شرایط و زمان ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون آزمون آزاد, کاردانی به کارشناسی بدون کنکور, کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد

زمان و شرایط ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد عمران 98





زمان و شرایط ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون  کنکور آزاد عمران 98

رشته جذاب مهندسی عمران از جمله رشته های دارای اهمیت زیاد در بین داوطلبان بوده که مختص دانش آموزان گروه علوم ریاضی و فنی است. باید بگوییم که جامعه کنونی جهت توسعه و ترقی نیاز مبرمی به اجرای طرح های عمرانی دارد. طرح هایی که تنها با دستان ماهر مهندسین عمران به مرحله اجرا در می آید. اینجاست که ضرورت وجود این رشته تحصیلی در دانشگاه های مختلف ایران به اثبات می رسد. در مقاله حاضر، به بررسی و تحلیل زمان و شرایط ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد عمران 98 پرداخته می شود. آشنایی اجمالی و مختصر با رشته مهندسی عمران و لیست جامع تمامی درس های تخصصی گنجانده شده در دوره کارشناسی این رشته نیز در کنار مسئله زمان و شرایط ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد عمران 98 نیز به چالش کشیده می شوند.

آشنایی اجمالی و مختصر با رشته مهندسی عمران

مهندسی عمران به عنوان یک علم وظیفه ایجاد عمران، سازندگی و آبادانی را در جوامع بر عهده دارد. راه سازی، پل سازی، دفع و جمع آوری فاضلاب، احداث سازه های مختلف و ساختن برج های بلند از جمله مسئولیت های دانش آموختگان این رشته محسوب می شود. از دیگر موارد قرار گرفته در حیطه شغلی یک مهندس عمران می توان از احداث مواردی همچون ساختمان هایی با مقاومت بالا در مقابل آتش، سیل و زلزله، دکل های مخابراتی، فرودگاه ها، نیروگاه های برق و برج های بلند مرتبه را نام برد.

لیست تمامی درس های تخصصی گنجانده شده در دوره کارشناسی رشته مهندسی عمران

برحسب نیاز شما به آگاهی از اسامی درس های تخصصی گنجانده در مقطع کارشناسی رشته مهندسی عمران، صلاح را بر آن دانستیم که در این بخش از مطلب زمان و شرایط ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد عمران 98 اسامی این دروس را خدمتتان برشماریم:
                                           دروس مهندسی عمران
آزمایشگاه داروسازیاصول مهندسی زلزله
آزمایشگاه  فیزیک 1اقتصاد مهندسی
آزمایشگاه مکانیک خاکبرنامه نویسی کامپیوتر
آب های زیرزمینیاصول مهندسی ژئوتکنیک
آزمایشگاه داروسازیپروژه تخصصی
آلودگی هوا و روش های کنترلپروژه سازه های فولادی
استاتیکتحلیل سازه ها 1
اصول مدیریت ساختتحلیل قابلیت اعتماد سازه ها
اصول مهندسی پلترسیم ساختمان ها
آزمایشگاه مکانیک خاکدینامیک
آزمایشگاه مقاومت مصالحپروژه راه سازی
آزمایشگاه مکانیک سیالاتریاضی عمومی 2
اصول مهندسی بندرپروژه بتن آرمه
آمار و احتمالات مهندسیروسازی راه
اصول مهندسی ترافیکریاضی عمومی 1
بارگذاریروش های اجرایی ساختمان
بناهای آبیزمین شناسی مهندسی
اصول مهندسی سدسازه های فولادی 1
روسازی راهسازه های بنایی
شیمی عمومیزبان تخصصی
سدهای کوتاهرسم فنی و نقشه کشی ساختمان
فاضلاب صنعتیتأسیسات مکانیکی و برقی
مهندسی پیتحلیل قابلیت اعتماد سازه ها
مبانی GIS و کاربرد آن در منابع آبسازه های بتن آرمه 1
معادلات دیفرانسیلسازه های چوبی
مکانیک سیالاتسازه های مدفون
کارآموزیفیزیک 2
کاربرد کامپیوتر در مهندسی عمرانشیمی و میکروبیولوژی آب و فاضلاب
طراحی معماریمترو و برآورد پروژه
سازه های چوبیمقاومت مصالح 2
ماشین آلات راهسازیمااشین آلات ساختمانی
محاسبات عددییمهندسی سیستم ها
مهندسی ترابریمکانیک خاک
هیدرولوژی مهندسیمکانیک خاک 2
مهندسی زهکشیهیدرولوژی آماری و پروژه
معادلات دیفرانسیلاصول مهندسی فرودگاه
اصول مهندسی تصفیه آب و فاضلاب

 

تاریخ و شروط اساسی و لازم جهت ثبت نام در دوره کاردانی به کارشناسی بدون آزمون رشته مهندسی عمران دانشگاه آزاد اسلامی در سال 98

دانش آموزان مایل به تحصیل بدون کنکور رشته مهندسی عمران دانشگاه آزاد باید آگاهی لازم را در مورد زمان و شرایط ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد عمران 98 را داشته باشند. تاریخ تعیین شده جهت انجام ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد عمران 98 ماه های مرداد و دی بوده که چیزی تا اولین مرحله ثبت نام این دوره نمانده است. باید بگوییم که گزینش تمامی دانشجویان پذیرفته در این پروسه کاملاً بر اساس سابقه تحصیلی آن ها در دوران سوم متوسطه بوده و اخذ مدارک دیپلم و پیش دانشگاهی تا پیش از اقدام به ثبت نام نهایی در سایت باید انجام گرفته باشد. داشتن این دو مدرک تحصیلی شرط بسیار مهم در زمان ثبت نام در مقطع کاردانی به کارشناسی رشته عمران محسوب می شوند. در این مقاله، مبحث زمان و شرایط ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد عمران 98 را با جزئیات کامل شرح دادیم. شما عزیزان می توانید علاوه بر مقاله حاضر مطلب مربوط به دفترچه انتخاب رشته آزاد بدون کنکور کاردانی به کارشناسی 98 را نیز مطالعه کنید. مشاورین متخصص آیدانیتو در کوتاه ترین زمان ممکن، جامع ترین اطلاعات را در اختیار شما قرار می دهند . اگر سوالی در زمینه زمان و شرایط ثبت نام کاردانی به کارشناسی رشته های دانشگاه آزاد داشته و یا جهت کسب اطلاع از شرایط و زمان ثبت نام در مقطع کارشناسی ناپیوسته رشته عمران در این دانشگاه دارید، با مشاورین حرفه ای آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *