آیدانیتو > مصاحبه دکتری نقشه برداری سنجش از دور 98
مصاحبه دکتری مهندسی نقشه برداری-سنجش از دور

مصاحبه دکتری نقشه برداری سنجش از دور 98





مصاحبه دکتری نقشه برداری سنجش از دور 98

داوطلبان کنکور دکتری که در اعلام نتایج اولیه موفق شده اند به مرحله مصاحبه راه یابند، لازم است زمان و شرایط مصاحبه دکتری نقشه برداری سنجش از دور 98 و نحوه انجام موفقیت آمیز آن را به صورت کامل اشراف داشته باشند تا بتوانند در مصاحبه دکتری نقشه برداری سنجش از دور 98 موفق شوند. از این رو در ادامه سعی کرده ایم به ابعاد مهم این موضوع بیشتر بپردازیم.

زمان و شرایط مصاحبه دکتری نقشه برداری سنجش از دور 98

معمولاً بعد از زمان انتخاب رشته، داوطلبانی که پذیرفته شده اند می توانند در مصاحبه دکتری نقشه براری سنجش از دور 98 شرکت کنند. یعنی زمان مصاحبه بعد از انتخاب رشته توسط هر یک از دانشگاه های مورد نظر در سایت خود آن دانشگاه اعلام می شود. اما چه کسانی دارای شرایط مصاحبه دکتری نقشه برداری سنجش از دور 98 هستند؟ آن دسته از داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته در هر یک از دانشگاه های سراسری و آزاد شده اند، دارای شرایط مصاحبه هستند. البته انتخاب رشته باید بر اساس میانگین و حد نصاب تعیین شده برای هر یک از دانشگاه ها انجام شود. آنگاه متقاضیان به مصاحبه دعوت می شوند. دعوت به مصاحبه و رفتن به مصاحبه بدون محدودیت است و ممکن است داوطلبی از طرف چند دانشگاه به مصاحبه دعوت شده باشد و می تواند برای انجام آن، همه ی دانشگاه ی مورد نظر را برود. ضمناً پرداخت مبلغ مشخصی برای مصاحبه لازم است.

نحوه مصاحبه دکتری نقشه برداری سنجش از دور 98

امتیاز مصاحبه برای هر یک از دانشگاه های سراسری و آزاد دارای 50 امتیاز است و 50 امتیاز باقی مانده مربوط به آزمون کتبی است. خود مصاحبه هم دارای دو بخش است که قسمت سوابق علمی 20 امتیاز و سنجش علمی 30 امتیاز دارد. برای انجام موفق مصاحبه دکتری نقشه برداری سنجش از دور 98 توجه و بکار بردن نکات زیر اهمیت دارد.
  1. توجه به روزمه پژوهشی که شامل تألیف و ترجمه کتاب و مقاله و نیز ارائه سخنرانی های معتبر داخلی یا خارجی است.
  2. توجه به سوابق آموزشی که کیفیت دانشگاه های دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد، انجام پایان نامه عالی و مطلوب و داشتن معدل بالای 17 است.
  3. شناخت دانشگاه هایی که شما را دعوت به مصاحبه کرده اند، برای کسب شناخت به دانشگاه های مورد نظر بروید، از تجربه فارغ التحصیلان یا دانشجویان آن دانشگاه ها کمک بگیرید و در اینترنت سرچی بزنید. مقالات و تألیفات اساتید آنها را مطالعه کنید و از جو مصاحبه و سؤالاتی که از شما خواهند پرسید، پرس و جو کنید.
  4. در زمان انتخاب رشته، اولویت های شما اهمیت دارند. چرا که در صورتی که اولویت های اول را نتوانید برای دعوت به مصاحبه به دست آورید. اساتید هیئت ژوری دلیل انتخاب بعدی آنها را از شما خواهند پرسید. که در صورت عدم ارائه دلایل قانع کنند، نکته چندان مثبتی برای شما نخواهد بود.
در انتخاب های اول خود در زمان انتخاب رشته به دانشگاه های کارشناسی یا کارشناسی ارشد خود هم توجه داشته باشید. چرا که اساتید آنها شما را می شناسند و دید مثبت­تر به شما دارند. در پایان باید بگوییم که در روز مصاحبه، آرام، متواضع و مطمئن به خود باشید و علاقه، انگیزه و پشتکار خود را نشان دهید تا اساتید روی شما به عنوان دانشجوی عالی ترین مقطع تحصیلی حساب کنند. مصاحبه تأثیر بسیار ی در قبولی شما دارد و تجربه نشان داده است که داوطلبان دارای رتبه های خوب اما مصاحبه با مطلوب نتوانسته اند وارد دوره دکتری شوند. بنابراین برای مصاحبه دکتری نقشه برداری سنجش از دور 98 همه جوانب را بسنجید. در نهایت پیشنهاد می کنیم سری هم به مقاله آمادگی مصاحبه دکتری 98 بزنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *