دکتری

آشنایی با مصاحبه دکتری دانشگاه مفید

مصاحبه دکتری دانشگاه مفید






آشنایی با مصاحبه دکتری دانشگاه مفید

دانشگاه مفید به عنوان دانشگاهی غیرانتفاعی- غیردولتی در حوزه علوم انسانی از میان اشخاص حضور یافته در آزمون دوره دکتری سال 1398 و افرادی که موفق به عبور موفقیت آمیز از سد آزمون دکتری شده اند برای حضور در مصاحبه دکتری دانشگاه مفید دعوت به عمل می آورد. از این نظر بحث مقاله پیش رو را به مصاحبه دکتری دانشگاه مفید اختصاص داده ایم. پس ما را همراهی کنید تا اطلاعات جامع و کاملی را در رابطه با مصاحبه دکتری دانشگاه مفید به دست آورید.

نحوه ثبت نام مصاحبه دکتری دانشگاه مفید

تمامی داوطلبان جهت شرکت در مصاحبه دکتری دانشگاه مفید لازم است که در تاریخ تعیین شده که از روز گذشته یعنی چهارم تیر ماه 98 آغاز شده است و تا چند روز دیگر نیز ادامه دارد اقدام به ثبت نام مصاحبه  دکتری دانشگاه مفید در سامانه الکترونیکی پذیرش نمایند. باید به عرض برسانیم که به هیچ وجه خارج از زمان های مذکور امکان شرکت در مصاحبه و ثبت نام برای متقاضیان دکتری دانشگاه مفید وجود ندارد.

زمان مصاحبه دکتری دانشگاه مفید

باید خدمت شما دوستان گرامی عرض کنیم که زمان مصاحبه دکتری دانشگاه مفید برای دو رشته دکتری ارائه شده در این دانشگاه یعنی علوم اقتصادی گرایش اقتصاد بین الملل و رشته فلسفه گرایش فلسفه عصر جدید به اتمام رسیده است در حقیقت مصاحبه دکتری دانشگاه مفید برای این دو رشته تحصیلی در یکم تیر ماه 98 برگزار شد. اما خوشبختانه تاریخ دیگری نیز برای غائبین و افرادی که به هر دلیلی نتوانسته اند در مصاحبه دکتری دانشگاه مفید شرکت کنند در نظر گرفته شده است. برای کسب اطلاع از تاریخ مصاحبه غائبین دانشگاه مفید با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.

مدارک مصاحبه دکتری دانشگاه مفید

حضور هر داوطلب در مصاحبه دکتری دانشگاه مفید منوط به ارائه شماری از مدارک نیز دارد. در بین مدارک درخواستی برای مصاحبه دکتری دانشگاه مفید می توان از ریز نمره های مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد، تصویر گواهی نامه ارشد و کارشناسی که معدل و تاریخ فارغ التحصیلی فرد متقاضی بر روی آن درج شده باشد نام برد.

هزینه مصاحبه دکتری دانشگاه مفید

هر داوطلب برای شرکت در مصاحبه دکتری دانشگاه مفید باید مبلغی پول را نیز پرداخت نماید. هزینه مورد نیاز پرداختی برای شرکت هر فرد در مصاحبه دکتری دانشگاه مفید برابر با یک میلیون ریال است.

نکات مهم مصاحبه دکتری دانشگاه مفید

باید عرض کنیم که ارائه گواهی نامه معتبر در آزمون های مختلف زبان انگلیسی از جمله تافل، آیلتس و تولیمو برای شرکت در مصاحبه دکتری دانشگاه مفید ضروری است. در صورت نداشتن این مدارک زبان فرد متقاضی باید مدرک قبولی در آزمون زبان خارجی را تا قبل از آزمون جامع دکتری و فرا رسیدن زمان مصاحبه دکتری دانشگاه مفید ارائه نمایند. مورد دیگر این که محل برگزاری مصاحبه دکتری دانشگاه مفید همان خود دانشگاه غیرانتفاعی مفید است. مورد سوم این که ارائه مدارک کارشناسی ارشد که به تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و یا به جای آن مدرک سطح سه صادره از جانب مرکز مدیریت حوزه علمیه که با رشته فرد متقاضی مرتبط باشد کاملاً ضروری به نظر می رسد. اما آخرین مورد قابل ذکر این که کلیه افراد ذکور شرکت کننده در آزمون دکتری و مایل به شرکت در مصاحبه دکتری دانشگاه مفید نباید هیچ منع قانونی جهت ادامه تحصیل از جهت قانون وظیفه عمومی داشته باشند.
در این مقاله به تحلیل و بررسی مصاحبه دکتری دانشگاه مفید پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله نحوه مصاحبه دکتری سراسری 98 بزنید.
اگر سوالی در زمینه مصاحبه دکتری دانشگاه مفید ذهن تان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *