اعلام نتایج آزمون دکتری

اعتراض به نتایج نهایی بدون آزمون دکتری آزاد






اعتراض به نتایج نهایی بدون آزمون دکتری آزاد

بسیاری از داوطلبان که تلاش های بسیاری در مقطع کارشناسی ارشد داشته توانستند به عنوان استعداد درخشان در مقطع دکتری بدون شرکت در آزمون ثبت نام و انتخاب رشته کنند. این مرحله فرصت ویژه ای برای داوطلبان دکتری محسوب می شود، بنابراین لازم می دانیم با بیان موضوع مهم در قبال اعتراضات به وجود آمده به نتایج با عنوان اعتراض به نتایج نهایی بدون آزمون دکتری آزاد همراه شما عزیزان باشیم. در صورت تمایل با مطالعه مقاله پیش رو از جزئیات اعتراض به نتایج نهایی بدون آزمون دکتری آزاد مطلع خواهید شد.

اعتراض به نتایج نهایی بدون آزمون دکتری آزاد که تاکنون در خواست ده ها داوطلب دانشگاه آزاد بوده است به گوش می رسد این اعتراض بابت پیامکی مبنی بر عدم تجانس مدرک کارشناسی ارشد با دکتری بود که برخی از داوطلبان ادعای متجانس بودن این مدرک را داشتند، لازم به ذکر است ثبت نام و انتخاب رشته بدون آزمون دکتری تنها برای داوطلبان استعداد درخشان است و قبل از اقدامات اولیه باید مدارک لازم برای استعداد درخشان بودن داوطلب صادر شود.

در حال حاضر پاسخگویی به اعتراضات داوطلبان دکتری استعداد درخشان انجام نشده است و داوطلبان با سردرگمی های زیادی روبرو هستند اما داوطلبانی که به هر دلیل نتوانستند در این مرحله پذیرفته شوند می توانند با مطالعه ادامه ی مقاله از چاره کار خود با خبر شوند.

رسیدگی به اعتراض نهایی بدون آزمون دکتری آزاد

داوطلبانی که قصد داشتند بدون کنکور و با توجه به استعداد درخشان بودن خود در مقطع دکتری شرکت کنند بعد از اعلام نتایج نمی توانند اعتراض خود را ثبت کنند اما در چه مواردی ممکن است این اعتراض به وجود بیاید در برخی از موارد انتخاب رشته اشتباه دلیل بر پذیرفته نشدن داوطلب است، داوطلبان باید توجه کنند که باید رشته ای را در مقطع دکتری انتخاب کنند که در مقطع کارشناسی سپری کرده ند برخی از داوطلبان در این زمینه به مشکل بر می خورند به عنوان مثال داوطلب که مدرک کارشناسی ارشد روان شناسی دارد با انتخاب رشته مشاوره در دکتری به مشکل بر می خورد. بنابراین قبل از هر اقدامی ابتدا از قوانین مقطع دکتری مطلع شوید.

در صورتی که رشته انتخاب شده در مقطع دکتری و مدرک کارشناسی ارشد متجانس باشد و این پیامک دریافت شده باشد داوطلبان چه اقدامی باید انجام دهند؟
اگر سؤالی در رابطه با زمان و نحوه اعتراض به نتایج نهایی بدون آزمون دانشگاه آزاد ذهن شما را به خود مشغول کرده است با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

نحوه ی اعتراض به نتایج نهایی بدون آزمون دکتری آزاد

با توجه به این که اعتراض به نتایج نهایی بدون آزمون دکتری آزاد در سال 98 به موضوع مهمی برای داوطلبان تبدیل شد لازم است از چگونگی ثبت اعتراض مطلع شوید. همان طور که گفته شد امکان اعتراض در این مورد وجود ندارد و اگر داوطلبان در اعتراض خود مصمم باشند و اشتباهی از جانب آنان رخ نداده باشد تنها راه برای آن ها مراجعه حضوری به سازمان سنجش است.

داوطلبان گرامی دکتری می توانند راه های دیگر را نیز امتحان کنند، تکمیل ظرفیت دکتری بدون آزمون که احتمال برگزاری آن بسیار کم است و یا دکتری پردیس می تواند انتخاب این دسته از داوطلبان باشد.

در صورتی که پاسخی از جانب دانشگاه آزاد اسلامی مبنی به اعتراضات انجام شده دریافت شود می توانید در آیدانیتو از آن مطلع شوید.

زمان اعتراض به نتایج نهایی بدون آزمون دکتری آزاد

آیا از زمان دقیق اعتراض به نتایج نهایی بدون آزمون دکتری دانشگاه آزاد اطلاع دارید؟ در صورت عدم اطلاع از تاریخ دقیق مشخص شده برای زدن اعتراض به نتایج نهایی بدون آزمون دکتری آزاد می توانید با مشاوران تحصیلی برجسته و خبره آیدانیتو تماس بگیرید تا پاسخ سؤالات خود را در رابطه با این موضوع مهم بدانید. 

پیشنهاد می کنیم بعد از مطالعه مقاله اعتراض به نتایج نهایی بدون آزمون دکتری آزاد مقاله تکمیل ظرفیت دکتری آزاد را مطالعه کنید.
اگر سؤالی پیرامون اعتراض به نتایج نهایی بدون آزمون دکتری آزاد دارید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *