لیست رشته ها کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد واحد قم


لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد واحد قم

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد واحد قم را در این مقاله برای متقاضیان ورود بدون کنکور به دانشگاه آورده ایم. لازم به ذکر است که دانشگاه آزاد قم در 3 مقطع کاردانی ناپیوسته و کارشناسی پیوسته و نا پیوسته بدون کنکور دانشجو می پذیرد. هر داوطلب تنها با داشتن مدرک معتبر فارغ التحصیلی از دوره ی قبلی (دیپلم برای دوره کاردانی پیوسته، پیش دانشگاهی برای کاردانی ناپیوسته و کارشناسی پیوسته و مدرک کاردانی برای دوره ی کارشناسی ناپیوسته) می تواند اقدام به ثبت نام  کند. در واقع  مزیت تحصیل دردانشگاه آزاد، تحصیل در رشته مورد علاقه و با توجه به توانایی های فردی متقاضی است .لذا در صورتی که تمایل دارید در دانشگاه آزاد ادامه تحصیل دهید ابتدا لیست رشته های بدون آزمون را به دقت مطالعه کرده و با توجه به توانایی های خود اقدام به ثبت نام کنید . دقت داشته باشید که ثبت نام از طریق سایت ثبت نام دانشگاه آزاد به آدرس azmoon.org انجام می گیرد.

معرفی دانشگاه آزاد اسلامی قم

دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم با بیش از 10000 دانشجو، یکی از واحدهای جامع دانشگاه آزاد اسلامی می باشد. از واحد تحت نظر این دانشگاه می توان به واحد سما اشاره کرد که این واحد به صورت مجزا مشغول به فعالیت است که البته بحث درمورد آن در این مقال نگنجد و در مقاله های آینده رشته های واحد سما رابررسی خواهیم کرد

دانشگاه آزاد قم دارای 5 دانشکده با عنوان های زیر می باشد:

  1.  دانشکده تربیت معلم
  2.  دانشکده علوم انسانی
  3.  دانشکده علوم پایه
  4.  دانشکده فنی و مهندسی
  5.  دانشکده علوم پزشکی
در صورتی که تمایل دارید خود به سایت دانشگاه آزاد قم دسترسی پیدا کنید به آدرس qom-iau.ac.ir مراجعه کنید. همچنین برای اطلاع از رشته های کارشناسی پیام نور بدون کنکور کلیک کنید.

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد واحد قم دوره ی کاردانی ناپیوسته

دانشگاه آزاد واحد قم در دوره کاردانی ناپیوسته تعداد معدودی رشته که عموما در حوزه آموزش هستند را ارائه داده است که داوطلبانی که مدرک پیش دانشگاهی دارند میتوانند در این رشته ها تحصیل کنند.
ردیف رشته
1 کاردانی آموزش زبان و ادبیات فارسی
2 کاردانی آموزش دینی و عربی
3 کاردانی آموزش زبان انگلیسی
4 کاردانی آموزش و پرورش ابتدایی
5 کاردانی حسابداری
6 کاردانی علم اطلاعات و دانش شناسی
7 تربیت معلم آموزش علوم تجربی
8 کاردانی نرم افزار کامپیوتر

 لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد واحد قم دوره ی کارشناسی پیوسته

دانشگاه آزاد قم در دوره ی کارشناسی پیوسته تعدادی رشته از زیرشاخه های رشته های علوم نظری ( علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی و…) را به پذیرش بدون کنکور اختصاص داده است . نکته بسیار جالب در این لیست رشته ها وجود رشته های برتر مانند مهندسی برق، مهندسی عمران، میکروبیولوژی و… در لیست پذیرش هاست.
ردیف رشته
1 زبان و ادبیات عربی
2 زبان و ادبیات انگلیسی
3 تربیت مترجم زبان انگلیسی
4 فلسفه و حکمت اسلامی
5 علوم تربیتی
6 روانشناسی
7 حقوق
8 علوم سیاسی
9 مدیریت بازرگانی
10 مدیریت صنعتی
11 حسابداری
12 فیزیک
13 فیزیک مهندسی
14 شیمی
15 شیمی کاربردی
16 میکروبیولوژی
17 زیست شناسی سلولی و مولکولی
18 زیست فناوری
19 زیست شناسی گیاهی
20 زیست شناسی جانوری
21 مهندسی پزشکی
22 مهندسی برق
23 مهندسی صنایع
24 مهندسی عمران
25 مهندسی مکانیک
26 علوم کامپیوتر
27 مهندسی کامپیوتر
28 مهندسی علوم دامی
29 نقاشی
30 ارتباط تصویری

 لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد واحد قم دوره ی کارشناسی ناپیوسته

لیست رشته های بدون کنکور دوره کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد قم مانند لیست رشته های دوره کاردانی ناپیوسته همین دانشگاه عمدتا در حوزه آموزش است و تعدد رشته های آن نیز محدود است.
ردیف رشته
1 آموزش زبان انگلیسی
2 آموزش دینی و عربی
3 آموزش و پرورش ابتدایی
4 حسابداری
5 آموزش علوم تجربی
6 مهندسی تکنولوژی نرم افزار کامپیوتر
7 گرافیک
8 معماری
 
رشته های دانشگاه آزاد قم را در این مقاله مشاهده کردید اما اکیداً پیشنهاد می کنیم قبل از انتخاب رشته و اقدام به ثبت نام به شرایط فرهنگی، اقلیمی و جغرافیایی محل زندگی با محل تحصیل خود دقت نمایید. با توجه به اینکه دانشگاه آزاد واحد قم در مرگز استان قم قرار گرفته پیشنهاد میکنیم اگر ساکن استان قم و یا استانهای همجوار مانند تهران، سمنان و مرکزی هستید دانشگاه آزاد قم را به عنوان یک گزینه در نظر بگیرید.
در این مقاله به بررسی لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد واحد قم پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله رشته های پیام نور بدون کنکور بزنید. 

اگر سوالی در زمینه لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد واحد قم ذهنتان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.

1 دیدگاه در “لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد واحد قم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *