آیدانیتو > زمان و شرایط ثبت نام کاردانی حسابداری دانشگاه آزاد
شرایط و زمان ثبت نام کاردانی بدون آزمون آزاد

زمان و شرایط ثبت نام کاردانی حسابداری دانشگاه آزاد

زمان و شرایط ثبت نام کاردانی حسابداری دانشگاه آزاد

رشته حسابداری به عنوان یکی از رشته های دارای تعداد طرفداران بالا در میان داوطلبان مایل به ادامه تحصیل در دانشگاه ها شناخته شده است. همان طور که در جریان هستید، دانشگاه آزاد از 4 سال پیش تاکنون به جرگه دانشگاه های پذیرنده دانشجو بدون کنکور اضافه شده و چه در دوره کارشناسی و چه در دوره کاردانی جذب دانشجو دارد. از جمله رشته های دارای پذیرش بدون کنکور در دانشگاه آزاد و در مقطع کاردانی و کارشناسی، رشته حسابداری است. در نتیجه، افراد می توانند بدون داشتن هیچ گونه اضطراب و نگرانی بابت شرکت در کنکور سراسری تحصیلات خود را در مقاطع مختلف این رشته در دانشگاه آزاد پیش ببرند.

در این مقاله، مبحث زمان و شرایط ثبت نام کاردانی حسابداری دانشگاه آزاد را مورد بررسی قرار می دهیم. پس با ما همراه باشید تا کلیه اطلاعات لازم در مورد زمان و شرایط ثبت نام کاردانی حسابداری دانشگاه آزاد را کسب کنید.

زمان ثبت نام کاردانی دانشگاه آزاد حسابداری

داوطلبان ثبت نام کاردانی حسابداری دانشگاه آزاد، به دنبال فراخوان گزینش دانشجویان در این رشته تحصیلی، بایستی درخواست خود را به بخش معاونت پذیرش و سنجش این دانشگاه ارسال کرده و منتظر جواب بمانند. در حقیقت دو فرصت مرداد و آذر برای ثبت نام کاردانی حسابداری دانشگاه آزاد تعیین شده است. برای آگاهی از زمان دقیق ثبت نام کاردانی دانشگاه آزاد حسابداری با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

ثبت نام کاردانی حسابداری دانشگاه آزاد

در صورتی که قصد شرکت در کاردانی آزاد حسابداری را دارید، در ابتدا باید تمامی اطلاعات فردی ثبت نامی خود را در وب سایت رسمی دانشگاه آزاد وارد نمایید. لازمه ی باز شدن صفحه انتخاب رشته برای شما عزیزان، خرید کارت اعتبار مخصوص دانشگاه آزاد است. بعد از نمایش صفحه ثبت نام، شما دوستان می توانید بدون هیچ دغدغه ای انتخاب رشته آزاد حسابداری را انجام دهید. قابل توجه شما دوستان که دست داوطلبان برای انتخاب رشته تا سقف 20 کد رشته محل در کاردانی آزاد حسابداری باز بوده و می توانند پس از بررسی لازم آن ها را انتخاب نمایند.

باید بدانید که خوشبختانه داوطلبان هیچ گونه محدودیتی از نظر انتخاب رشته در گروه های آزمایشی مغایر با مدرک تحصیلی دیپلم خود را نداشته و امکان خریداری کردن کارت اعتباری متعدد برای آن ها وجود دارد. البته از جمله نکات منفی انجام این کار کاهش یافتن ضریب تأثیر معدل به میزان 30 درصد بوده که باید به آن توجه ویژه شود. در واقع با انتخاب رشته هایی غیر مرتبط با رشته درج شده در مدرک دیپلم خود تأثیر 100 درصدی معدل را به 70 درصد می رسانید.

شرایط ثبت نام کاردانی آزاد حسابداری

باید بدانید که شروط ثبت نام در مقاطع کاردانی پیوسته و ناپیوسته از جهاتی متفاوت بوده و از طرف دیگر شباهت هایی دارد. از جمله شباهت های آن ها می توان به نحوه پذیرش اشاره کرد که مطابق سوابق تحصیلی می باشد. اما تفاوت بین این دو در گواهی نامه های تحصیلی ضروری جهت پذیرش در هر دوره است. هر کدام از داوطلبان مایل به تحصیل در مقطع کاردانی ناپیوسته لزوماً باید دارای گواهی دیپلم نظام قدیم و یا پیش دانشگاهی باشند. اما برای داوطلبان کاردانی پیوسته، مدرک پایان تحصیلات کار و دانش و فنی و حرفه ای ضروری است.

در ضمن به منظور ثبت نام کاردانی آزاد حسابداری بایستی از شهرها و واحدهای ارائه دهنده رشته حسابداری آگاهی داشته باشیم. در جدول زیر لیست شهرها و واحدها را مشاهده می کنید.

آذربایجان شرقی – مرکز جلفاآذربایجان شرقی – واحد ایلخچی
آذربایجان شرقی – مرکز خارواناآذربایجان شرقی – واحد آذرشهر
آذربایجان شرقی – مرکز خامنهآذربایجان شرقی – واحد بستان آباد
آذربایجان شرقی – مرکز خدا آفرینآذربایجان شرقی – واحد بناب
آذربایجان شرقی – مرکز خسروشهرآذربایجان شرقی – واحد ترکمنچای
آذربایجان شرقی – مرکز زنوزآذربایجان شرقی – واحد صوفیان
آذربایجان شرقی – مرکز سردرودآذربایجان شرقی – واحد عجب شیر
آذربایجان شرقی – مرکز سوجآذربایجان شرقی – واحد کلیبر
آذربایجان شرقی – مرکز گوگانآذربایجان شرقی – واحد مرند
آذربایجان شرقی – مرکز هوراندآذربایجان شرقی – واحد ملکان
آذربایجان شرقی – واحد اسکوآذربایجان شرقی – واحد ممقان
آذربایجان شرقی – واحد اهرآذربایجان شرقی – واحد میانه

 

در نهایت پیشنهاد می کنیم پس از تحلیل موضوع زمان و شرایط ثبت نام کاردانی حسابداری دانشگاه آزاد ، سری هم به مقاله انتخاب رشته کاردانی بدون کنکور آزاد حسابداری 97 ، بزنید.

مشاورین متخصص آیدانیتو در کوتاه ترین زمان ممکن، جامع ترین اطلاعات را در اختیار شما قرار می دهند . اگر سوالی در زمینه زمان و شرایط ثبت نام کاردانی حسابداری دانشگاه آزاد دارید ، با مشاورین حرفه ای آیدانیتو تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *