آیدانیتو > دفترچه تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی آزاد
تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد

دفترچه تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی آزاد

دفترچه تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی آزاد

همانگونه که اطلاع دارید، دانشگاه آزاد اسلامی از جمله بهترین و جامع ترین دانشگاه های ساخته شده در ایران محسوب می شود. دانشگاهی با بی شمار مرکز در کشور که جزء بهترین واحدهای دانشگاهی هم در ایران و هم در کشورهای خارجی به شمار می رود. اولین مدیر دانشگاه آزاد جناب آقای عبدالرحیم احمدی در سال 1355 این سمت مهم را به عهده گرفتند.

این انتصاب در سال 1350 هجری شمسی رخ داد و از آن سال تاکنون ترقی زیادی از نظر کیفی و کمی در این دانشگاه احساس می کنیم. باید در جریان باشید که نتایج نهایی انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد اسلامی تا همین تاریخ در دسترس داوطلبان قرار نگرفته و تا انتشار آن باید صبر کرد. پس از اعلام نتیجه انتخاب رشته قطعاً با کمبود تعداد دانشجویان و خالی بودن صندلی های دانشگاه رو به رو بوده و باید تدبیری برای آن اندیشید. بنابراین، سایت معروف و به نام سازمان سنجش دست به کار شده و دفترچه ای به نام دفترچه تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی آزاد را انتشار می دهد.

به کمک دفترچه تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی آزاد همگی دوستان می توانند فرصتی دوباره به خود داده و با قبولی در این طرح به آرزوی خود یعنی تحصیل در دانشگاه جامه ی عمل بپوشانند. در این مقاله، مبحث دفترچه تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد را خدمت شما دوستان گرامی شرح می دهیم. پس با ما همراه باشید تا کلیه اطلاعات ضروری در ارتباط با دفترچه تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی آزاد را خدمت شما دوستان گرامی ارائه دهیم.

مندرجات دفترچه تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی آزاد

دفترچه تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی بخش های مختلفی دارد که از جمله آن ها می توان به نام و کد رشته ها و دانشگاه های ارائه شده در تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی آزاد اشاره کرد. با توجه به اهمیت انتخاب رشته ، به نظر می رسد در مرحله تکمیل ظرفیت بایستی با دقت بیشتری پیش رفت . به همین منظور پیشنهاد می کنیم که مندرجات دفترچه تکمیل ظرفیت را به دقت مورد مطالعه قرار دهید و یا برای صرفه جویی در زمان می توانید انتخاب رشته خود را به مشاوران متخصص آیدانیتو بسپارید.

زمان انتشار دفترچه ثبت نام تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی آزاد

باید به عرض برسانیم که مسئولین دانشگاه آزاد اسلامی نیمه دوم ماه مهر را جهت ثبت نام تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی آزاد درنظر گرفته اند. باید بگوییم که این تاریخ تا هشتمین ماه سال یعنی آبان فرصت دارد. پس همان طور که ملاحظه می کنید، بازه زمانی مناسبی برای این امر درنظر گرفته شده است.

دانلود دفترچه تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی آزاد

هر یک از شما داوطلبان محترم به کمک روش گفته شده در زیر می توانید دفترچه تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی آزاد را دانلود کرده و آن را مطالعه نمایید. برای شروع ابتدا به سایت دانشگاه آزاد مراجعه و سپس با یک بار کلیک کردن بر روی منوی موجود در سمت راست این سایت، دفترچه تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی آزاد را دانلود کنید.

نکات دفترچه تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی آزاد

خدمت شما داوطلبان گرامی عرض می کنیم که بعد از مروری کوتاه اما دقیق بر دفترچه تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی آزاد فرصت انتخاب 20 کد رشته محل در فرم مخصوص انتخاب رشته اینترنتی به شما داده می شود. البته همان طور که اشاره کردیم این ثبت نام و انتخاب رشته تنها برای گروه رشته های پزشکی و پیراپزشکی انجام می گیرد، چون سایر رشته ها به صورت بدون آزمون هستند.

شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید که ثبت نام و تکمیل ظرفیت کارشناسی ناپیوسته آزاد تنها با خرید کارت اعتباری از طریق سایت خود این دانشگاه میسر بوده و این موضوع دقیقاً بر عکس ثبت نام در تکمیل ظرفیت دانشگاه سراسری است.

جهت اطلاع شما دوستان گرامی و عزیز باید گفت که فرصت ثبت نام و انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کارشناسی ناپیوسته آزاد، فقط برای رشته های با آزمون سراسری فراهم است. منظور از این رشته ها همان رشته های گروه پیراپزشکی و پزشکی بوده که به وسیله کنکور سراسری اقدام به جذب دانشجو می کنند. در این مرحله، بالاتر بودن رتبه داوطلب از رتبه آخرین فرد قبول شده ملاک و معیار پذیرش و جذب دانشجو قرار می گیرد.

همواره به این نکته توجه نمایید که با قبول شدن فرد در مرحله تکمیل ظرفیت کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد اسلامی به طور قطع به یقین قبولی شما در رشته پذیرفته شده در زمان اعلام نتایج نهایی مبلغی اعلام می گردد.

در نهایت پیشنهاد می کنیم پس از تحلیل و بررسی مقاله دفترچه تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی آزاد، مقاله کارنامه سبز دانشگاه آزاد را نیز نگاهی بیندازید.

مشاورین متخصص آیدانیتو در کوتاه ترین زمان ممکن، جامع ترین اطلاعات را در اختیار شما قرار می دهند . اگر سوالی در زمینه دفترچه تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد دارید، با مشاورین حرفه ای آیدانیتو تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *