آیدانیتو > کارت ورود به جلسه کاردانی به کارشناسی 98
آزمون کاردانی به کارشناسی

کارت ورود به جلسه کاردانی به کارشناسی 98





کارت ورود به جلسه کاردانی به کارشناسی 98

در این مقاله به موضوع کارت ورود به جلسه کاردانی به کارشناسی 98 خواهیم پرداخت. داوطلبان آزمون کاردانی به کارشناسی (کارشناسی ناپیوسته) در مقاله کارت ورود به جلسه کاردانی کارشناسی 98 با مباحثی همچون زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کاردانی به کارشناسی98 ، نحوه دریافت کارت و راهکارهای رفع نواقص کارت و… آشنا خواهند شد. ثبت نام کنکور کاردانی به کارناسی 98در نیمه دوم اردیبهشت ماه 98 انجام شد، در 12 مرداد ماه 1398 زمان برگذاری ازمون است بنابراین مهمترین اقدامی که داوطلبان ثبت نام شده در این بین باید انجام دهد دریافت کارت ورود به جلسه کاردانی به کارناسی 98 است.

زمان توزیع کارت ورود به جلسه کاردانی به کارشناسی

طبق اطلاعیه سازمان سنجش توزیع کارت ورود به جلسه کاردانی به کارشناسی 98 در دهه اول مرداد ماه انجام می شود.داوطبان می توانند تا یک روز قبل از برگزاری آزمون ( تا تاریخ  اوایل دهه دوم مرداد ) کارت را دریافت کنند، کارت ورود به جلسه کاردانی به کارشناسی شامل اطلاعاتی مانند: ساعت و محل برگذاری آزمون ، شماره داوطلب ، اطلاعات سهمیه ، تصویر داوطلب و… است.

نحوه مشاهده کارت ورود به جلسه کاردانی به کارشناسی

داوطلبان باید کارت ورود به جلسه کاردانی به کارشناسی 98 را در زمان گفته شده از سایت سازمان سنجش دریافت کنند، داوطلبان از 4 روش می توانند کارت ورود به جلسه سراسری ، غیر انتفاعی وسایر دانشگاه ها را مشاهده و چاپ کنند که در ادامه و در تصویر زیر آن را مشاهده خواهید کرد.
  1. ورود اطلاعات : شماره پرونده ،شماره سریال و در نهایت کدامنیتی و جستجو
  2. ورود اطلاعات : شماره پرونده ، کد پیگیری و در نهایت کد امنیتی و جستجو
  3. ورود اطلاعات : شماره پرونده ، نام و نام خانوادگی ، کدملی و سال تولد و در نهایت کد امنیتی و جستجو
  4. ورود اطلاعات : شماره پرونده ، شماره داوطلبی و در نهایت کد امنیتی و جستجو

داوطلبان عزیز توجه داشته باشید که دانشگاه آزاد تنها در برخی از رشته های گروه پزشکی کاردانی به کارشناسی آزمون برگذار میکند و در سایر رشته ها به روش بدون کنکور دانشجو جذب میکند، لازم به ذکر است آزمون کاردانی به کارشناسی دانشگاه سراسری و آزاد ادغام شده است بنابر این برای دریافت کارت ورود به جلسه مطابق مطالب گفته شده اقدام کنید.

فراموشی اطلاعات مورد نیاز جهت دریافت کارت

داوطلبان عزیز توجه کنید که 4 روش برای دریافت کارت ورود به جلسه وجود دارد بنابراین در صورت فراموشی یکی از اطلاعات میتوانید روش های دیگر را امتحان کنید، در صورتی که شماره داوطلبی ، شماره سریال، شماره پرونده و … را فراموش کردید براساس اطلاعیه مربوطه با در دست داشتن کارت ملی و یا شناسنامه به بادجه های رفع نقص سازمان سنجش مراجعه کنید و با دریافت شماره پرونده و شماره داوطلبی از روش چهارم کارت خود را دریافت کنید.

ویرایش اطلاعات کارت ورود به جلسه کاردانی به کارشناسی

امکان ویرایش برخی از اطلاعات کارت ورود به جلسه مانند معدل دوره کاردانی  برای داوطلبان ممکن است اما برخی دیگر از اطلاعات مانند گروه آزمایشی ، شهر و محل برگذاری آزمون و… امکان ویرایش وجود ندارد.

رفع نواقص کارت ورود به جلسه کاردانی به کارشناسی

توجه داشته باشید که اطلاعات مندرج در کارت ورود به جلسه کاردانی به کارشناسی 98 اهمیت ویژه ای دارد و در صورتی که بعداز مشاهده کارت به تناقض هایی با اطلاعات حقیقی برخورد کردید باید برای ویرایش و رفع نقصی کارت به بادجه های رفع نقص سازمان سنجش که در استان ها و شهرهای برگذار کننده آزمون وجود دارد مراجعه کنید، برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه رفع نواقص کارت ورود به جلسه کاردانی به کارشناسی  به مقاله “اصلاحیه کارت ورود به جلسه کاردانی به کارشناسی 98” مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *