آیدانیتو > پذیرش بدون کنکور کارشناسی عمران 98
انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور آزاد, انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور پردیس, انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور سراسری, انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی, بدون کنکور

پذیرش بدون کنکور کارشناسی عمران 98





پذیرش بدون کنکور کارشناسی عمران 98

در این مقاله به موضوع پذیرش بدون کنکور کارشناسی عمران 98 پرداخته ایم.

رشته مهندسی عمران که در بین داوطلبان کنکور طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است، با توجه به تعداد علاقه مندان عمران، دانشگاه های مختلف از جمله سراسری و آزاد و … بدون کنکور نیز در رشته عمران دانشجو می پذیرند. در مقاله پذیرش بدون کنکور کارشناسی عمران 98 به موضوعات و مباحث مختلف از جمله دانشگاه های پذیرنده بدون کنکور کارشناسی عمران 98 و … خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

دانشگاه های پذیرنده بدون کنکور کارشناسی عمران

پذیرش بدون کنکور کارشناسی عمران 98، همان طور که گفته شد در دانشگاه های مختلف انجام می شود. بیشترین پذیرش بدون کنکور کارشناسی عمران 98 در مؤسسات عالی غیر انتفاعی و سپس دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه های سراسری، پردیس خودگردان و پیام نور است.

نحوه پذیرش بدون کنکور کارشناسی عمران

حال که با دانشگاه های پذیرنده بدون کنکور کارشناسی عمران آشنا شدید، بهتر است از نحوه پذیرش بدون کنکور کارشناسی عمران 98 نیز مطلع شوید. همان طور که گفته شد این روش بدون کنکور است. اما مسلماً معیاری برای پذیرش دانشجو وجود دارد و این معیار پذیرش سوابق تحصیلی (معدل کتبی دیپلم و پیش دانشگاهی) است. به این موضوع توجه کنید که هر چه سوابق تحصیلی شما بهتر از سایر داوطلبان باشد، می توانید دانشگاه هایی با سطح علمی بیشتر را انتخاب کنید. اما این نکته را نیز به یادداشته باشید که هم گروه بودن رشته انتخابی با رشته دوران دبیرستان تأثیرگذار است و داوطلبانی که رشته دبیرستان آن ریاضی فیزیک است، در پذیرش بدون کنکور کارشناسی عمران 98 موفق تر خواهند بود. در ادامه جدول ضریب تأثیر سوابق تحصیلی را مشاهده خواهید کرد.
نوع دیپلم گروه آزمایشیریاضی و فیزیکعلوم تجربیادبیات و علوم انسانیعلوم و معارف اسلامیسایر عناوین
علوم ریاضی و فنی10074.431.431.431.4

  لازم به ذکر است که نحوه ورود به دانشگاه این دسته از داوطلبان در مدرک آن ها درج نخواهد شد و ساعات کلاسی، شهریه و … همانند سایر دانشجوها که با کنکور وارد دانشگاه شده اند، می باشد.

زمان پذیرش بدون کنکور کارشناسی عمران

پذیرش بدون کنکور کارشناسی عمران 98 در دو نوبت انجام می پذیرد. اولین ورودی که در مهرماه است، از ماه اسفند ثبت نام و انتخاب رشته آن آغاز شده است و تا شهریور ماه ادامه دارد. و دومین ورودی که در نیمسال دوم و احتمالاً بهمن ماه است در آذر و یا دی ماه ثبت نام و پذیرش انجام می شود. توجه داشته باشید که برای پذیرش بدون کنکور کارشناسی عمران 98 شرایط اولیه ای نیاز است که مهم ترین آن ها داشتن دیپلم یکی از شاخه های نظری، فنی و حرفه ای، کاردانش ویا مدرک پیش دانشگاهی، مدرک کاردانی پیوسته آموزشکده های فنی و حرفه ای و یا کاردانی ناپیوسته مؤسسات آموزش عالی است. داوطلبان عزیز می توانند بعد از مطالعه پذیرش بدون کنکور کارشناسی عمران 98، به مقاله لیست دانشگاه های بدون کنکور کارشناسی عمران 98 مراجعه کنند. اگر در کنکور شرکت نکرده اید یا در رشته عمران پذیرفته نشده اید، پیشنهاد می کنیم با مشاوران خبره و با سابقه آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *