آیدانیتو > انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی آزاد
انتخاب رشته تکمیل ظرفیت

انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی آزاد

انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی آزاد

محبوبیت دانشگاه آزاد اسلامی در میان مردم جامعه بر هیچ کس پوشیده نیست. یک مؤسسه آموزش عالی که با داشتن مراکز دانشگاهی مختلف، جایگاه خود را به عنوان بزرگترین مرکز آموزشی، چه در ایران و چه در خارج از کشور پیدا کرده است. نخستین کسی که مدیریت دانشگاه آزاد را در اولین سال تأسیس عهده داشتند، جناب آقای عبدالرحیم احمدی بودند. از زمان راه اندازی دانشگاه آزاد اسلامی یعنی سال 1350 سال های زیادی می گذرد و در طول این سال ها شاهد پیشرفت و ترقی زیادی در جهت سطح کمی و کیفی این دانشگاه بوده ایم.

حتماً اطلاع دارید که نتایج نهایی انتخاب رشته تکمیلی ظرفیت کاردانی به کارشناسی آزاد هنوز در سایت این دانشگاه انتشار نیافته است. البته زمان زیادی به روز اعلام نتایج باقی نمانده و در همین ماه اخیر یعنی شهریورماه می توانید به نتایج خود دسترسی پیدا کنید. بعد از اعلام نتایج، مسلماً در تعداد زیادی از رشته های کاردانی به کارشناسی با کمبود دانشجو و پر نشدن صندلی ها مواجه هستیم. در نتیجه، سایت دانشگاه آزاد اقدام به انتشار دفترچه تکمیل ظرفیت این دانشگاه خواهد کرد و فرصتی را جهت انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی آزاد در اختیار تمامی داوطلبان شرکت کننده قرار می دهد.

چه بسیار افرادی که با ثبت نام و انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی آزاد ، به آرزوی خود که همانا ادامه تحصیل در دانشگاه و رشته ای خاص در مقطع کاردانی به کارشناسی آزاد است، می رسند. در این مقاله، به ارائه توضیحاتی مختصر در مورد انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی آزاد برای شما دوستان می پردازیم.

شرایط انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد

این نکته را هرگز فراموش نکنید که انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی آزاد ، تنها برای رشته های با آزمون ، یعنی رشته های گنجانده شده در گروه پیراپزشکی قابل اجرا است. زیرا در اینجا هر کدام از داوطلبان که برتری بیشتری (در مقایسه با افرادی با انتخاب های مشابه خود) دارند، در ردیف افراد قبول شده قرار می گیرند. یعنی برای قبولی در مرحله تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی آزاد ، به بالاتر بودن رتبه فرد از رتبه آخرین فرد قبولی نیاز است.

توجه به این نکته بسیار مهم را هرگز فراموش نکنید که در صورت پذیرفته شدن در مرحله تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی آزاد ، دیگر نمی توانید در رشته مورد قبولی در مرحله اعلام نتایج نهایی این دانشگاه ادامه تحصیل دهید.

نحوه انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد

جهت اطلاع شما عزیزان باید بگوییم که در زمان ثبت نام تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد ، قادر به گزینش 20 کد رشته از میان لیست رشته های گروه پیراپزشکی هستید. جهت ثبت نام تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی آزاد بر خلاف دانشگاه سراسری ، افراد مجبور به خرید کارت اعتباری ثبت نام هستند.

زمان تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد

باید بدانید که ثبت نام تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی آزاد در نیمه دوم هفتمین ماه سال ، یعنی مهرماه انجام می گیرد. این زمان تا آبان ماه سال 97 ادامه داشته و کلیه متقاضیان می توانند به ثبت نام نمایند.

در انتها پیشنهاد می کنیم بعد از بررسی انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی آزاد ، سری هم به مقاله تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد ، بزنید.

مشاورین متخصص آیدانیتو در کوتاه ترین زمان ممکن، جامع ترین اطلاعات را در اختیار شما قرار می دهند . اگر سوالی در زمینه انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دوره کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد دارید ، با مشاورین حرفه ای آیدانیتو تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *