آیدانیتو > کارنامه و رتبه قبولی دکتری حقوق عمومی 99
انتخاب رشته دکتری, دکتری حقوق عمومی

کارنامه و رتبه قبولی دکتری حقوق عمومی 99

کارنامه و رتبه قبولی دکتری حقوق عمومی 99

دکتری رشته حقوق عمومی از رشته های گروه علوم انسانی می باشد. داوطلبان فارغ التحصیل از رشته های حقوق در تمامی گرایش ها و فقه و مبانی حقوق اسلامی می توانند در این رشته شرکت کنند. رشته حقوق عمومی رشته ای است که به بررسی روابط دولت و سایر اشخاص در هر جامعه می پردازند. در این مقاله به بررسی کارنامه و رتبه قبولی دکتری حقوق عمومی 99 خواهیم پرداخت.   اطلاع از تراز و رتبه های قبول شده در رشته دکتری حقوق عمومی در سال های گذشته یکی از عوامل تأثیر گذار در انتخاب رشته داوطلبان دکتری حقوق عمومی 98 می باشد که در ادامه به طور مفصل راجع به آن صحبت خواهیم کرد. از دیگر عوامل مؤثر در انتخاب رشته صحیحی و منطقی، می توان به اطلاع از ظرفیت های دانشگاه ها اشاره کرد. به دلیل مشخص نبودن ظرفیت های دکتری سال 98، از ظرفیت سال قبل استفاده خواهیم کرد. در سال 97، 67 ظرفیت در انشگاه های سراسری دوره روزانه – نوبت دوم و پردیس خودگردان برای رشته دکتری حقوق عمومی 97 ارائه گردید و حدود 19 واحد دانشگاه آزاد این رشته را ارائه دادند. با توجه به ظرفیت بالا برای این رشته، تعداد شرکت کنندگان و علاقمندان این رشته نیز بالا می باشد.


تراز و رتبه قبولی دکتری حقوق عمومی 99

همان طور که گفتیم اطلاع از تراز و رتبه داوطلبان سال گذشته با توجه به اعلام نتایج آزمون دکتری 98، در نظر داریم راجع به موضوع کارنامه و رتبه قبولی دکتری حقوق عمومی 99 بپردازیم. و آنالیز کارنامه آنان می توانند در انتخاب رشته منطقی به داوطلبان دکتری حقوق عمومی 97 تأثیرگذار بباشد. قبل از بیان تراز و رتبه قبول شدگان دکتری حقوق، ترجیح می دهیم توضیح مختصری راجع به تراز و رتبه داشته باشیم.

  • رتبه، ترتیب جایگاه کسب شده داوطلبان شرکت کننده در آزمون دکتری می باشد.
  • تراز سطح علمی داوطلبان دکتری حقوق عمومی را مشخص می کند.

ترازهای دانشگاه های مختلف با یکدیگر متفاوت می باشد. همان طور که گفته شد بار علمی داوطلبان متفاوت  داوطلبان شرکت کننده در آزمون می باشد. ترازهای دانشگاه های مختلف با یکدیگر متفاوت می باشد. همانطور که گفته شد بار علمی داوطلبان متفاوت است. بنابراین ترازهای اعلام شده در هر سال متفاوت می باشد. بنابراین ترازهای درج شده در این مقاله، با توجه به تجربه و بررسی سال های گذشته مشخص شده است. ملاک پذیرش دانشگاه ها، تراز داوطلب می باشد و نه رتبه کسب شده آنان. در ادامه به محدوده تراز و رتبه های پذیرش شده دقت فرمایید.

محدوده تراز قابل قبول دکتری حقوق عمومی

دوره

تراز بدبینانهتراز واقع گرایانهتراز خوشبینانه
روزانه5900-61105850-6999

4300-4900

آزاد

4550-52504999-5700

3100-4200

با توجه به جدول ترازها، مشاهده می کنید سه بازه ی تراز را مشخص کرده ایم. داوطلبان عزیز می توانند تراز کسب شده را در دسته ی گفته شده مشخص کنند تا احتمال قبولی خود را مشاهده کنند. محدوده ی تراز بدبینانه به این معنا می باشد که در سال های گذشت ترازهای این گروه موفق به قبولی شده اند اما در سال 99 با توجه به ظرفیت ها احتمال آن پایین می آید. محدوده خوش بینانه: ترازهای کسب شده اگر کمتر از این بازه باشد، احتمال قبولی آن بسیار پایین می باشد.

محدوده رتبه قابل قبول دکتری حقوق عمومی

دوره

رتبه بدبینانهرتبه واقع گرایانهرتبه خوش بینانه
روزانه40-1301-120

60-160

آزاد

300-420120-485

200-650

 

تجربه بهترین انتخاب رشته در دکتری حقوق عمومی

از جمله نگرانی های داوطلبان مقاطع مختلف از جمله مقطع دکتری در زمان انتخاب رشته های دانشگاهی از جمله رشتهه حقوق عمومی آن هم در مقطع دکتری نداشتن انتخاب رشته ای خوب و منطقی است. اما اصلاٌ نگران نباشید و تمام فرآیند انتخاب رشته خود را به مشاوران مرکز ما بسپارید. مشاوران آیدانیتو شما را در انتخاب رشته ای معقول و به دور از هر گونه اشتباه یاری می کنند. پس حتماٌ در این زمینه با آن ها تماس بگیرید.

کدام دانشگاه در دکتری حقوق عمومی سطح علمی بالاتری دارد؟

از جمله موضوعات مهم و اساسی در زمان انتخاب رشته دکتری حقوق عمومی پس از مشخص شدن نتایج اولیه کنکور این رشته تحصیلی شناخت بهترین و باکیفیت ترین دانشگاه های پذیرنده این رشته در مقطع دکتری است. چون تحصیل در دانشگاهی با رتبه علمی بالا حق هر کسی است. در این رابطه و جهت شناخت هر چه بیشتر دانشگاه های پذیرنده دکتری حقوق بین الملل مشاوران آیدانیتو در خدمت شما دوستان گرامی هستند. با برقراری ارتباط تلفنی با آن ها جامع ترین و بهترین اطلاعات را از آن ها دریافت کنید.
در این مقاله به بررسی کارنامه و رتبه قبولی دکتری حقوق عمومی پرداختیم. پیشنهاد می کنیم سری هم به مقاله انتخاب رشته دکتری حقوق عمومی بزنید.
اگر سوالی در زمینه کارنامه و رتبه قبولی دکتری حقوق عمومی ذهنتان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.

0 دیدگاه در “کارنامه و رتبه قبولی دکتری حقوق عمومی 99

  1. سید سعید شریفی گفت:

    باسلام و خسته نباشید خدمت شما بزرگواران ببخشید بنده کارشناسی ارشد حقوق خصوصی میباشم و برای دکتری امسال نمیدانم چه رشته ای از حقوق را انتخاب بکنم لطف بفرمایید بنده را راهنمایی بفرمایید

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز
      انتخاب شما باید بر اساس علاقه و سابقه ی پژوهشی و علمی شما باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *