آیدانیتو > اعلام نتایج دکتری 98
اعلام نتایج آزمون دکتری

اعلام نتایج دکتری 98





 

 
نتایج دکتری 

در این مقاله به موضوع اعلام نتایج دکتری 98 پرداخته ایم. همان طور که اطلاع دارید، داوطلبان عزیز دکتری برای ورود به دانشگاه، مراحل مختلفی را در پیش رو دارند که نتیجه ی موفقیت آمیز در تمامی مراحل در آخر به پذیرش در دانشگاه های سراسری و آزاد در مقطع دکتری ختم می شود. هدف آیدانیتو از این مقاله کمک به داوطلبان دکتری در تمامی مراحل می باشد. مراحل گفته شده شامل آزمون کتبی دکتری، انتخاب رشته، مصاحبه دکتری می باشد. مسئله مهم در تمامی مراحل توجه به زمان برگزاری و اعلام نتایج دکتری 98 می باشد که در این مقاله به طور مفصل راجع به آن صحبت خواهیم کرد.

زمان اعلام نتایج آزمون دکتری 98

ثبت نام آزمون دکتری در آذر انجام شد که داوطلبان یک هفته مهلت ثبت نام و ویرایش اطلاعات ثبت نام داشتند و در تاریخ 30 بهمن ماه 98 تاریخ اعلام زمان دریافت کارت جلسه و زمان برگزاری آزمون دکتری منتشر شد. طبق این اطلاعیه، داوطلبان از 1 تا 3 اسفندماه برای دریافت کارت اقدام کردند و آزمون درچهارم اسفندماه برگزار شد. اعلام نتایج آزمون دکتری 98 در هفته آخر فروردین ماه  می باشد. باید خدمت شما دوستان عزیز داوطلب عرض کنیم که نتایج نهایی دکتری در سال 98 همین روزها یعنی در اواخر فروردین به اطلاع داوطلبان شرکت کننده می رسد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و اطلاع از زمان دقیق انتخاب رشته دوره دکتری با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.

زمان اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری

اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری سال گذشته در نیمه اول خردادماه انجام شد و انتظار می رود زمان اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری  نیز مانند سال قبل در نیمه اول خردادماه باشد. در صورت کسب اطلاعات دقیقتر از زمان و روز اعلام نتایج 98 می توانند زمان دقیق اعلام نتایج دکتری 98 را مشاهده کنند. داوطلبان عزیز برای اطلاع بیشتر از جزئیات انتخاب رشته گرایش و رشته مورد نظرتان به مقالات مندرج در آیدانیتو مراجعه فرمایید.
اگر سؤالی درباره اعلام نتایج دکتری 98 برای شما دوست عزیز داوطلب مطرح شده است می توانید با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید. 

زمان اعلام نتایج مصاحبه دکتری 

همانطور که گفته شد یکی از مراحل مهم و حساس در ورود به دانشگاه های سراسری و آزاد در مقطع دکتری ، مصاحبه دکتری می باشد که در نیمه دوم خردادماه دعوت به مصاحبه دانشگاه ها آغاز می شود. داوطلبان می توانند وضعیت نتیجه ی مصاحبه خود را در نیمه ی دوم شهریورماه مشاهده کنند. مصاحبه دکتری  و آزمون کتبی دکتری 98 در سال 98 ، سهمی برابر در پذیرش دانشگاه ها دارند ، مصاحبه با افزایش ارزش  در سال 96 به بعد 50 در صد از نقش ورود به دانشگاه های سراسری و آزاد را برای داوطلبان دکتری ایفا میکند. برای اطلاعات بیشتر در زمینه زمان مصاحبه دکتری  به مقاله مربوطه در آیدانیتو مراجعه کنید. زمان نتایج دکتری در هر سه مرحله ورود به دانشگاه در مقطع دکتری 98، زمان اعلام نتایج آزمون دکتری ، زمان اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری 98، زمان اعلام نتایج مصاحبه دکتری در این مقاله درج شده است. لازم به ذکر است در صورتی که زمان دقیق مراحل از سوی سازمان سنجش اعلام شود، این مقاله به روز رسانی خواهد شد و داوطلبان عزیز می توانند در مقاله اعلام نتایج دکتری به طور دقیق از زمان های مراحل دکتری مطلع شوند.
به داوطلبان دکتری 98 پیشنهاد می کنیم جهت کسب اطلاع بیشتر از دکتری 98 به مقاله مصاحبه دکتری  مراجعه فرمایید.
اگر سؤالی درباره اعلام نتایج دکتری 98 ذهن شما را به خود مشغول کرده است می توانید با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید. 

 


0 دیدگاه در “اعلام نتایج دکتری 98

  1. Ali گفت:

    سلام.
    پس از اعلام نتایج دکتری تا کی وقت هست برای مصاحبه؟

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز؛ حدوداً 2 هفته پس از اعلام نتایج دکتری (البته با توجه به قوامین دانشگاه) دعوت به مصاحبه خواهید شد.

  2. اشکان گفت:

    سلام.
    نتایج دکتری تکمیل ظرفیت هم دارند؟

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز؛ امسال برای مقطع دکتری تکمیل ظرفیت اعلام نشد. با توجه به نتایج دکتری ممکن است که تکمیل ظرفیت در سال آینده اعلام شود یا نشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *