آیدانیتو > زمان و شرایط ثبت نام بدون کنکور کارشناسی حقوق سراسری 98
شرایط و زمان ثبت نام کارشناسی بدون کنکور سراسری, کارشناسی بدون کنکور, کارشناسی بدون کنکور سراسری

زمان و شرایط ثبت نام بدون کنکور کارشناسی حقوق سراسری 98

زمان و شرایط ثبت نام بدون کنکور کارشناسی حقوق سراسری 98

در سال های اخیر پذیرش دانشجو در دانشگاه های سراسری تنها از طریق قبولی در کنکور نیست. بلکه علاوه بر قبولی در کنکور سراسری امکان تحصیل در دانشگاه های سراسری بدون کنکور نیز وجود دارد. یکی از رشته هایی که شما می توانید بدون کنکور به تحصیل در آن بپردازید، رشته حقوق است. در اینجا زمان و شرایط ثبت نام بدون کنکور کارشناسی حقوق سراسری 98 را برایتان بیان می کنیم.

زمان ثبت نام بدون کنکور حقوق

زمان ثبت نام بدون کنکور کارشناسی حقوق سراسری 98، مانند رشته های بدون کنکور، در تمام طول سال انجام می شود و هر دانشگاهی زمانی مشخص را برای ثبت نام داوطلبان اعلام می کند. در سال 98 مهلت نسبتاٌ طولانی برای ثبت نام بدون کنکور کارشناسی حقوق سراسری 98 در نظر گرفت است و آخرین مهلت آن احتمالاٌ اواخر مرداد است.

دفترچه ثبت نام بدون کنکور حقوق سراسری

بهترین راه برای اطلاع از شرایط ثبت نام بدون کنکور کارشناسی حقوق سراسری 98، مطالعه دفترچه آن است. همچنین می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید. نام این دفترچه، دفترچه راهنمای ثبت نام صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی است. ما نیز در این مقاله شما را با زمان و شرایط ثبت نام بدون کنکور کارشناسی حقوق سراسری 98 آشنا می کنیم.

شرایط ثبت نام حقوق سراسری بدون کنکور 98

برای ثبت نام بدون کنکور کارشناسی حقوق سراسری 98 باید شرایط آن را دارا باشید. البته ثبت نام بدون کنکور حقوق دارای شرایط خاص و ویژه ای که امکان دستیابی نداشته باشد، نیست. بلکه شامل شرایط زیر است و احتمالاً بسیاری از شما این شرایط را دارا هستید: 1- اعتقاد به یکی از ادیان اسلام، کلیمی، مسیحی و زرتشتی 2- عدم مبارزه مسلحانه با نظام جمهوری اسلامی ایران و عدم عضویت در گروهک های محارب 3- عدم اعتیاد به مواد مخدر 4- توانایی جسمی متناسب با رشته حقوق 5- دارا بودن دیپلم چهارساله نظام قدیم، یا مدرک پیش دانشگاهی نظام جدید و یا اخذ آن تا آخر شهریور 98 6- عدم وجود منع برای تحصیل از نظر نظام وظیفه که تنها برای داوطلبین مورد اعمال می شود و داوطلبین زن از این شرط مستثنی هستند. یکی دیگر از شرایط ثبت نام بدون کنکور کارشناسی حقوق سراسری 98، استفاده از سهمیه می باشد. در صورتی که امکان استفاده از سهمیه را دارید، می توانید آن را در ثبت نام خود درج کنید و اطلاعات خواسته شده در این بازه را وارد کنید.

سهمیه

سهمیه های تأثیرگذار بر ثبت نام بدون کنکور کارشناسی حقوق سراسری 98 شامل سهمیه مناطق، رزمندگان، ایثارگران و خانواده شهدا است. استفاده از هر یک از این سهمیه ها دارای شرایطی است که در دفترچه راهنمای ثبت نام آمده است و ما نیز در اینجا به اختصار آن را توضیح می دهیم.
رزمندگان
برای استفاده از سهمیه رزمندگان لازم است حداقل 6 ماه در جبهه حضور داشته باشید. همچنین باید در سازمان بسیج مستضعفین و ستاد کل نیروهای مسلح فرم مربوطه را پر و کد پیگیری دریافت کنید. 12 رقم کد پیگیری خود را در زمان ثبت نام وارد کنید.شما در صورتی می توانید برای قبولی در رشته حقوق بدون کنکور از سهمیه رزمندگان استفاده کنید که 75% نمره گزینش آزاد را کسب کرده باشید.
ایثارگران
25% هر کد رشته به همسر و فرزندان شهدا، آزادگان و همسر و وفرزندان آن ها و جانبازان 25% و بالاتر و همسر و فرزندان آنها اختصاص دارد. همچنین 5% ظرفیت هر کد رشته محل به جانبازان زیر 25% و همسر و فرزندان آنها، همسر و  فرزندان رزمندگان با حداقل 6 ماه حضور داوطلبانه در جبهه اختصاص دارد.
خانواده شهدا
پدر، مادر، خواهر و برادر شهید جز خانواده شهدا محسوب می شوند. برای اطلاع از لیست دانشگاه های کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی حقوق 98 این مقاله را مطالعه کنید. در صورت وجود هرگونه سوالی درباره زمان و شرایط ثبت نام بدون کنکور حقوق سراسری 98 و انتخاب رشته حقوقی بدون کنکور سراسری می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *