آیدانیتو > زمان تکمیل ظرفیت کارشناسی پیام نور 99
تکمیل ظرفیت کارشناسی بدون کنکور پیام نور

زمان تکمیل ظرفیت کارشناسی پیام نور 99

زمان تکمیل ظرفیت کارشناسی پیام نور 98

زمان تکمیل ظرفیت کارشناسی پیام نور 99

در صورتیکه ظرفیت دانشگاه های پیام نور تکمیل نشده باشد، دانشگاه پیام نور اقدام به تکمیل ظرفیت می نماید. هم افرادی که در کنکور سراسری شرکت کرده باشند و هم افرادی که شرکت نکرده باشند، می توانند در زمان تکمیل ظرفیت کارشناسی پیام نور 99ثبت نام نمایند. بنابراین تکمیل ظرفیت پیام نور برای رشته های بدون کنکور هم انجام می شود، لازم به ذکر است که تکمیل ظرفیت پیام نور در مقطع کارشناسی پیوسته صورت می گیرد. اگر قصد ثبتنام تکمیل ظرفیت کارشناسی پیام نور 99 را دارید، توصیه می کنیم این مقاله را مطالعه کنید تا از زمان ثبت نام تکمیل ظرفیت کارشناسی پیام نور 99و لیست رشته های تکمیل ظرفیت پیام نور99 مطلع شوید.

زمان ثبت نام تکمیل ظرفیت پیام نور کارشناسی 99

زمان ثبت نام تکمیل ظرفیت کارشناسی پیام نور 99 طبق روال سال گذشته احتمالاً از اواخر مهر تا اواخر آبان می باشد. در زمان تکمیل ظرفیت کارشناسی پیام نور 99 داوطلبان پس از انتخاب رشته ی مورد علاقه ی خود از بین رشته های تکمیل ظرفیت کارشناسی پیام نور می بایست به همراه مدارک لازم به دانشگاه مورد نظر خود حضور به هم رسانند. در ثبت نام تکمیل ظرفیت کارشناسی پیام نور 99 سوابق تحصیلی داوطلب مانند معدل مورد بررسی قرار نمی گیرد. تنها شرطی که در تکمیل ظرفیت کارشناسی پیام نور 99داوطلبان باید مورد توجه قرار دهند، داشتن مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی در زمان تکمیل ظرفیت کارشناسی پیام نور 99 است. توجه داشته باشید که هر داوطلب می تواند فقط در یک گروه آزمایشی و یک رشته محل ثبت نام کند.
مشاوران آیدانیتو می توانند اطلاعات لازم را در رابطه با تکمیل ظرفیت کارشناسی پیام نور در اختیار شما قرار دهند. کافیست با آن ها تماس بگیرید.

مدارک لازم برای ثبت نام تکمیل ظرفیت کارشناسی پیام نور 99

مدارک لازم برای ثبت نام تکمیل ظرفیت کارشناسی پیام نور 99 شامل موارد زیر است: 1) اصل و گواهی مدرک تحصیلی دیپلم چهارساله نظام قدیم و یا نظام جدید 2) اصل و گواهی مدرک پیش دانشگاهی 3) گواهی مدرک کاردانی برای داوطلبانی که فاقد مدرک پیش دانشگاهی هستند. 4) اصل شناسنامه و 2 برگ کپی از آن 5) اصل کارت ملی و 2 برگ کپی از آن 6) شش قطعه عکس 3×4
7) مدرک نظام وظیفه برای برادران مشمول 8) رسید تأییدیه تحصیلی

لیست رشته های تکمیل ظرفیت پیام نور 99

لیست رشته های تکمیل ظرفیت پیام نور 99 در گروه آزمایشی ریاضی

از رشته های پرمخاطب فنی و مهندسی دانشگاه پیام نور، مهندسی برق، مکانیک، شیمی، عمران، صنایع و کامپیوتر هستند.

لیست رشته های تکمیل ظرفیت پیام نور 99 در گروه آزمایشی تجربی

شامل رشته های غیر پزشکی می باشد مانند کشاورزی، زیست شناسی، شیمی، محیط زیست و … است.

لیست رشته های تکمیل ظرفیت کارشناسی پیام نور 99در گروه آزمایشی انسانی

می توان حقوق، حسابداری، مدیریت، روانشناسی، علوم سیاسی، علوم تربیتی و فلسفه را نام برد.

لیست رشته های تکمیل ظرفیت کارشناسی پیام نور 99 در گروه آزمایشی هنر و زبان

شامل رشته های ارتباط تصویری، عکاسی، مرمت و احیای بناهای تاریخی، مترجمی زبان انگلیسی و ادبیات زبان انگلیسی می باشد.

شرایط ثبت نام تکمیل ظرفیت پیام نور کارشناسی

شرکت در تکمیل ظرفیت کارشناسی پیام نور همانند سایر دوره های تکمیل ظرفیت مشروط به داشتن شرایطی است. آیا شما دوست عزیز مایل به شرکت در این طرح جامع از اینشرایط اطلاعی دارید؟ در صورت عدم اطلاع از این موضوع می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس حاصل فرمایید. مشاوران آیدانیتو می توانند شما را در این امر به بهترین شکل راهنمایی کنند.

تکمیل ظرفیت کارشناسی پیام نور دیگر برگزار نمی شود!!!!!!!

در اینجا باید خدمت شما دوستان عزیز عرض کنیم که با توجه به تغییرات به وجود آمده دیگر شاهد برگزاری تکمیل ظرفیت کارشناسی پیام نور نیستیم و دوره ای تحت این عنوان نداریم.
در این مقاله به بررسی زمان تکمیل ظرفیت کارشناسی پیام نور 99 پرداختیم. پیشنهاد می کنیم سری هم به مقاله زمان تکمیل ظرفیت کارشناسی بدون کنکور پیام نور 98 بزنید.
اگر سوالی در زمینه زمان تکمیل ظرفیت کارشناسی پیام نور 99 ذهنتان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.

0 دیدگاه در “زمان تکمیل ظرفیت کارشناسی پیام نور 99

  1. Nafas گفت:

    سلام خداقوت میخواستم بدونم اگه تو تکمیل ظرفیت شرکت کنیم از کلتس ودرس وترم عقب نمیمونیم؟؟

  2. زهرا هستم گفت:

    با سلام :/ تکمیل ظرفیت که اواخر مهر اعلام بشه دانشجو ها باید از همین ترم مشغول به تحصیل بشن یا از بهمن؟؟?

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *