دکتری, دکتری هنر

منابع دکتری گروه هنر 98

منابع دکتری گروه هنر 98

پیش از هرگونه سخن در مورد کنکور دکتری، بایستی بگوییم که از اینکه رشته ی هنر را انتخاب نموده اید، بی نهایت خوشحالیم، چرا که جامعه بدون افراد هنرمند، مانند لیوان خالی از آب است. هرچند که نقش لیوان برای نوشیدن بسیار ضروری است، اما بدون آب، هیچ ارزشی ندارد. پس از مشخص نمودن هدفمان دومین گام انتخاب صحیح منابع آزمون دکتری گروه هنر است. در این مقاله به معرفی بهترین منابع دکتری گروه هنر 98 می پردازیم.

آزمون دکتری گروه هنر

اگر به رشته هنر علاقه دارید و تصمیم خود را برای ادامه ی تحصیل در آن گرفته اید، بایستی بدانید که راه سختی در پیش دارید، ولی به آسانی می توانید این راه سخت را بپیمایید. در واقع به نظر می رسد که اگر در هر موضوع علاقه کافی داشته باشید، نیمی از راه را رفته اید. برای اینکه بتوانیم نیم دیگر مسیر را نیز با موفقیت طی کنیم، نیاز به شناخت درست منابع داریم. شناخت درست منابع موجب می شود که در کمترین زمان به بهترین کیفیت ممکن دست یابیم. هر ساله مطابق جدول زمانبندی منتشر شده در دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون دکتری، کنکور هنر در اسفندماه برگزار می شود. سازمان سنجش آموزش کشور در دفترچه راهنمای انتخاب رشته، 7 رشته را برای گروه هنر در مقطع دکتری، تعریف نموده است که این رشته ها در جدول زیر ذکر شده است. با کلیک بر روی هر رشته می توانیداز بهترین منابع آن با خبر شوید.

بهترین منابع به تفکیک رشته های تحصیلی گروه آزمایشی هنر

بهترین منابع مدیریت پروژه و ساختبهترین منابع معماری
بهترین منابع شهرسازیبهترین منابع پژوهش هنر
بهترین منابع مرمت آثار و اشیای تاریخی بهترین منابع مرمت و احیای ابنیه و بناهای تاریخی 
بهترین منابع تئاتر

از آنجایی که گروه هنر از جمله گروه های بسیار پر طرفدار است: شما را به چالش ”سهیم شدن در تجارب همدیگر” در قسمت نظرات دعوت می کنیم . در این چالش از تجربه هایی که در مسیر تحصیل داریم برای یکدیگر می گوییم و با این روش با اطلاعاتی جامع تر و البته چشمانی بازتر ، نسبت به انتخاب و یا ادامه ی مسیرمان اقدام می کنیم.

اگر سوالی در زمینه منابع دکتری گروه هنر 98 ذهنتان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *