آیدانیتو > اعلام نتایج ثانویه مدارس شاهد پایه هفتم 98
اعلام نتایج مدارس شاهد

اعلام نتایج ثانویه مدارس شاهد پایه هفتم 98





اعلام نتایج ثانویه مدارس شاهد پایه هفتم 98

 

  در این مقاله به موضوع اعلام نتایج ثانویه مدارس شاهد پایه هفتم 98 خواهیم پرداخت. داوطلبان عزیزی که قصد ادامه تحصیل در مدارس شاهد را دارند، توجه کنند که در 3 مرحله موقعیت و نتایج پذیرش اعلام خواهد شد. همان طور که می دانید مدارس شاهد از مدارس خاصی محسوب می شود که دانش آموزان زیادی علاقه مند به تحصیل در آن هستند. دانش آموزان عزیز باید به زمان مراحل مختلف اعم از ثبت نام، ارسال مدارک و … توجه داشته باشند تا بر اساس بی احتیاطی و بی دقتی از تحصیل در مدرسه مورد علاقه خود (مدارس شاهد) جا نمانند. همان طور که می دانید در مدارس شاهد هم دانش آموزان شاهد شامل فرزندان شهداء، آزادگان، جانبازان 50 درصد و بالاتر و هم دانش آموزان غیر شاهد می توانند در ثبت نام شرکت داشته باشند. البته برای تحصیل در پایه هفتم شرایط درسی خاصی مورد نظر است. طبق این شرط، تنها دانش آموزانی که نمرات خیلی خوب (یا حداکثر 1 خوب و مابقی خیلی خوب) را در خردادماه کسب کرده باشند، می توانند در پایه هفتم مدارس شاهد ثبت نام کنند. لازم به ذکر است اولویت اول ثبت نام با دانش آموزان شاهد است و در صورت وجود ظرفیت دسته دوم دانش آموزان (غیر شاهد) که اولویت بندی ایثارگری و …. نیز بررسی می شود، مجاز به ثبت نام هستند. داوطلبان عزیز برای حضور در مدارس شاهد پایه از شرایط زیر برخوردار باشند:
  1. داشتن صلاحیت اخلاقی و رفتاری
  2. رعایت شئونات اسلامی از لحاظ پوشش با توجه به سن دانش آموزان (حساب برتر برای دختران)
  3. پایبندی خانواده به شئونات و ارزش های اسلامی
  4. رعایت مقررات و آئین نامه های انضباطی مدارس شاهد
  5. سکونت در محدوده تعیین شده
شرایط علمی دانش آموزان پایه هفتم در مدارس شاهد: همان طور که در مطالب فوق گفته شد، شرایط دانش آموزان پایه هفتم از لحاظ علمی نیز مورد بررسی قرار می گیرد. بر این اساس داوطلبان باید نمرات خیلی خوب (حداکثر یک خوب و مابقی خیلی خوب) کسب کنند. در غیر اینصورت داوطلبان مجاز به ثبت نام و شرکت در مدارس شاهد نخواهند بود.

اعلام نتایج مدارس شاهد

همان طور که گفته شد در سه مرحله نتایج اعلام می شود. در مرحله اول که به صورت غیر قطعی ارائه می شود، که از طریق پیامک و ارسال پیام کوتاه از جانب مدرسه که دانش آموز اعلام می شود، زمان اعلام نتایج غیر قطعی پایه هفتم 16 تیر انجام می شود. زمان تأیید مدارک دانش آموزان ثبت نامی از سوی منطقه و استان و بعد از آن اعلام نتایج قطعی در تاریخ 28 تیر تا 3 مردادماه 98 است.

اعلام نتایج ثانویه

منظور از اعلام نتایج ثانویه، مرحله ای بعد از اعلام نتایج غیر قطعی است که توسط مدرسه انجام می شود. در این مرحله مدارک و ادعاهای دانش آموزان (سهمیه ایثارگری و ….) از سوی ستاد ثبت نام مدرسه بررسی می شود و در صورتی که مدارک ارائه شده صحت داشته باشد، در سامانه سجا تأیید و صحت مدارک ثبت می شود و بعد از آن مدارک به منطقه و استان ارسال می شود. زمان اعلام نتایج ثانویه به مدارس شاهد پایه دهم در تاریخ 17 الی 27 تیرماه است. یعنی یک روز بعد از اینکه نتایج غیرقطعی اعلام شد و دانش آموز در لیست قرار گرفت. صحت مدارک او مورد بررسی قرار می گیرد. برای ثبت نام به اطلاعات درج شده مانند: مشخصات شناسنامه ای، نام استان – شهرستان، نام آموزشگاه و … به درستی وارد شود. در غیر این صورت ثبت نام دانش آموز در مدرسه لغو خواهد شد. به از مطالعه  اعلام نتایج ثانویه مدارس شاهد پایه هفتم 98 برای اطلاع بیشتر از جزئیات اعلام نتایج نهایی به مقاله  اعلام نتایج مدارس شاهد پایه هفتم 98 مراجعه کنید.  


0 دیدگاه در “اعلام نتایج ثانویه مدارس شاهد پایه هفتم 98

  1. محمودمنصوری گفت:

    سلام وخسته نباشید ببخشیدنتایج هفتم توسایت نیست ولی دهم هست خواهشا رسیدگی کنیداگرهم مهلتش تمام شده لطفا یک باردیگه نتایج بزارید سپاس فراوان……

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز
      نتایج پایه هفتم نیمه اول شهریور ماه اعلام می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *