آیدانیتو > ارشد بدون کنکور مجازی
ارشد بدون آزمون, بدون کنکور, شرایط و زمان, کارشناسی ارشد بدون کنکور مجازی

ارشد بدون کنکور مجازی

ارشد بدون کنکور مجازی

ارشد بدون کنکور مجازی

بعد از اتمام دوره کارشناسی بعضی از فارق التحصیلان به دنبال کار می روند و مشغول می شوند و یا به هر دلیلی وقت کافی برای ادامه تحصیل ندارند. اما این افراد مایل به ادامه تحصیل در مقطع ارشد هستند. این افراد به دلیل نداشتن وقت کافی به سمت ارشد بدون کنکور مجازی روی می آورند.

دانشگاه مجازی چیست؟

دانشگاه مجازی همان دانشگاه الکترونیک است. در این دانشگاه تدریس از راه دور و از طریق اینترنت انجام می شود. بنابراین دانشجویان باید به کامپیوتر و شبکه اینترنت دسترسی داشته باشند. در این نوع آموزش زمان حضور در کلاس و یا مکان دانشجو اهمیت ندارد. دانشجویان می توانند هر وقت که بخواهند در هر مکانی فایل درسی خود را دریافت و استفاده کنند. لازم است بگوییم مطالبی که تدریس می شود با دروسی که در سایر دوره ها تدریس می شود، یکسان است و فقط نحوه تدریس متفاوت است.

چه کسانی می توانند ارشد بدون کنکور مجازی بخوانند؟

برای تحصیل در مقطع ارشد بدون کنکور مجازی منعی وجود ندارد و هر کس که مایل باشد می تواند روند ثبت نام را طی کند. تنها شرط دارا بودن مدرک کارشناسی مورد تأیید وزارت علوم است. برای اطلاع از نحوه ثبت نام در ارشد بدون کنکور مجازی میتوانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

آیا مدرک ارشد مجازی معتبر است؟

مدرک فارغ التحصیلان دوره مجازی توسط دانشگاه صادر می شود. نام دانشگاه، دانشکده و دوره مجازی در مدرک ذکر می شود. ارزش مدرک دوره مجازی از سایر دوره ها کمتر است. بهتر است قبل از شروع به تحصیل این موضوع را بسته به هدف خود بررسی کنید. امکان ادامه تحصیل با مدرک کارشناسی ارشد مجازی وجود دارد و مورد تأیید سازمان ها و امور استخدامی می باشد. و از این مدرک برای گرفتن ارتقاء شغلی و حقوقی می توانید استفاده کنید.

نکاتی که باید درباره ی ارشد بدون کنکور مجازی بدانید

اگر مایل به تحصیل در کارشناسی ارشد بدون کنکور مجازی هستید، در انتخاب رشته دقت کنید. زیرا امکان تغییر رشته وجود ندارد. همچنین امکان تغییر دانشگاه نیز وجود ندارد. امکان تحصیل همزمان در دو رشته به صورت مجازی یا یکی حضوری و دیگری مجازی وجود ندارد. نحوه برگزاری امتحانات دوره های مجازی حضوری است و در دانشکده پذیرفته شده برگزار می شود.

نحوه ثبت نام ارشد مجازی بدون آزمون

برای ثبت نام ارشد بدون کنکور مجازی باید به سایت دانشگاه مورد نظر مراجعه کنید. هر دانشگاه یا به صورت جداگانه فراخوانی جهت پذیرش داوطلبین اعلام می کند و می توانید طبق آن فراخوان اقدام به ثبت نام کنید. رشته های مورد پذیرش نیز در فراخوان اعلام می شود.

اسامی دانشگاه های مجازی

در اینجا برخی از دانشگاه های مجازی را نام می بریم. شما می توانید با مراجعه به سایت آنها فراخوان پذیرش کارشناسی ارشد بدون کنکور مجازی را مطالعه کنید.
نام دانشگاهعنوان مرکز آموزشیسایت
شیرازدانشکده آموزش های الکترونیکی دانشگاه شیرازvus.ir
امیرکبیرمرکز آموزش های مجازیaut.ac.ir
علم و صنعت ایرانمرکز آموزش های الکترونیکیvc.iust.ac.ir
دانشگاه صنعتی اصفهانمرکز آموزش های الکترونیکیelearning.iut.ac.ir
تهرانمرکز آموزش های الکترونیکیutec.ut.ac.ir
اصفهانمرکز آموزش های الکترونیکیvu.ui.ac.ir
آزاد اسلامیواحد الکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامیiauec.com
در این مقاله به موضوع ارشد بدون کنکور مجازی با شما بودیم. پیشنهاد می کنیم مقاله تکمیل ظرفیت ارشد بدون کنکور را مطالعه کنید.
شما میتوانید بدون شرکت در کنکور ارشد بخوانید. کافی است با شرایط و قوانین آن آشنا باشید. اگر قصد تحصیل بدون کنکور ارشد را دارید به شما پیشنهاد میکنیم با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *