کارشناسی بدون کنکور, کارشناسی بدون کنکور آزاد

برق بدون کنکور آزاد

برق بدون کنکور آزاد

دانشگاه آزاد که جز بهترین دانشگاه های ایران است، در سال های پذیرش بدون کنکور دارد. یکی از رشته هایی که می توانید به تحصیل در آن بدون نیاز به کنکور بپردازید، رشته برق است. پذیرش برق بدون کنکور آزاد مورد توجه خیلی از داوطلبین امسال است. در این مقاله شما را با نحوه پذیرش برق بدون کنکور آزاد، زمان و شرایط ثبت نام برق بدون کنکور آزاد و و احدهای پذیرنده برق بدون کنکور آزاد آشنا می کنیم.

زمان ثبت نام برق آزاد بدون کنکور

زمان ثبت نام برق بدون کنکور آزاد 97 در اواخر مردادماه است. زمان دقیق آن توسط سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی اعلام خواهد شد. این ثبت نام برای داوطلبان ورودی مهرماه است و پذیرفته شدگان این مرحله می توانند از مهرماه وارد دانشگاه شوند.

دانشگاه آزاد اقدام به پذیرش و ثبت نام تکمیل ظرفیت بیشتری می کند. پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت ممکن است در نیمسال دوم بهمن ماه راهی دانشگاه شوند. زمان ثبت نام تکمیل ظرفیت در آذرماه می باشد.

نحوه ثبت نام برق بدون کنکور آزاد

ثبت نام بدون کنکور برق از طریق سایت دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org در زمان مقرر امکان پذیر است. ثبت نام تنها به صورت اینترنتی است و امکان ثبت نام و انتخاب رشته حضوری وجود ندارد. برای ثبت نام باید اقدام به خرید کارت اعتباری (به صورت اینترنتی) کنید. این مبلغ در سال 97 برابر 40 هزار تومان است . انتخاب رشته نیز همزمان با ثبت نام و به صورت اینترنتی انجام می شود.

انتخاب رشته برق بدون کنکور آزاد

انتخاب رشته همزمان با ثبت نام انجام می شود. شما امکان انتخاب 20 کد رشته محل را دارید. بنابراین انتخاب رشته های خود را بر اساس اولویت هایتان رتبه بندی کنید. در زمان انتخاب رشته و ورود اطلاعات دقت کافی را داشته باشید. زیرا امکان ویرایش وجود ندارد.

شما برای انتخاب رشته برق بدون کنکور آزاد باید کارت اعتباری گروه ریاضی را دریافت کنید و در گروه ریاضی به انتخاب رشته بپردازید.

شرایط ثبت نام برق بدون کنکور آزاد

از جمله شرایط ثبت نام برق بدون کنکور آزاد شرایط عمومی پذیرش در دانشگاه ها است که در تمامی دانشگاه ها یکسان است.

1- اعتقاد به یکی از ادیان تصریح شده در قانون اساسی ایران

2- عدم عناد با جمهوری اسلامی ایران و عدم فساد اخلاقی

3- دارا بودن دیپلم و گواهی پیش دانشگاهی و یا کسب گواهینامه پیش دانشگاهی تا آخر شهریورماه 97

آقایانی که داوطلب شرکت ثبت نام برق هستند باید شرایط نظام وظیفه را نیز دارا باشند.

از جمله این شرایط داشتن کارت پایان خدمت، کارت معافیت و یا برگ معافیت بدون غیبت است.

غایبان نظام وظیفه امکان ثبت نام و تحصیل در این مرحله را ندارند. برای اطلاع از شرایط نظام وظیفه می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

دانشگاه های پذیرنده رشته برق بدون کنکور آزاد 

بسیاری از واحدهای دانشگاه آزاد در رشته برق بدون کنکور دانشجو می پذیرند. در اینجا تنها برخی از واحدها را آورده ایم.

واحد اردبیل، واحد دامغان، واحد تهران شرق، واحد شهر قدس، واحد خرم آباد، واحد تربت حیدریه و …

برای اطلاع از دانشگاه های پذیرنده برق بدون کنکور می توانید مقاله لیست دانشگاه های کارشناسی بدون کنکور برق آزاد 97 را مطالعه کنید.

شما میتوانید ثبت نام و انتخاب رشته برق بدون کنکور آزاد خود را به دست مشاوران آیدانیتو بسپارید. مشاوران آیدانیتو آماده اند تا به سوالات شما پاسخ دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *