آیدانیتو > زمان و شرایط ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی معماری 98
بدون کنکور, شرایط و زمان ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی

زمان و شرایط ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی معماری 98





زمان و شرایط ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی معماری 98

در این مقاله زمان و شرایط ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی معماری 98 را مورد بررسی قرار می دهیم. اطلاع از زمان و شرایط ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی معماری 98 برای داوطلبانی که قصد حضور در دانشگاه ها و مراکز علمی کاربردی را دارند، ضروری است. یکی از رشته هایی که در سال های اخیر در بین داوطلبان کنکور باب شده، رشته معماری است که در این مقاله راجع به آن صحبت خواهیم کرد.

معرفی رشته معماری

رشته معماری در زیرگروه 1 گروه آزمایشی ریاضی قرار دارد و داوطلبان می توانند در مقاطع کاردانی و کارشناسی به تحصیل در این رشته مشغول شوند. اما همان طور که می دانید در دانشگاه علمی کاربردی مقطع کارشناسی پیوسته ارائه نمی شود و داوطلبانی که قصد تحصیل در مقاطع کارشناسی را دارند، ابتدا باید مدرک کاردانی خود را دریافت و نسب به ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی معماری 98 اقدام نمایند.

زمان ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی معماری

زمان ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی معماری 98 در اواخر مردادماه انجام می شود و داوطلبانی که در ثبت نام و انتخاب رشته پذیرفته شوند، از مهر وارد دانشگاه خواهند شد. اما علاوه بر ثبت نام در مهرماه داوطلبان می توانند به عنوان ورودی بهمن نیز وارد دانشگاه شوند. ثبت نام این مرحله در اواخر آبان و یا آذرماه انجام می شود. در ادامه مقاله زمان و شرایط ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی معماری 98 به شرایط ثبت نام کارشناسی ناپیوسته علمی کاربردی پرداخته ایم.

شرایط ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی معماری

در این مبحث شما را با شرایط ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی معماری 98 آشنا خواهیم کرد.
  • داوطلبان تحصیل در کارشناسی ناپیوسته بدون کنکور علمی کاربردی باید از مدرک کاردانی دانشگاه ها، مؤسسات آموزش عالی مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و یا مدرک کاردانی پیوسته آموزشکده های فنی و حرفه ای وزارت آموزش و پرورش برخوردار باشند.
  • توجه داشته باشید اگر در یک یا چند گروه آزمایشی ثبت نام و شرکت می کنید در صورت قبولی باید کلیه دروس پیش نیاز یا جبرانی رشته قبول شده را با توجه به گروه آزمایشی مربوطه و سرفصل برنامه بگذرانید.
  • داوطلبان سهمیه آزاد قادر خواهند بود بدون در نظر گرفتن عنوان مدرک خود و بر مبنای علاقه در رشته معماری انتخاب رشته کنند.

مقررات نظام وظیفه در کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی

با توجه به قوانینی که در دفترچه ثبت نام کارشناسی ناپیوسته دانشگاه علمی کاربردی وجود دارد که گاهاً توسط داوطلبان نادیده گرفته می شود، مشمولان غیبت مجاز به ثبت نام و ادامه تحصیل نیستند و دانشجویان اخراجی دانشگاه ها نیز تا پایان خدمت دوره سربازی و یا معافیت دائم، مجاز به تحصیل نیستند. لازم به ذکر است قانون سنوات اولیه تحصیلی در مقطع کارشناسی ناپیوسته حداکثر 3 سال است. به داوطلبان ورود به دانشگاه پیشنهاد می کنیم بعد از مطالعه مقاله زمان و شرایط ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی معماری 98 سری هم به مقاله  لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی 98 بزنید. داوطلبان عزیز می توانید برای ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی معماری 98 و همچنین سؤالات مبهم پیرامون مقررات نظام وظیفه به مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *