند. برای پذیرش در مدارس شاهد، مدارک و مستندات متقاضیان در چند مرحله، توسط مراجع مختلف بررسی می شود.

مراحل ثبت نام در پایه هفتم مدارس شاهد 99

برای ثبت نام در مدارس شاهد باید سه مرحله طی شود. این مراحل عبارت است از:
  • ثبت نام اولیه در سایت سجا: مرحله ثبت نام غیر قطعی یا اولیه است که وصول مدارک در سایت سجا از طریق پیامک اطلاع داده می شود.
  • بررسی مدارک متقاضیان از طرف ستاد ثبت نام مدارس شاهد و تأیید آن در سامانه سجا که مرحله اعلام نتایج ثانویه است.
  • تأیید مدارک ثبت نام اولیه متقاضیان از طرف منطقه و استان که دریافت تأییدیه در این مرحله به منزله قطعی شدن ثبت نام‌تان است و از طریق سامانه مدارس شاهد یا همان سامانه سجا به شما اطلاع داده می شود.

زمان بندی مراحل ثبت نامی و اعلام نتایج پایه هفتم مدارس شاهد 99

مرحله اول که به عنوان ثبت نام اولیه یا پیش ثبت نام هم شناخته می شود، از اول تا چهاردهم تیرماه انجام شد. حدود سه روز بعد از پایان مهلت پیش ثبت نام یعنی 17 تیر ماه 98 تا 27 تیرماه ستاد ثبت نام و سامانه ناجا مدارک دانش اموزان متقاضی را بررسی می کنند و مدارک به منطقه و استان فرستاده می شود و پس از تأیید از طرف این دو مرجع، 28 تا سوم مرداد زمان اعلام نتایج نهایی مدارس شاهد پایه هفتم 99 به متقاضیان است.

چگونگی ثبت نام و مشاهده نتایج ورودی دوره اول متوسطه مدرسه شاهد 98

برای ثبت نام اولیه باید به سامانه سجا به آدرس saja.medu.ir بروید و مدارک خود را ارائه کنید. پس از دریافت پیامک تأیید مدارک در سامانه سجا، دانش آموزان متقاضی باید به همراه یکی از والدین یا هر دوی آنها به مدرسه شاهدِ در محدوده محل زندگی خانواده مراجعه کرده تا براساس مصاحبه مشخص شود که وضعیت دانش آموز و خانواده مطابق ضوابط و مقررات مدارس شاهد است. پس از این مرحله و پس از تأیید شدن دانش آموز از طرف مدرسه مدارک به منطقه و استان فرستاده می شود. همان طور که گفته شد، زمان اعلام نتایج نهایی مدارس شاهد پایه هفتم 99  28 تیر تا سوم مرداد است؛  در این محدوده زمانی مشخص شده با مراجعه به سامانه و وارد کردن کدملی و شماره شناسنامه دانش آموز، می توانید از نتیجه نهایی اطلاع پیدا کنید. پس از اطلاع از نتایج آن در سایت سجا، باید در زمان مقرر که از طرف هر مدرسه اعلام می شود، برای ثبت نام نهایی اقدام کنند. به این نکته توجه کنید که در صورت عدم مراجعه در زمان مشخص شده برای نهایی کردن ثبت نام در مدرسه، به عنوان انصرافی شناخته خواهید شد. اگر براساس نتایج اعلام شده در لیست ذخیره قرار گرفته باشید، در صورتی که یکی از متقاضیان به هر دلیل از ثبت نام منصرف شود، با شما تماس گرفته خواهد شد. به منظور تکمیل اطلاعات خود درباره شرایط ثبت نام و اعلام نتایج مدارس شاهد 99 و جزئیات مربوط به آن، پیشنهاد ما خواندن دو مطلب اعلام نتایج مدارس شاهد پایه هفتم 98 و ثبت نام مدارس شاهد پایه هفتم 98 است.
در ادامه مقاله اعلام نتایج نهایی مدارس شاهد پایه هفتم 99 مطالعه مقاله  را به شما پیشنهاد می کنیم.
برای اطلاعات بیشتر در زمینه اعلام نتایج نهایی مدارس شاهد پایه هفتم 99 و جزئیات مربوط به آن می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *