آیدانیتو > اعلام نتایج مدارس شاهد پایه هفتم99
اعلام نتایج مدارس شاهد

اعلام نتایج مدارس شاهد پایه هفتم99

اعلام نتایج مدارس شاهد پایه هفتم 99

اگر شما اقدام به ثبت نام اولیه مدارس شاهد پایه هفتم کرده اید، حال در انتظار اعلام نتایج مدارس شاهد پایه هفتم 99 هستید. مدارس شاهد از جمله مدارس برتر هستند که بسیاری از دانش آموزان مایل به تحصیل در آن می باشند. تحصیل در مدارس شاهد پس از طی مراحل ثبت نام اولیه، مراجعه به مدرسه و بررسی مدارک امکان پذیر است. هر کدام از مراحل در محدوده زمانی مشخص شده توسط مدارس شاهد صورت می گیرد و در صورت اتمام زمان مشخصی دیگر امکان ثبت نام وجود ندارد. به همین دلیل اطلاع از زمان دقیق اعلام نتایج مدارس شاهد پایه هفتم 99 دارای اهمیت است. همان طور که اطلاع دارید، ثبت نام مدارس شاهد در سه پایه اول، هفتم و دهم صورت می گیرد. نحوه ثبت نام اولیه در مدارس شاهد از طریق سامانه سجا به آدرس saja.medu.ir صورت می گیرد. زمان ثبت نام مدارس شاهد پایه هفتم – دوره اول متوسطه از تیر ماه شروع می شود و تا نیمه تیرماه ادامه دارد. این ثبت نام تنها از طریق سایت صورت می گیرد. خانواده های محترم شهدا، ایثارگران، جانبازان و سایر افراد متقاضی و دارای شرایط می توانند اقدام به ثبت نام کنند. پس از ثبت نام، نتایج اولیه اعلام می شود. زمان اعلام نتایج در هر پایه متفاوت است. زمان اعلام نتایج مدارس شاهد پایه هفتم 99 در نیمه تیرماه خواهد بود.

نحوه اعلام نتایج مدارس شاهد پایه هفتم

پس از اعلام نتایج اولیه مدارس شاهد شما می توانید با مراجعه به سایت سجا به آدرس student.saja.medu.ir یا سایت saja.medu.ir نتیجه منتشر شده را مشاهده نمایند. برای مشاهده نتیجه پذیرش یا عدم پذیرش خود می بایست با ورود کد ملی و شماره شناسنامه دانش آموز به سیستم وارد شوید. پس از ورود به سیستم امکان وجود 3 وضعیت برای دانش آموز وجود دارد. 1) دانش آموز پذیرفته شده است. 2) دانش آموز پذیرفته نشده است. 3) دانش آموز در لیست ذخیره قرار گرفته است. در صورتی که دانش آموز پذیرفته شده است، دقت کنید شما باید در زمان مقرر که در قسمت پایین همان صفحه شخصی شما درج شده است با در دست داشتن مدارک لازم جهت بررسی مدارک به مدرسه مراجعه کنید. در صورت عدم مراجعه به مدرسه یکی از دانش آموزان لیست ذخیره به جای شما ثبت نام خواهد شد. اگر اسم شما در لیست ذخیره قرار گرفته است، نامید نشوید. احتمال دارد امکان ثبت نام برای شما نیز فراهم شود.

مدارک لازم جهت ثبت نام مدارس شاهد

پس از اعلام نتایج مدارس شاهد پایه هفتم 99 دانش آموزان پذیرفته باید به مدارس مراجعه کنند تا مدارک آنها مورد بررسی و ارزیابی قرار گیرد. پذیرش در مدارس شاهد دارای شرایط عمومی و اختصاصی است.

شرایط عمومی

از جمله شرایط عمومی می توان به موارد زیر اشاره کرد: 1) دانش آموز و خانواده او دارای صلاحیت اخلاقی و پایبند به شئونات اسلامی باشند. 2) رعایت احکام شرعی و پوشش اسلامی مناسب برای دانش آموزان واجب است. 3) در محدوده تعیین شده سکونت داشته باشند. بررسی شرایط عمومی با حضور دانش آموز و والدین توسط ستاد ثبت نام مدرسه انجام می شود.

شرایط علمی

دانش آموزانی که برای پایه هفتم می خواهند وارد مدارس شاهد شوند، باید از نظر علمی در سطح بسیار خوبی باشند. بررسی سطح علمی از طریق نمرات کسب شده در نیمسال دوم پایه ششم صورت می گیرد. دانش آموز باید خیلی خوب برای تمامی دروس یا فقط خوببرای یک درس و برای سایر دروس خیلی خوب را اخذ کرده باشد.
  • فرزندان جانبازان 25 تا 49% می توانند با دو نمره خوب و بقیه خیلی خوب نیز شرکت کنند.
پس از مراجعه به مدرسه مدارک مورد بررسی و ارزیابی قرار می گیرند. پس از تأیید مدارک اعلام نتایج نهایی صورت می گیرد. معمولاً اعلام نتایج نهایی مدارس شاهد برای پایه هفتم 28 تیرماه تا 3 مردادماه انجام می شود. در اینجا سعی کردیم شما را از  اعلام نتایج مدارس شاهد پایه هفتم 99 مطلع کنیم. شما میتوانید مقاله ثبت نام مدارس شاهد پایه هفتم 99 رانیز مطالعه نمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *