آیدانیتو > آشنایی با مصاحبه دکتری دانشگاه هرمزگان
دکتری

آشنایی با مصاحبه دکتری دانشگاه هرمزگان






آشنایی با مصاحبه دکتری دانشگاه هرمزگان

دانشگاه روزانه هرمزگان از میان کلیه داوطلبان و متقاضیانی که در آزمون دکتری سال 98 حضور داشته اند و این مرحله سخت و طاقت فرسا را با موفقیت هر چه بیشتر پشت سرگذاشته اند برای شرکت در مصاحبه دکتری دانشگاه هرمزگان دعوت به عمل می آورد. از این جهت بحث مقاله پیش رو را به مصاحبه دکتری دانشگاه هرمزگان اختصاص می دهیم. پس ما را همراهی کنید تا اطلاعات مفیدی را در مورد نحوه زمان و سایر موارد مرتبط با مصاحبه دکتری دانشگاه هرمزگان به دست آورید.

نحوه ثبت نام مصاحبه دکتری دانشگاه هرمزگان

هر کدام از افراد شرکت کننده در مصاحبه دکتری دانشگاه هرمزگان ملزم هستند که تا قبل از سررسید روز مصاحبه این مرکز  دانشگاهی و تا زمان تعیین شده یعنی دوم تیر ماه 98 جهت ارسال کپی مدارک درخواستی توسط دانشگاه به وسیله پست پیشتاز اقدامات لازم را انجام دهند.

زمان مصاحبه دکتری دانشگاه هرمزگان

باید خدمت شما داوطلبان عزیز مایل به شرکت در مصاحبه دکتری دانشگاه هرمزگان عرض کنیم که مصاحبه دکتری این دانشگاه در هفته اول تیر ماه 98 یعنی هفته پیش رو برگزار می شود. زمان دقیق مصاحبه دکتری دانشگاه هرمزگان در تاریخ 28 خرداد 98 به عرض کلیه داوطلبان رسید. برای کسب اطلاعاتی دقیق در ارتباط با زمان مصاحبه دکتری دانشگاه هرمزگان با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.

مدارک مصاحبه دکتری دانشگاه هرمزگان

شرکت هر داوطلب در مصاحبه دکتری دانشگاه هرمزگان نیازمند تهیه مدارکی نیز هست در این بخش لیست شماری از مصاحبه  دکتری دانشگاه هرمزگان را خدمت شما دوستان عزیز ذکر می نماییم. برای شناخت و اطلاع از لیست کامل مدارک مصاحبه دکتری دانشگاه هرمزگان با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.

  • اولین صفحه از مقاله های به چاپ رسیده در انواع کنفرانس های خارجی و داخلی که ارتباطی با موضوع پایان نامه فرد متقاضی شرکت در مصاحبه دکتری دانشگاه هرمزگان نداشته باشد.
  • ارائه گواهی نامه کسب رتبه در انواع جشنواره های معتبر بین المللی و داخلی برای هر یک از داوطلبان شرکت کننده در مصاحبه دکتری دانشگاه هرمزگان
  • گواهی نشان دهنده کسب رتبه 10 در آزمون کارشناسی ارشد و رتبه پایین تر از 100 در کنکور سراسری کنکور سراسری

هزینه مصاحبه دکتری دانشگاه هرمزگان

باید عرض کنیم که هر کدام از داوطلبان ثبت نام کننده در مصاحبه دکتری دانشگاه هرمزگان مبلغی پول را نیز باید جهت حضور در این مصاحبه دکتری پرداخت کنند. در حقیقت، هر متقاضی باید مبلغی معادل 120 هزار تومان را به شماره حساب اعلام شده توسط دانشگاه هرمزگان واریز نمایند.

محل مصاحبه دکتری دانشگاه هرمزگان

محل برگزاری مصاحبه دکتری دانشگاه هرمزگان با توجه به رشته تحصیلی انتخابی داوطلب متفاوت است و در دانشکده های مختلف دانشگاه هرمزگان برگزار می گردد. در زیر شماری از اماکن برگزاری مصاحبه دکتری دانشگاه هرمزگان را با ذکر رشته های مختلف تحصیلی دوره دکتری این دانشگاه خدمتتان عرض می کنیم. برای کسب اطلاعاتی جامع تر در ارتباط با محل مصاحبه دکتری دانشگاه هرمزگان در رشته های تحصیلی مقطع دکتری این مرکز دانشگاهی با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.

رشته های تحصیلی دانشگاهی

مکان مصاحبه دکتری دانشگاه هرمزگان

رشته های کشاورزی و منابع طبیعی

دانشکده علوم و فنون دریایی دانشگاه هرمزگان( ساختمان ابن سینا)

رشته های فنی و مهندسی

دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه هرمزگان( ساختمان خواجه نصیر)

رشته های علوم انسانی

دانشکده علوم انسانی دانشگاه هرمزگان( ساختمان رودکی)

در این مقاله به تحلیل و بررسی مصاحبه دکتری دانشگاه هرمزگان پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله نحوه مصاحبه دکتری سراسری 98 بزنید.
اگر سوالی در زمینه مصاحبه دکتری دانشگاه هرمزگان ذهن تان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *