اعلام نتایج آزمون دکتری

اعتراض به نتایج دکتری





 
اعتراض به نتایج دکتری 

با توجه به برگزاری آزمون دکتری در دو مرحله کتبی و مصاحبه این آزمون در روز جمعه سوم اسفند سال 97 در 7 گروه آزمایشی به صورت هماهنگ در سرتاسر گشور برگزار گردید. بعد از برگزاری مهم دکتری کسب اطلاع از زمان دقیق اعلام نتایج آزمون دکتری از جمله مسائل و موضوعات مهم برای تمامی داوطلبان است. در رابطه با این مطلب باید عرض کنیم که کارنامه داوطلبان شرکت کننده در آزمون دکتری سال 98 ورودی دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی کشور در آخرین هفته از فروردین سال جاری یعنی سال 98 بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قابل مشاهده است. در این بین با توجه به بررسی ها و کنترل های صورت گرفته از صحت نتایج اعلام شده شماری از داوطلبان بعد از این که کارنامه نتایج اولیه آزمون دکتری را دریافت کردند ممکن است به نتایج اعلام شده از جانب سازمان سنجش معترض باشند. در این مطلب به بحث در مورد اعتراض به نتایج دکتری برای شما دوستان گرامی می پردازیم. پس ما را همراهی کنید تا اطلاعات ضروری را در ارتباط با اعتراض به نتایج دکتری سراسری به دست آورید.

زمان اعتراض به نتایج دکتری

همان طور که در بالا ذکر شد بعد از دریافت نتایج آزمون دکتری سال 98 امکان عدم رضایت برخی از داوطلبان دوره دکتری از نتایج آزمون نیز وجود دارد. در نتیجه در صورت معترض بودن داوطلبان نسبت به درصد دروس درج شده در کارنامه اعلام نتایج آزمون دکتری 98 و نمره خود می توانند در طی زمان تعیین شده اعتراض خود را به عرض سازمان سنجش آموزش کشور برسانند و بدین طریق اعتراض نتایج آزمون دکتری خود را پیگیری نمایند. دقت کنید که هیچ گونه پاسخی به درخواست های ارسالی پس از زمان تعیین شده داده نمی شود.

 

مراحل ثبت اعتراض نتایج دکتری

ثبت اعتراض به نتایج دکتری سراسری طی مراحلی چند صورت می گیرد. در ابتدای شروع کار هر یک از شما داوطلبان باید وارد سایت سازمان سنجش گردید و بر روی گزینه ارسال در خواست واقع در سمت چپ سایت کلیک نمایید. سپس در صفحه جدید باز شده گزینه عضویت در سایت را کلیک نمایید. پس از کلیک بر روی این گزینه صفحه ای در مقابل شما باز می شود که در آن صفحه ملزم به وارد کردن اطلاعات درخواستی از طرف سایت هستید. از جمله این اطلاعات درخواستی می توان به نام و نام خانوادگی، کد ملی، شماره شناسنامه، نام پدر، شماره تلفن ثابت و همراه و استان محل اقامت اشاره کرد. پس از وارد کردن کامل اطلاعات خواسته شده می توانید بر روی گزینه تأیید کلیک نمایید. در انتها و بعد از انجام کامل این مرحله و تأیید آن رمز عبوری از طرف سایت سازمان سنجش برای شما داوطلب گرامی ارسال می شود. بعد از دریافت این رمز عبور امکان ورود مجدد شما به سایت سازمان سنجش و کلیک دوباره بر روی گزینه، ارسال درخواست فراهم می شود. پس از این کار کلیک بر روی گزینه ورود به سیستم ضروری است. بعد از کلیک بر روی کلید ورود به سیستم پنجره ای برایتان باز می شود که رمز عبور و نام کاربری خود را باید در فیلدهای تعبیه شده در این صفحه وارد نمایید. و پس از این گزینه ورود را بفشارید. با کلیک بر روی گزینه ورود می توانید متن اعتراض خود را در صفحه باز شده وارد نمایید و به وسیله کلیک بر روی گزینه ارسال دست به ثبت اعتراض خود بزنید. بعد از بررسی و رسیدگی به اعتراض ها باید مجدداً وارد سیستم شوید و نتیجه اعتراض به نتایج دکتری خود را به وسیله وارد کردن رمز عبور دریافت شده مشاهده کنید.
مشاوران تحصیلی آیدانیتو می توانند اطلاعات دقیق و درستی را در رابطه با نحوه و زمان اعتراض به نتایج آزمون دکتری سراسری در اختیارتان قرار دهند. پس با آن ها تماس بگیرید. 

اعتراض به نتایج نهایی دکتری

باید عرض کینم که به جز اعتراض به نتایج اولیه آزمون دکتری امکان اعتراض به نتایج نهایی آزمون دکتری در رشته های مختلف تحصیلی نیز برای افراد و دانشجویان فراهم است. اگر اطلاع دقیق از زمان دقیق اعتراض به نتایج نهایی دکتری ندارید می توانید با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید. 

 در این مقاله به تحلیل و بررسی اعتراض به نتایج دکتری پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به نتایج نهایی دکتری 98 زنید.
مشاوران آیدانیتو می توانند اطلاعات جامع و کاملی را در رابطه با اعتراض به نتایج دکتری سراسری در اختیار شما قرار دهند. پس با آن ها تماس بگیرید.

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *