لیست دانشگاه ها کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی

دانشگاه های کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی نفت

دانشگاه های کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی نفت

از آنجایی که کشور عزیزمان ایران از جمله مهم ترین و شناخته شده ترین مناطق نفت خیز در دنیا به شمار می آید، وجود رشته مهندسی نفت در میان سایر رشته های مهم و کاربردی دانشگاهی بسیار ضروری به نظر می رسد.

با عنایت به محبوبیت رشته مهندسی نفت در میان داوطلبان این مطلب را به ذکر دانشگاه های کارشناسی بدون کنکور غیر انتفاعی نفت اختصاص دادیم. همچنین در رابطه با تاریخ ثبت نام بدون آزمون غیر انتفاعی نفت، شرایط پذیرش در آن و گرایش های رشته مهندسی نفت نیز در این مقاله مربوط به دانشگاه های کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی نفت توضیحاتی ارائه می شود.

زمان ثبت نام بدون کنکور غیر انتفاعی نفت

باید به اطلاع شما دوستان گرامی برسانیم که سازمان سنجش آموزش کشور تاریخی را جهت ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور غیر انتفاعی نفت اعلام کرده بود که از 15 تا 24 ماه مرداد 97 را شامل می شد. در نتیجه، مشاهده می کنید که این زمان چند روز گذشته به پایان رسید.

شرایط ثبت نام بدون کنکور غیر انتفاعی نفت

شما داوطلبان گرامی باید چند شرط را پیش از اقدام به ثبت نام در کارشناسی بدون کنکور غیر انتفاعی نفت در نظر بگیرید:

1- داشتن ایمان قلبی و باور مطلق به دین اسلام و سایر ادیان جا افتاده در بین مردم مانند مسیحی، کلیمی و زرتشتی

2- در دست داشتن دیپلم چهارساله مخصوص کلیه داوطلبان نظام قدیم و گواهی نامه دوره پیش دانشگاهی کاملاً الزامی است.

3- افراد باید در سلامت کامل جسمانی برای ادامه تحصیلات خود در رشته نفت برخوردار بوده و بیماری خاصی نداشته باشند.

4- شخص داوطلب به هیچ وجه نباید مخالفت نظام جمهوری اسلامی ایریان باشد.

5- کلیه داوطلبان آقا هیچ مانعی از جمله تمام شدن مدت دو ساله سربازی و یا عدم حضور در آن را نداشته باشند.

6- در صورت مشاهده مشکل اخلاقی همچون اعتیاد از ثبت نام وی جلوگیری به عمل می آید.

گرایش مخزن مهندسی نفت

جالب است بدانید که داوطلبان با انتخاب این گرایش از مهندسی نفت در آینده در یکی از اصلی ترین و مهم ترین بخش های صنعت نفت انجام وظیفه می کنند. در حقیقت، پس از کشف منابع نفتی یک مهندس مخزن با حضور در محل به بررسی و مدل سازی به جهت خارج کردن مواد نفتی می پردازد.

گرایش بهره برداری مهندسی نفت

قابل توجه شما دوستان عزیز که این شاخه از مهندسی نفت یکی از با اهمیت ترین گرایش های این رشته خاص به شمار می آید. وظیفه مهندسی بهره برداری خودداری از افت فشار ناگهانی در چاه های نفت بوده که مسئولیت بسیار مهم تلقی می شود. این امر معمولاً به دلایلی همچون بهره برداری نامناسب رخ می دهد.

گرایش اکتشاف مهندسی نفت

این شاخه از مهندسی نفت به تحلیل و بررسی شیوه های مختلف کشف منابع نفتی پراخته و دانشجویان مشغول به تحصیل در آن آشنایی لازم را با نحوه کشف مواد نفتی در لایه های موجود در زمین و چگونگی ایجاد آن ها پیدا می کنند.

گرایش حفاری مهندسی نفت

گرایش مهندسی حفاری ارتباطی مستقیم با عملیات حفاری جهت استخراج نفت داشته و شغل بسیار مهم و حیاتی به حساب می آید. جالب است بدانید که گرایش مهندسی حفاری از جمله خطرناک ترین و در عین حال پردرآمدترین شاخه های مهندسی نفت محسوب می شود.

لیست دانشگاه های کارشناسی بدون کنکور غیر انتفاعی مهندسی نفت

در اینجا، سعی کردیم دانشگاه های کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی نفت را خدمت شما دوستان بیا کنیم. با ما همراه باشید تا آشنایی لازم در رابطه با دانشگاه های کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی نفت به دست آورید.

  • استان خراسان رضوی – دانشگاه غیر انتفاعی اقبال لاهوری – مشهد
  • استان خوزستان – مؤسسه غیر انتفاعی مهراروند – آبادان
  • استان فارس – مؤسسه غیر انتفاعی پارس – مهر فارس
  • استان مازندران – دانشگاه غیر انتفاعی کاوش – محمود آباد

در این مقاله، به ارائه لیست دانشگاه های کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی نفت پرداخته شد. در کنار آن می توانید مطلب مربوط به ثبت نام کارشناسی بدون کنکور 97 را نیز مطالعه بفرمایید.

مشاورین متخصص آیدانیتو در کوتاه ترین زمان ممکن، جامع ترین اطلاعات را در اختیار شما قرار می دهند . اگر سوالی در زمینه لیست دانشگاه های مقطع کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی رشته نفت دارید ، با مشاورین حرفه ای آیدانیتو تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *