آیدانیتو > کارنامه و رتبه قبولی ارشد مددکاری اجتماعی 99
انتخاب رشته مددکاری

کارنامه و رتبه قبولی ارشد مددکاری اجتماعی 99

کارنامه و رتبه قبولی ارشد مددکاری اجتماعی 99

در این مقاله می خواهیم کارنامه و رتبه قبولی ارشد مددکاری اجتماعی 99 را مورد ارزیابی قرار دهیم. امروزه بیشتر افراد جامعه دچار فشارهای روانی، استرس و ناهنجاری های رفتاری هستند. از این رو اهمیت حضور یک مددکار اجتماعی بر کسی پوشیده نیست. مددکاران کمک می­کنند تا مددجو را با توانایی ها و امانات و استعدادهایشان آشنا سازند و او را برای رفع مشکلاتش یاری کنند. مجموعه مددکاری با کد 1139 در گروه انسانی و جزو رشته های شناور است. از این رو داوطلبانی که یک رشته اصلی انتخاب کرده اند، نیز می توانند در آزمون این مجموعه شرکت کنند. این نکته لازم به ذکر است که رتبه مجموعه شناور و مجموعه اصلی در یک کارنامه قرار دارد. همچنین برای انتخاب رشته 100 انتخاب برای هر 2 مجموعه امکان پذیر است.

گرایش ها و رشته های مجموعه مددکاری

مجموعه ارشد مددکاری اجتماعی دارای دو رشته مددکاری اجتماعی و مدیریت خدمات اجتماعی با کد ضریب 1 می باشند و به این معناست که رتبه ی به دست آمده برای هر دو رشته یکسان است. علاوه بر یکسان بودن کد ضریب دو رشته ضرایب تمام دروس امتحانی برابر یک می باشد. بنابراین تمام دروس دارای اهمیتی یکسان در تعیین رتبه هستند. نحوه مدیریت و جامعه شناسی در رشته مدیریت خدمات اجتماعی بیشتر مورد بررسی قرار می گیرد.

بررسی بازار کار مددکاری اجتماعی

مددکاران میتوانند در مراکز زیر استخدام شوند: زندان ها موسسات خیریه مراکز اصلاح و تربیت پرورشگاه ها مراکز نگهداری افراد بی سرپرست مراکز بازپروری همچنین در صورت داشتن شرایط مالی و دو سال سابقه کاری مرتبط میتوانند کلینیک مددکاری اجتماعی خود را تاسیس کنند. مددکاران به خانواده ها کمک میکنند تا روابط سالم تر و مستحکم تری را داشته باشند. مددکاران باید بتوانند اعتماد مددجو را جلب کنند و از آنجایی که مددجویان افراد آسیب دیده، معتادین و یا افراد دارای بیماری های ذهنی و ناتوانی جسمی هستند نیاز به صبر و حوصله و توانایی برقراری ارتباط موثر و ناامید نشدن امری ضروری است.

دانشگاه های پذیرنده ارشد مددکاری اجتماعی 99

تنها دو دانشگاه علامه طباطبایی و یزد پذیرنده دانشجو در مقطع ارشد مددکاری اجتماعی در دوره های روزانه و شبانه هستند. برای رشته مدیریت خدمات اجتماعی مجموعه مددکاری فقط دانشگاه علامه طبابایی دانشجو می پذیرد.

رشتهدانشگاهشهرروزانهشبانه
مددکاری اجتماعیدانشگاه یزدیزد74
مددکاری اجتماعیعلامه طباطباییتهران1010
مدیریت خدمات اجتماعیعلامه طباطباییتهران1010

رشته مددکاری اجتماعی دارای مصاحبه بوده و پذیرفته شدن در آن منوط  به پذیرفته شدن در مصاحبه می باشد.

نمونه درصدهای داوطلبان سال های قبل

در اینجا به بررسی کارنامه داوطلبان سال های قبل می پردازیم. لازم است بگوییم که هر سال بر اساس درصدهای زده شده داوطلبان و تراز حاصل، رتبه بندی صورت می گیرد و داشتن درصدهای مشابه به معنی گرفتن رتبه ای مشابه نیست.

رتبه در زیر گروه 181061186886
معدل موثر18.7519.1313.0718.2215.63
نظريه هاي جامعه شناسي35/471713.33016.66-
روانشناسي عمومي34/21116.672016.67
مددكاري اجتماعي61/623537.78101.1-
سهمیهآزادآزادآزادآزادآزاد
زبان59/1639سفید108.88-
مباني توانبخشي73/5743351516.67

 

استفاده از فرصت طلایی بدون کنکور

اگر شما هم همچون شمار زیادی از داوطلبان کنکور سراسری مؤفق به قبولی در رشته مددکاری اجتماعی به شکل با آزمون نشده اید، باید بگوییم که به هیچ وجه امید خود را از دست ندهید. در صورتی که این رشته بسیار مورد علاقه شماست و در ادامه تحصیل در آن مصر هستید پیشنهاد ما به شما شرکت در دوره بدون آزمون این رشته تحصیلی است. دوره بدون کنکور رشته مددکاری اجتماعی فرصتی طلایی برای بسیاری از شمات علاقمندان به این رشته محبوب دانشگاهی است.

ادامه تحصیل در دانشگاه های خارج از ایران

چرا شما داوطلب عزیز فقط به ادامه تحصیل در رشته مددکاری اجتماعی در دانشگاه های ایران فکر می کنید؟ دانشگاه های مطرحی نیز در کشورهای خارجی می توانند این رشته را در مقطع ارشد با بهترین اساتید و شرایط تحصیل به شما عزیزان ارائه دهند. در این رابطه و جهت آشنایی با این دانشگاه ها می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس حاصل فرمایید. به طور یقین آن ها راهنمایی های لازم را در این زمینه به شما دوستان می کنند.    

در این مقاله به بررسی کارنامه و رتبه قبولی ارشد مددکاری اجتماعی 99 پرداختیم. شما میتوانید مقاله انتخاب رشته ارشد  را نیز مطالعه فرمایید.


5 دیدگاه در “کارنامه و رتبه قبولی ارشد مددکاری اجتماعی 99

  1. عمران گفت:

    سلام
    ممنون از اینکه دانسته هاتونو در اختیار داوطلبان گذاشتین.کاش یه در مورد کلیاتی از دانشگاه های خارج کشور هم اطلاعاتی میدادین.نهایتا ممنون و سپاسگزارگ

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز؛ پیشنهاد می کنیم مقاله های مندرج در آیدانیتو در زمینه ادامه تحصیل در کشورهای ترکیه، انگلستان، سوئد، آلمان، کانادا و استرالیا را مطالعه کنید.

  2. فاطمه گفت:

    سلام خسته نباشید من رتبه۲۶۵رو اوردم با سهمیه ازاد ایا امکان قبولی در دانشگاه یزد یا علامه هست؟؟؟
    و ای کاش تو سایتتون درمورد مصاحبه رشته هم اطلاعاتی دراختیارمون میزاشتید

  3. فرزانه گفت:

    با سلام من کارشناسی حقوق دارم و میخوام برای ارشد مددکاری امتحان بدم چون غیر مرتبط هست میتونم قبول بشم ؟؟؟؟؟واینکه مصاحبه در چی موردی هست ؟وه در باره چه چیز هایی میپرسن تخصصیه؟؟؟؟
    ممنون میشم جوابم رو بدید

    1. پیمان محبعلی زاده گفت:

      سلام دوست عزیز
      بله میتوانید شرکت کنید در دانشگاه های وزارت علوم میتوانید شرکت کنید.دانشگاه ها با شرایط خاص مصاحبه دارند مثل شاهد،امام حسین و… و همه دانشگاه ها مصاحبه ندارند و رشته مددکاری رشته با مصاحبه ای نیست.

Average
5 Based On 3

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *