آیدانیتو > زمان و شرایط ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی پرورش اسب 98
بدون کنکور, شرایط و زمان ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی, کاردانی به کارشناسی بدون کنکور, کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی

زمان و شرایط ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی پرورش اسب 98





زمان و شرایط ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی پرورش اسب 98

رشته پرورش اسب یکی از رشته های پرطرفدار دانشگاه علمی کاربردی است. به همین دلیل در این مقاله می خواهیم شما را از زمان و شرایط ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی پرورش اسب 98 باخبر کنیم.

دانشگاه علمی کاربردی از جمله دانشگاه های مهارتی ایران است و تعداد مراکز آموزشی آن نیز بسیار زیاد است. این مراکز به آموزش پرورش اسب می پردازند و امکان تحصیل کاردانی به کارشناسی پرورش اسب علمی کاربردی آن هم بدون کنکور امکان پذیر است.

زمان و مهلت ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور پرورش اسب علمی کاربردی

دانشگاه علمی کاربردی در هر دو نیمسال اول و دوم پذیرش در رشته پرورش اسب را دارد. پذیرش و ثبت نام برای نیمسال اول ورودی مهرماه، در نیمه ی دوم شهریور و برای نیمسال دوم ورودی بهمن اواخر بهمن ماه در سایت سازمان سنجش آغاز می شود. زمان دقیق ثبت نام در سایت سنجش اعلام خواهد شد و انتخاب رشته نیز همزمان درسایت سنجش امکان پذیر است. برای ثبت نام کارشناسی علمی کاربردی پرورش اسب لازم است دفترچه راهنما را مطالعه کنید.

دفترچه راهنمای ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی پرورش اسب

دفترچه راهنمای ثبت نام کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی 98 همزمان با ثبت نام آن در سایت سازمان سنجش قرار می گیرد. در این دفترچه شرایط ثبت نام و عناوین رشته ها و مراکز آموزش و پرورش اسب آمده است. در ادامه زمان و شرایط ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی پرورش اسب 98 توضیح خواهیم داد.

شرایط ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور پرورش اسب علمی کاربردی 98

برای ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی پرورش اسب 98  لازم است شرایط عمومی و اختصاصی پذیرش را دارا باشید. شرایط عمومی برای تمام دانشگاه ها یکسان است و شامل موارد زیر است. 1- نداشتن عناد با جمهوری اسلامی ایران 2- نداشتن فساد اخلاقی 3- اعتقاد به یکی از ادیان رسمی کشور 4- عدم وجود منع از نظر نظام وظیفه برای داوطلبین مرد اما برای تحصیل کاردانی به کارشناسی پرورش اسب علمی کاربردی باید شرایط اختصاصی آن را نیز دارا باشید. از جمله این شرایط می توان به موارد زیر اشاره کرد.
  • دارا بودن مدرک کاردانی: نظام قدیم یا نظام جدید یا کسب آن تا حداکثر زمان مجاز، برای نیمسال اول آخر شهریور و برای نیمسال دوم آخر بهمن ماه آخرین زمان مجاز کسب مدرک کاردانی است.
  • انتخاب سهمیه آزاد یا سهمیه شاغل در زمان ثبت نام. در صورت انتخاب سهمیه شاغل باید شرایط آن را نیز دارا باشید. از جمله داشتن حداقل یکسال سابقه کار مرتبط با پرورش اسب و گرفتن کد اشتغال

نحوه ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی پرورش اسب

برای ثبت نام کارشناسی پرورش اسب علمی کاربردی، بعد از آغاز زمان ثبت نام باید به سایت سنجش مراجعه کنید. سپس باید مبلغ 25 هزار تومان را به عنوان وجه ثبت نام واریز کنید. بعد از آن می توانید اقدام به انتاخب رشته کنید. دفترچه راهنمای ثبت نام، ثبت نام و انتخاب رشته همزمان انجام می شود. شما با هر مدرک کاردانی معتبری می توانید در رشته پرورش اسب مشغول به تحصیل شوید. شما مجاز به انتخاب 20 کد رشته محل هستید. درصورت استفاده از سهمیه شاغل تمام انتخاب ها باید از زیرگروه پرورش اسب باشد. در این مقاله زمان و شرایط ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی پرورش اسب 98 رامورد بررسی قرار دادیم برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید مقاله کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی 98 را نیز مطالعه کنید. انتخاب رشته محل و اطلاع از شرایط سهمیه شاغل بسیار اهمیت دارد. زیرا در صورت بروز اشتباه انتخاب های شما، حذف می شود. به همین دلیل گرفتن راهنمایی از مشاوران با تجربه اهمیت پیدا می کند. مشاوران مرکز مشاوره تلفنی آیدانیتو می توانند شما را در این مرحله راهنمایی کنند و به سؤالات و ابهامات شما پاسخ دهند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *